- Učlanjen(a)
- 28.06.2005
- Poruke
- 10,877
- Poena
- 730
Moja oprema
- Pristup internetu
- Optički internet
Za potrebe sajta firme sam razvio browser plugin za IE i Firefox (i ostale web-kit based browsere) i sada treba da portujem plugine na Linux i OS-X. Pisani su u C++ i koriste OpenGL akceleraciju.
Posto treba da pocnem Linux verziu predpostavljam da cu ga relativno brzo napraviti (prekompajliracu FF verziju i ocistiti repove od windosa).. samo treba da savladam radno okruzenje. Da li bi ste mi preporucili nesto zgodno? Ajuta? KDeveloper? Eclipse?
Drugo pitanje je vezano za resources. U Windowsu mozes da zakacis resource podatke za neki izvrsni file ili DLL i da im posle lako pristupas krzo jednostavan API. Da li Linux .so libraries imaju podrsku za resource ili moram da se dovijam na drugi nacin? U slucaju da nemaju podrsku za resurse, da li bi prost hack, spajanje .so fajla sa nekim markerom pa sa podacima u jedan veliki file funkcioisao.
Posto treba da pocnem Linux verziu predpostavljam da cu ga relativno brzo napraviti (prekompajliracu FF verziju i ocistiti repove od windosa).. samo treba da savladam radno okruzenje. Da li bi ste mi preporucili nesto zgodno? Ajuta? KDeveloper? Eclipse?
Drugo pitanje je vezano za resources. U Windowsu mozes da zakacis resource podatke za neki izvrsni file ili DLL i da im posle lako pristupas krzo jednostavan API. Da li Linux .so libraries imaju podrsku za resource ili moram da se dovijam na drugi nacin? U slucaju da nemaju podrsku za resurse, da li bi prost hack, spajanje .so fajla sa nekim markerom pa sa podacima u jedan veliki file funkcioisao.