Šta je novo?

Hardver Probudio sam se iz dugog zimskog sna i ....

Procesori, matične ploče, memorije, hlađenje, grafičke kartice i ostale PC komponente
Učlanjen(a)
10.03.2005
Poena
630
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5 9600X + DeepCool AG500 black ARGB
Matična ploča
ASRock B650 Pro RS
RAM
2x16GB Kingston Fury DDR5-6000 CL30
Storage
1TB Kingston KC3000
Zvuk
Edifier G2000 za desktop, Harman Kardon Citation 700 bar + Sub S vufer
PSU
Endorfy Supremo FM5 850W Gold
Kućište
Fractal Design R4
Monitor
Dell U2422HE i Lenovo Legion R27qe
Miš & tastatura
Razer Pro Click + Logitech Illuminated K740 & Razer Blackwidow v3 + Razer Cobra
Laptop
Lenovo T14s 2. gen i Lenovo Thinkbook 14 G6
Mobilni telefon
Iphone SE3
Pametni uređaji
Dyson PH04 i Dyson V15 detect absolute
Pristup internetu
  1. Optički internet
Pre ce biti hibernacija koja je trajala vise od decenije nego zimski san :)
Uvod je malo drugaciji nego kod ostalih tema. Poslednju masinu sam sklopio kao student, i eno je i dalje stoji u nekom cosku, vise zbog nostalgije, ali i dalje radi. To je bio Athlon na 2200, sa Ati Radeon 9550 grafickom i 8 giga Corsair memorije. Drugih komponenti se ne secam. Mozda sam nekoga i vratio u informaticku praistoriju ovim sto sam napisao. Posle toga sam usao u laptop katergoriju, i od tada nisam imao desktop racunar.