Šta je novo?

Problemi sa novim hard diskom

Nabukodonosor

Čuven
Učlanjen(a)
10.12.2003
Poruke
5,974
Poena
815
Kupio sam ovaj 2TB hard pre nekh 5 meseci. Zadnjih mesec dana me zeza konstantno. Cujem lepo da se ugasi. A uTorrent mi stalno izbacuje error WriteToDisk. Ali fora je u tome da mi se gasio i ovaj drugi hard od 250GB, na isti nacin. Imam neko ocajno kinesko Frontier napajanje od 400W jer mi je ovo na sekundarnom racunaru, pa sve nesto mislim da je do napajanja, da nema snage. Jer prikacim na njega eksterni hard Apacer 2.5" od 640GB na USB, direktno na plocu ne na one ulaze na kucistu i nece da ga pokrene, samo krca unutra, iako ubacim oba ona kabla u dva USB-a, opet nece. Na mom racunaru radi odlicno jer imam dobro napajanje, ali na ovom ni da cuje. Hard od 2TB sluzi iskljucivo kao storage za filmove i serije.
Medjutim startujem sad HD Sentinel i kao sto se vidi na slici dole, pokazuje nekih 9 bad sektora i 86% health. :wall: Jel moguce da su ta losa ocitavanja zbog ovog napajanja? Ili je hard vec crko posle par meseci koriscenja????
 

Prilozi

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    176.6 KB · Pregleda: 243
Lose napajanje redovno ubija i najbolji hdd..
Da li si u "power options" namestio da se ne gase nikad hdd?
 
Hocu, mislio sam danas, ali rade do 4 pa nisam stigao. Otici cu u ponedeljak. Kakva je procedura, koliko se ceka? Jel mi daju nov hard ili ce da cackaju ovaj?
 
Zavisi kod koga si kupio;)
Neko hoće da da nov disk, a on posle radi reklamaciju preko uvoznika, dok neki dok ne dobiju drugi disk od uvoznika ili proizvođača neće da daju ispravan disk kupcu.
 
Evo vec je proslo 20 dana.U ponedeljak ce biti 22 dana. Nema ni u najavi da ce da mi vrate hard, iako sam isao kod njih jedno 3 puta do sada. Iako sam im rekao da ne zelim da mi popravljaju hard jer ima gomilu bad sektora i to ne moze da se popravi, hocu da mi zamene hard, i dalje nista. Kao moraju ovi iz ovlascenog servisa da daju zeleno svetlo da ovi mogu da mi zamene hard, tj. da mi daju nov. Ne kapiram sta rade ti u ovlascenom servisu 20 dana. Da li je moguce da su toliko nesposobni??
 
Nisu nesposobni, nego neće da ti daju nov hard, a oni da čekaju zamenski od proizvođača.
Lanac funkcioniše tako što ti predaš u maloprodaji, oni pošalju uvozniku, uvoznik onda pošalje proizvođaču (Wester Digital), pa od njega čeka drugi, zamenski. Ako stigne u roku od 45 dana ti ćeš ga dobiti i ranije, ako ne, čekaće do poslednjeg dana, a onda će morati da daju neki sa stanja koji su kupili od WD-a, a da čekaju taj sa reklamacije + što može da se desi da od WD-a stigne refubrished hard, pa oni tebi daju nov, a sami dobiju "polovan".
 
Evo vec je proslo 20 dana.U ponedeljak ce biti 22 dana. Nema ni u najavi da ce da mi vrate hard, iako sam isao kod njih jedno 3 puta do sada. Iako sam im rekao da ne zelim da mi popravljaju hard jer ima gomilu bad sektora i to ne moze da se popravi, hocu da mi zamene hard, i dalje nista. Kao moraju ovi iz ovlascenog servisa da daju zeleno svetlo da ovi mogu da mi zamene hard, tj. da mi daju nov. Ne kapiram sta rade ti u ovlascenom servisu 20 dana. Da li je moguce da su toliko nesposobni??

Sve zavisi, ne ide to bas tako, ja sam predao graficku karticu na reklamaciju 1.6.2013 i trazio zamenu a predao sem je u servis u NS. Serviser ju je pregledao i zapisao zamena i rekao mi je da ce me obavestiti porukom sta i kako, posle dve nedelje sam dobio sms da je graficka poslata u ovlasceni servis i od tad cekam. Zvao sam ih par puta i u cetvrtak mi rekose da je graficka bila posle 2-3 dana "odradjena" u ovlascenom servisu e sad to bi znacilo ili zamenjana drugom ili popravljena stim da mi serviser u NS rece da misli da za ASUS ne rade popravke nego da vrse zamenu. A koliko sam ga razumeo imaju slabu komunikaciju sa ovlascenim servisom u fazonu kad ko preuzima robu, ko kad ide po robu itd. I u cetvrtak bi trebali da je preuzmu iz ovlascenog servisa u BG, pa ide za Cacak pa je onda salju za NS nazad u servis. Tkd ko zna gde se tvoj hard nasao na tom nekom putu, a kao sto kaze RingeRaja u roku od 45 dana ce ti ga vratiti samo je smor cekati i 7 dana a kamoli toliko.
 
Poslednja izmena:
Da, bas je smor jer sam ostao sa 250GB hardom koji mi je 95% pun. Bas ne kapiram taj princip. Dajte vi meni drugi hard, pa vi cekajte od uvoznika ili od koga vec. Mislim, kao da se vode principom, necemo da ti damo hard dok oni nama ne daju, jer ako oni nas *****u i mi cemo tebe. Bas bezveze.
 
Evo šta kažu na sajtu Emmi-ja (koji je isto Alti-jeva maloprodaja, kao i WinWin):
http://emmi.rs/informacije_-_kako_k...ke,_nacini_placanja,_garancije/servis.23.html

Kao što vidiš, 45 dana. E sad, zakonski koliko je stvarno pojma nemam, ali pošto za smaranje sa prodavcima više nije nadležna tržišna inspekcija, već društvo za zaštitu potrošača i sud, mislim da ti se ne isplati da potežeš pre isteka 45. dana, pa ako ti kojim slučajem ni do tada ne daju zamenski hard (mada čisto sumnjam) odeš do njih i kreneš u obračun.
 
Mislim, kao da se vode principom, necemo da ti damo hard dok oni nama ne daju, jer ako oni nas *****u i mi cemo tebe. Bas bezveze.
Neće njih WD da za****, već neće da ti daju hard koji su oni platili i na kome treba da zarade, za nešto gde im je profit čista nula, pogotovo ako ne moraju (a ne moraju).
 
Obrati se Alt*ju i onako sve ide preko njih, objasni im situaciju, reci da ti treba za posao da si na gubitku itd neka ti to odrade ekspresno, nece propasti zbog harda. Zato ja izbegavam da felericnu robu predajem u radnji, pre cu je odneti do nekog njihovog servisa i raspitati se malo sta i kako ide koja je procedura. Verovatno ce ti ga vratiti do isteka 45 og dana samo ne znam sad tacko kako na to gledaju po zakonu posto ako pogledas link od gore pise lepo "Zakonski rok za rešavanje reklamacija je 45 dana i on teče od dana prijema u ovlašćeni servis" znaci ovlasceni servis a to nije servis Alt*ja u Cacku ( posto w*n w*n, em*i, pcpra*tic ) rade preko njih, tkd racunaj oni u roku do 15 dana treba da predaju robu u ovlasceni servis + servis ima 45 dana rok da odradi servis sto mu dodje 2 meseca...
 
Drugar mi donese njegov desktop, kaže pao sistem. Ispostavi se da je hard disk (konfiguracija kupljena pre 7 meseci kod WinWin-a) truo u potpunosti, 2300 loših sektora na prvih 15% kapaciteta, dalje nisam ni skenirao.
Sredili su za 10 dana, dobio je hard novi ali drugog proizvodjača.
A drugi poznanik, laptop kupljen u G******* firmi, nakon godinu dana hard odlazi u večna lovišta, a gospoda kažu "vaša garancija je nevažeća, originalni hard disk je izvadjen i zamenjen". Na kraju on kupio hard o svom trošku.
Desilo se upravo u vreme poplava na Tajlandu i skoka cene hard diskova..
 
Stari zakon je bio takav da 45 dana mogu da drze disk.Novi zakon je 1000 puta gori.Novi zakon kaze da u prvih 6 meseci moraju da ti zamene uredjaj za 15 dana.A posle tih 6 meseci od dana kupovine ide "razuman rok".Razuman rok moze da bude i 500 dana jer nije zakonski odredjen.Sto u prevodu znaci da ako vam prodje 6 meseci od datuma kupovine uredjaja posle toga im prakticno ne mozete nista.Ja sam zvao trzisnu inspekciju i tako su mi rekli kad su mi drzali laptop duze od 45 dana.Mada kao ne drze duze od 45 dana uredjaj ali po zakonu mogu to da rade.

Ja sam radio u jednoj maloj firmi za racunare pa vam iz prve ruke mogu reci da je ovo sto rade velike firme teska nebuloza.Mi kada smo prodavali neki deo za racunar resavali smo reklamacije expresno.Jer mi uzmemo hard disk i utvrdimo da je neispravan.Onda damo odma drugi disk kupcu.I posle cekamo da nama uvoznik posalje novi disk.Tako da krajnji korisnik nije morao da ceka duze od 2-3 dana.A i uvoznik sa kojim smo radili je bio azuran i slao nove diskove nama u roku od 15 dana maximum.

A zamislite tek velike firme koje na lageru imaju po 100 diskova.Njima realno ne bi trebalo duze od 5 dana da rese reklamaciju.Hard disk se realno u 95% slucaja moze testirati za 1 radni dan.I to ne jedan disk nego vise komada.Ali to sto su rekle kolege iz ranijih postova je 100% tacno.A to je da oni namerno nece da posalju disk sve dok oni ne dobiju od proizvodjaca.A to traje 100 godina......
 
Poslednja izmena:
Pa dobro, ja sam odneo u prvih 6 meseci, znaci trebalo bi za 15 dana da mi zamene?

Ja sam radio u jednoj maloj firmi za racunare pa vam iz prve ruke mogu reci da je ovo sto rade velike firme teska nebuloza.Mi kada smo prodavali neki deo za racunar resavali smo reklamacije expresno.Jer mi uzmemo hard disk i utvrdimo da je neispravan.Onda damo odma drugi disk kupcu.I posle cekamo da nama uvoznik posalje novi disk.Tako da krajnji korisnik nije morao da ceka duze od par dana.A i uvoznik sa kojim smo radili je bio azuran i slao diskove u roku od 15 dana maximum.

A zamislite tek velike firme koje na lageru imaju po 100 diskova.Njima realno ne bi trebalo duze od 5 dana da rese reklamaciju.Hard disk se realno u 95% slucaja moze testirati za 1 radni dan.I to ne jedan disk nego vise komada.
 
Sad sam zvao njihov call centar.Kaze mu da odem do maloprodaje jer su dobili odobrenje da rese reklamaciju jos pre 5-6 dana. A ja u petak bio oni nemaju pojma. Yebote.
 
Sta te cudi kad zivimo u Srbistanu :) Danas mesec dana kako sam im odneo graficku kao ove nedelje je vracaju sredjena je reklamacija, ako mi vrate istu a ne popravljenu ili ne zamenjenu ima da im je olupam o glavu :D A izgleda cu i ja moj hard morati da saljem na reklamaciju, poceo da zuji pisao sam WD i kazu da to nije normalan zvuk :D Sreca sreca radost cekanje kao i ti :)
 
Aj pa nek te sluzi dugo dugo :)
 
Vrh Dno