senior1976
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 12.01.2014
- Poruke
- 16
- Poena
- 154
Prvo bih zeleo da pozdravim sve clanove i posetioce foruma, i da pozelim srecne praznike !!!
Kao sto to obicno biva, i ja vam se svima prvi put obracam sa problemom, sa kojim se suocavam zadnjih mesec dana otprilike...Odmah da naglasim da nisam neki ekspert u oblasti racunara, ali daleko od toga da se nista ne razumem u to, cak sta vise...znaci, necu imati problema da razumem eventualna vasa objasnjenja...Hvala vam unapred na pomoci !!!
A, evo i problema: Pre 6-7 meseci sam kupio wi-fi ruter TR LINK WR 740 N, doneo kuci, instalirao sa diska, i to je sve radilo super...Bezicno su se povezivali 3 mobilna telefona i 2 tableta, a prikljucen na internet je bio i jedan desktop racunar utp kablom, takodje u taj ruter...radilo je bez ikakvih problema, do zaglupljivanja rutera, tj. prestanka rada interneta je dolazilo jednom u mesec ili dva, restartujem ruter ( na on/off ) i on odmah proradi i radi narednih mesec, dva... Modem je IKOM-ov Motorola ( kablovski internet, a ovaj modem je nov donet relativno skoro ), a komp sa OS Win7Pro.
Medjutim od pre mesec dana, dolazi do konstantnog prekida wi-fi signala...restart rutera, signal odmah dodje na svim uredjajima, radi pola sata-sat i nestane...i nema sanse da dodje, dok opet ne isljucim / ukljucim ruter...cim to uradim, signal se pojavi momentalno, radi opet neko vreme i nestane, i tako u krug po 10 puta dnevno...vise nemam snage za to, a i klinci me ubise...:smash: Napominjem, da za sve to vreme dok nemam wi-fi, internet konekcija normalno funkcionise na desktop racunaru - znaci problem je samo u bezicnom povezivanju...
Ono sto sam ja uradio je sledece:
U web adresu sam ukucao 192.168.0.1, ulogovao se kao admin / admin, pristupio ruteru, system tools, firmware upgrade...sa zvanicne stranice TP Linka skinuo sve tri verzije FW za ovaj model ( za verziju 4, koja jeste ) i odradio upgrade FW od najstarijeg do najnovijeg..prethodno sam resetovao ruter iglicom pozadi, ruter se restartovao nakon svakog upgrade-a i izbacio USPESNO...tako da je sada instalirana najnovija moguca verzija FW 3.16.6 Build 130529 Rel.47286n
Nadao sam se da ce se tim problem resiti, ali nazalost NE !!! Sve je isto i po starom, nazalost...
Dobri ljudi, ako imate neko resenje i savet, pomozite, molim Vas...ima li jos nesto sta bih ja sam mogao uraditi pre nosenja u servis ( mada, nisam siguran ni u to sta oni mogu jos uraditi, jer i oni 99 % problema resavaju upgrade-om FW...
HVALA UNAPRED I UZDRAVLJE !!!
Kao sto to obicno biva, i ja vam se svima prvi put obracam sa problemom, sa kojim se suocavam zadnjih mesec dana otprilike...Odmah da naglasim da nisam neki ekspert u oblasti racunara, ali daleko od toga da se nista ne razumem u to, cak sta vise...znaci, necu imati problema da razumem eventualna vasa objasnjenja...Hvala vam unapred na pomoci !!!
A, evo i problema: Pre 6-7 meseci sam kupio wi-fi ruter TR LINK WR 740 N, doneo kuci, instalirao sa diska, i to je sve radilo super...Bezicno su se povezivali 3 mobilna telefona i 2 tableta, a prikljucen na internet je bio i jedan desktop racunar utp kablom, takodje u taj ruter...radilo je bez ikakvih problema, do zaglupljivanja rutera, tj. prestanka rada interneta je dolazilo jednom u mesec ili dva, restartujem ruter ( na on/off ) i on odmah proradi i radi narednih mesec, dva... Modem je IKOM-ov Motorola ( kablovski internet, a ovaj modem je nov donet relativno skoro ), a komp sa OS Win7Pro.
Medjutim od pre mesec dana, dolazi do konstantnog prekida wi-fi signala...restart rutera, signal odmah dodje na svim uredjajima, radi pola sata-sat i nestane...i nema sanse da dodje, dok opet ne isljucim / ukljucim ruter...cim to uradim, signal se pojavi momentalno, radi opet neko vreme i nestane, i tako u krug po 10 puta dnevno...vise nemam snage za to, a i klinci me ubise...:smash: Napominjem, da za sve to vreme dok nemam wi-fi, internet konekcija normalno funkcionise na desktop racunaru - znaci problem je samo u bezicnom povezivanju...
Ono sto sam ja uradio je sledece:
U web adresu sam ukucao 192.168.0.1, ulogovao se kao admin / admin, pristupio ruteru, system tools, firmware upgrade...sa zvanicne stranice TP Linka skinuo sve tri verzije FW za ovaj model ( za verziju 4, koja jeste ) i odradio upgrade FW od najstarijeg do najnovijeg..prethodno sam resetovao ruter iglicom pozadi, ruter se restartovao nakon svakog upgrade-a i izbacio USPESNO...tako da je sada instalirana najnovija moguca verzija FW 3.16.6 Build 130529 Rel.47286n
Nadao sam se da ce se tim problem resiti, ali nazalost NE !!! Sve je isto i po starom, nazalost...
Dobri ljudi, ako imate neko resenje i savet, pomozite, molim Vas...ima li jos nesto sta bih ja sam mogao uraditi pre nosenja u servis ( mada, nisam siguran ni u to sta oni mogu jos uraditi, jer i oni 99 % problema resavaju upgrade-om FW...
HVALA UNAPRED I UZDRAVLJE !!!