Šta je novo?

Problem sa wifi-em na Yettel hipernet

Na toj slici, posle "host name" naredna stavka bi trebalo da bude dns. Logovan si kao obican korisnik ili kao admin?

Pogledaj pod local network > lan imas li ove stavke, sve ili delimicno, kao na slici.
Pogledajte prilog 414251
Sve je tu, probas ISP DNS off, DNS1 i DNS2 ja stavljam cloudfare 1.1.1.1 i 1.0.0.1. Mozes da probas bilo koji drugi.
Ulazim kao admin prema onom uputstvu gde sam dobio admin kljuceve, trenutno su mu ovo podaci:
IMG_7049.jpeg

sada cu promeniti dns1 i dns2
 
Pratio sam ista uputstva, izgleda da je problem resen... Nisam vise imao problema kao ranije... :)
 
Samo da javim, stigao je ruter. Sve kako smo se dogovorili uradio sam i za sada sve radi kako treba. Puno hvala svima, admini mozete zakljucati ovu temu.
 
Ipak nista bez rutera :D
 
@jevic989
Steta ako nisi, pre kupovine i koriscenja novog rutera, probao da li promena DNS-a resava tvoj gubitak internet linka na yettel-ovom ruteru.
Nov ruter sigurno poboljsava samu wifi vezu izmedju uredjaja.
 
Pa ako ste pratili temu, njegov se problem tice wifi veze, a ne internet linka na ruteru.
 
I proradi cim se ugasi i upali wifi na klijentu. Tako je ocigledno wifi problem. Ima i snimak sa telefona u jednom od postova. Da je DNS ili internet uplink, isti problem bi bio prisutan i dalje (na drugom ruteru).
 
Pozdrav svima,

Jel postoji opcija da se podesi ruter da automatski sam gasi u određeno vreme i ponovo upali u određeno vreme? Nisam u opcijama video da može
 
Nazad
Vrh Dno