wladymeer
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.03.2009
- Poruke
- 3,927
- Poena
- 505
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel i5-4690 (3.5GHz)
- Matična ploča
- MSI H97M Eco
- RAM
- Patriot 16GB DDR3 800 MHz
- GPU
- NVidia GTX 1060 3GB
- Storage
- Samsung 840 Evo 250GB • Gigabyte GP 480GB • Hitachi HDD 2TB
- Zvuk
- SSL 2+ • JBL LSR305
- Monitor
- Hisense H39A5100
- Ostale periferije
- Audio Technica M50x
- Laptop
- Apple Macbook M1 (16/256)
- Tablet
- iPad 2 / iPad 3
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S20 FE
- Pametni uređaji
- Soundpeats Sonic
- Steam
- djedroid
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
Probaću da budem jako kratak:
Kupio polovan Telenor One Touch, pri preuzimanju gdjica reče da je zaboravila garanciju i da ćemo se čuti sutra da je donese.
Sutra i narednih par dana zovem - nedostupan broj.
U medjuvremenu, telefon se ispostavi da radi ali ne baš najidealnije. Zanima me da li je preko IMEI broja:
1) moguće ostvariti garanciju kojom bih mogao da zamenim ovaj telefon za isti (ako treba i neko iz Telenora da se časti neka se javi na PM
)
2) ako pod 1) nije moguće, onda da se makar dodje do adrese ili barem broja postpaid teleofna sa kojim je ovaj model došao
3) ako ni 1) ni 2) nije moguće, da li na osnovu okolnosti mogu makar nekako da izadju u susret prilikom servisiranja...?
Ako nešto znači, imam i originalnu kutiju sa barkodom... ali ne prokleti papir za garanciju...
Znam da su mi male vajde, ali ko zna, uz vezu, možda nešto i može da se uradi...
Hvala!
Kupio polovan Telenor One Touch, pri preuzimanju gdjica reče da je zaboravila garanciju i da ćemo se čuti sutra da je donese.
Sutra i narednih par dana zovem - nedostupan broj.
U medjuvremenu, telefon se ispostavi da radi ali ne baš najidealnije. Zanima me da li je preko IMEI broja:
1) moguće ostvariti garanciju kojom bih mogao da zamenim ovaj telefon za isti (ako treba i neko iz Telenora da se časti neka se javi na PM
2) ako pod 1) nije moguće, onda da se makar dodje do adrese ili barem broja postpaid teleofna sa kojim je ovaj model došao
3) ako ni 1) ni 2) nije moguće, da li na osnovu okolnosti mogu makar nekako da izadju u susret prilikom servisiranja...?
Ako nešto znači, imam i originalnu kutiju sa barkodom... ali ne prokleti papir za garanciju...
Znam da su mi male vajde, ali ko zna, uz vezu, možda nešto i može da se uradi...
Hvala!