Šta je novo?

Problem sa Telenor garancijom - šta činiti?

wladymeer

Čuven
Učlanjen(a)
15.03.2009
Poruke
3,927
Poena
505
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel i5-4690 (3.5GHz)
Matična ploča
MSI H97M Eco
RAM
Patriot 16GB DDR3 800 MHz
GPU
NVidia GTX 1060 3GB
Storage
Samsung 840 Evo 250GB • Gigabyte GP 480GB • Hitachi HDD 2TB
Zvuk
SSL 2+ • JBL LSR305
Monitor
Hisense H39A5100
Ostale periferije
Audio Technica M50x
Laptop
Apple Macbook M1 (16/256)
Tablet
iPad 2 / iPad 3
Mobilni telefon
Samsung Galaxy S20 FE
Pametni uređaji
Soundpeats Sonic
Steam
djedroid
Pristup internetu
  1. Optički internet
  2. Mobilni internet
Probaću da budem jako kratak:

Kupio polovan Telenor One Touch, pri preuzimanju gdjica reče da je zaboravila garanciju i da ćemo se čuti sutra da je donese.

Sutra i narednih par dana zovem - nedostupan broj.

U medjuvremenu, telefon se ispostavi da radi ali ne baš najidealnije. Zanima me da li je preko IMEI broja:
1) moguće ostvariti garanciju kojom bih mogao da zamenim ovaj telefon za isti (ako treba i neko iz Telenora da se časti neka se javi na PM :D)
2) ako pod 1) nije moguće, onda da se makar dodje do adrese ili barem broja postpaid teleofna sa kojim je ovaj model došao
3) ako ni 1) ni 2) nije moguće, da li na osnovu okolnosti mogu makar nekako da izadju u susret prilikom servisiranja...?

Ako nešto znači, imam i originalnu kutiju sa barkodom... ali ne prokleti papir za garanciju...

Znam da su mi male vajde, ali ko zna, uz vezu, možda nešto i može da se uradi...

Hvala!
 
1. Telenor nema veze sa time, moraces da kontaktiras zvanicni servis
2. To nije moguce jer je to krsenje privatnosti

Najbolje je da kontaktiras Mobis (zvanicni servis Alcatela za Srbiju) i pitas da li bi mogli nesto da ucine. Znam da su jako korektni, ali ovo vec zavisi i od samih propisa proizvodjaca.
 
Telenor ti nece dati, zvanicno barem, da saljes na popravku bez papira, a i tada ako nije na tebe registrovan telefon problem je. Ako si u manjem mestu ili ovako znas nekoga u Telenoru, trazi da ti zavrse, to vec moze.
Manje su sanse da servis prihvati bez racuna ili garancije da to sredi (bar jedno, ne oba)
 
"Opet me zensko napravilo..." :rolleyes:

Ako ti bas ucine u tnoru a i to ako poznajes nekog ili neka druga varijanta.
 
Ništa, odneću do Mobisa da vidim može li se šta učiniti a ako neko iz tnora vidi ovo, a može da pomogne nek se javi :)
 
Nazad
Vrh Dno