Šta je novo?

Problem sa Grafickom!!!Pomoc

Saxon01

Cenjen
Učlanjen(a)
07.03.2010
Poena
170
Pozdrav svima,evo javljam se zbog peoblema koji mi se javio nakon 3 god.E ovako pre nedelju dana sam kupio plocu,procesor,i memoriju,napajanje je ostalo staro,hard diskovi isto,e sad sinoc oko 00:30 mi se upalio jedan plavi ekran smrti,nakon toga sam uso u plocu i stavio sve na default za svaki slucaj,mada je i ranije sve bilo neklokovano,i kada sam probao jos jednom,posle windows loga pojavii se jos jedan i ugasi komp,posle toga ja izvadim sve zivo i kablove iz grafe,izvadim memoriju.Vratim posle dva minuta sve,i kad upalim opet plavi ekran,i posle toga nije hteo vise da upali ekran.tako stoji crno i ne mrda,nisam primetio neki smrad,ali sam primetio na grafickoj da duva,pa uspori,duva pa uspori i tako non stop,jedan ventilator duva jako,jedan duva slabo.Procesor vrti,napajanje takodje,neznam sve se ponasa normalno!!Ja sam laik za ove stvari pa ako bi mogla neka pomoc ,bio bih mnogo zahvalan!!!
Ja sumnjam da je graficka,neznam sta da radim,sumnjam na graficku :(

Ako neko zna kako da proverim sta je crklo i koja je metoda provere neka mi javi :)
Elem izvadio sam graficku,i ostavio sve komponente,nista ne pisti,diode na ploci daju sva cetri plava,s tim sto se tri gase i pale nakon svakih 1min,hmm cudno,na kucistu napred crveno svitka takodje,to bi trebalo da je hard,izvadio sam bateriju sa ploce nije upalilo:( neznam vise sta da radim

Poslednja izmena:
Err jel bih mogao reci koje napajanje imas i koju graficku si sad kupio cisto me zanima :d

a mogao bi da kazes i ostatak komponenti

a mogao bi da kazes i ostatak komponenti

Aj *** pa imate celu konfiguraciju,graficka je iz 2009 palit gtx 216 sonic i napajanje je cheftec 600 -14cs modularno:confused: