Šta je novo?

Problem sa asus vw222s monitorom i CT servisom

kosmonaut

Slavan
Učlanjen(a)
27.11.2008
Poruke
9
Poena
301
Naime 05.03.2008 kupio sam u CT-u u Nishu Asus 222s sa cenom od neshto malo preko 18k i garancijom na 3 god.

Sve je bilo kako treba do pochetka jula kada je monitor na celoj slici dobio svetlo plavu nijansu. Znachi chak ni bela nije bela nego je bila svetlo plava.

15.07.2008 monitor predat na servis. Monitor vracen 12.08.2008 kao navodno popravljen. Sve je radilo kako treba do pochetka oktobra kada se javio ponovo isti kvar (svetlo plava nijansa na ekranu) -.- Monitor ponovo predat na servis CT-u sredinom oktobra. Posle vishe od 3 nedelje 12.11.2008 monitor vracen, ponovo kao opravljen. Jutros ustanem upalim monitor kad imam sha da vidim -.- Na ekranu se povremeno javlja ovoga puta crvena nijansa :wall:

E sad mene interesuje shta su moja prava kao kupca? U oktobru kad sam nosio monitor na drugi servis, na moje pitanje da se monitor zameni, lepo su mi odgovorili da oni sa tim nemaju veze, vec moraju da ga shalju kod uvoznika za Asus, Kimtek (tako je lik promrljao neshto), i da oni odluchuju o zameni ili opravci. Ja sam naravno kao ovan popio tu prichu. Mada meni ni dalje nije jasno kakve veze ima sad taj Kimek kad u garantnom listu jasno stoji da garansiju daje CT dok se Kimtek ne spominje nigde.

E sad mi je vishe dosta zezanja sa njima i chekanja od narednih mesec dana da se monitor vrati sa opravkve. Da ne napominjem da sam svaki put dok je monitor bio na servisu bio bez monitora. Dakle praktichno 2 meseca komp mi je bio nedostupan. A dal sam ja bio u novchanom gubitku i dal mi je propadao posao za to vreme je vec druga stvar.

Moze li neko da me posavetuje shta je najbolje da se uradi u ovakvoj situaciji?
 
KimTec je glavni uvoznik za Asus, odnesi monitor u njihov servis.
 
KimTec je jedini ovlašćen servis za Asus, a uvoznika za Asus ima više. Pošalji monitor direktno tamo i reci da je bio više puta u servisu.
 
Pamet u glavu pa iduci put kada izdvojis 18000 za monitor kupi neku drugu marku, jer za te pare mozes da biras sta god hoces, a ne Asus, takodje CT maloprodaja u Nishu, bas i nije neko mesto za kupovinu, jer je skupo, a glupo i slabo snabdeveno vise neki sminkeraj, ne znam gde ti pade na pamet tamo da pazaris monitor? To jest ako si kupio u Kalchi u maloprodaji, ako si uzeo kod onih sto sada zovu Best ili kako vec blizu opstine, a zvali su se navodno CT Shop do skoro, onda tek no koment!
 
Ti shto se sada zovu Best a zvali se CT shop,qq qq qq qq qq majko...Drug je isto uzeo bio celu konfu kod njih pre nekih 3 god..Uzeo bio i neki 17" CRT sa kojim je imao problema od pocetka..12x tacno je nosio na servis jer mu iskacu i vibriraju neke braon linije po monitoru...A oni lagano pricaju kako je monitor svaki put popravljen...Jednom smo nalepili malu malecnu nalepnicu preko jednog shrafa samo da bi videli da li ga uopste otvaraju,kad je dobio monitor sa servisa nalepnica bila zalepljena i dalje:)Morala je inspekcija da radi krastavac...
Strasno kakvi posluju u Nishu i dan danas..
 
@Jafazec

Ma cista papazjanija, kad' udjes u radnju pa ih pitas za nesto sto nije tastatura ili mish, oni tek gledaju kao telci, to je u 90% radnji tako, sada se jos malo i popravili, a do pre 3 godine dok se nije razvio City Express i ostale ove kurirske sluzbe, ja ti lepo sednem na bus, pa pravac Beograd pa kupim sta mi treba i ustedim pare.
Sad moze i u Nishu da se nadje skoro sve sto ti treba samo moras da znas gde ;)

A ovi cobani se krili iza tog imena CT Shop, ja ne znam kako je to Comtrade mogao da dozvoli, sramota i sa njihove strane.
 
Poslednja izmena:
krastavac,postoje advokati,inspekcijske sluzbe sa kojima mozete ostvariti svoja prava.Po zakonu o zashtiti potroshaca stoji da davalac garancije ima rok od 2 dana(48 sati) da detektuje uzrok problema-kvar dotichnog reklamiranog proizvoda + 7 dana kao rok u kome ce odluchiti shta ce raditi sa reklamiranim uredjajem(dal ce ga popravljati,zameniti za drugi,ili vratiti novac)od trenutka-dana predaje reklamiranog proizvoda.A rok za servisiranje je 14 dana(sa ovim rokom - ukupno 23 dana),a ne kao shto mnogi dileri zloupoptrebljavaju zakon i neznanje nas potroshacha 45 dana,pa se to neretko protegne i na duzi period.Trebalo bi u nekim sluchajevima dobiti i zamenski proizvod,dok je vash na servisu,u zavisnosti od sluchaja.Raspitajte se-informishite malo i o tome,chisto da znate kome dajete pare i za shta.
 
E da...to je najveca fora..Godinama se vukli pod imenom CT...Secam se da sam se bash bio obradovao kada sam cuo da je doshao "CT"...ali onda cim sam ushao u tu radnju niko nije ni morao da mi prica da to nije CT:)
Isto,u pravu si i za to da svuda rade neinformisani radnici,koji pre tog posla 2x nisu seli za komp a kamo li isti razgledali,rasturili ili slicno...Evo pre neki dan trazim paste,u 3-4 radnje pitah cisto bzv,rekoh da ne preskocim,geldaju me kao da sam pao sa kruske..Odgovori uglavnom onako nekako bojazljivo,sramezljivo "ne(pogled,pauza) nemamo mi to.."..Realno kod nas u Nisu do pre nekoliko godina smo imali samo robu koliko da se sklopi neki komp,po prodavcima "proverenu" robu..Bar ja takva iskustva imam:)
Hvala Bogu pa se situacija popravlja koliko toliko..
 
Pamet u glavu pa iduci put kada izdvojis 18000 za monitor kupi neku drugu marku, jer za te pare mozes da biras sta god hoces, a ne Asus, takodje CT maloprodaja u Nishu, bas i nije neko mesto za kupovinu, jer je skupo, a glupo i slabo snabdeveno vise neki sminkeraj, ne znam gde ti pade na pamet tamo da pazaris monitor? To jest ako si kupio u Kalchi u maloprodaji, ako si uzeo kod onih sto sada zovu Best ili kako vec blizu opstine, a zvali su se navodno CT Shop do skoro, onda tek no koment!

Malo je glup tvoj odgovor zar ne. Decko je kupio monitor vec i ima problem sa garancijom...sigurno mu ne treba tvoj "pametni" savet da mu solis pamet koju marku monitora da kupi ili gde, po cemu ti mislis da je ASUS kao marka losa a da je ACER koji ti imas ili samsung ili LG bog zna koliko bolja, pogotovo u tom segmentu monitora...ja imam iskustva da sa par prijatelja imam bas ASUS-ov monitor koji nikada da kucnem u drvo nije pravio problem, pocevsi od mrtvih pixela do "ne probijanja" osvetljenja, a da su drugi pak sa vec pomenutim ACER-om i Samsungom imali problem. Svuda ima losih primeraka sto je normalno. Ovaj model monitora nigde nije bio okarakterisan kao LOS ili pak da se cesce kvari od ostalih marki cak je imao i dosta dobre i testove i preporuke ovde na forumu. Malo bi trebalo da se suzdrzis subjektivnih postova i das neki objketivni. Ako mozes da pomognes decku sto se tice garancije.
@kosmonaut: kontaktiraj kimtec-ov servis, putem e-maila napisi im tj. verovatno ce ti traziti serijski broj monitora kako bi znali da li je njihov uvoz i objasni im problem tako ces odma znati da li su oni uvezli taj monitor koji ti imas. Nakon toga zavrshi sve sto trebas sa njima, bilo da je u pitanju popravka ili zamena za nov monitor.
Pozdrav
 
thx @ll za savete. Na kraju sam im poslao mail i sad chekam odgovor. Ono, popravke me vishe apsolutno ne interesuju, ochigledno je da monitor ne moze da se opravi. Samo zamena za novi dolazi u obzir. Mada, shto se njih tiche monitor i moze da se krpi svaki mesec jer je to za njih isplativije. -.-

PS. monitor nije kupljen kod pacera u kalchi, vec u centralnom CT-u, u onoj kuci kod pruge (zaboravio sam adresu)

PPS. Kad sam kupovao, za 18k ovaj monitor je bio najbolji izbor. Za neshto skuplje nisam imao para.
 
Poslednja izmena:
Malo pitanje da nisi možda probao taj monitor na drugom kompu pošto se meni pre jedno 5-6 godina desili da mi se delimično izvukao loše spojen kabal . Imao sam iste simptome kao i ti .
 
Ne znam zašto neko kad ima problem sa uređajem, odmah odlepi i pominje inspekcije i tamo neke organe. Valjda se svi oslanjaju na ono "ovo je Srbija, tu ništa ne štima, pa daj da ja odmah idem đonom". Prvo se treba raspitati kako šta ide. Elem, nakon dve popravke treći put sam Asus predlaže zamenu uređaja, tako da, kosmo, možeš da se opustiš, dobićeš nov, doduše isti model monitora, pa neka ti je sa srećom :d Samo pošalji u servis and have a little patience...
 
Komsinica ima ASUS-a od 19 incha,kupljenog u Pakomu....
Posle par nedelja pojavila se linija po citavoj duzini monitora...Momci pregledali monitor,ustanovili sta je i odmah joj dali drugi!Kraj price!!!Tako bi to trebalo da se radi,ali nazalost nije cest slucaj :S: ....Radi bez problema,evo mesecima...
Ja sam imao 2 mrtva piksela ali nestali su,valjda ona folija u panelu nije nalegla dobro pa je to posle proradilo...
 
Poslednja izmena:
To je super kad distributer hoće da izađe kupcu u susret i na licu mesta reši stvar. Obično svi peru ruke od toga i upućuju na servis, a servis samo radi svoj posao onako kako mu proizvođač nalaže.
 
Da dodam

Vreme koje je monitor "proveo" tj. bio u servisu,hmm(zbunih se ) za to vreme se produzava trajanje garancije.

Da znas i to!!!
 
Lepo proveri, kao što su ti i rekli da nije neki problem do kablova i/ili DVI-VGA konektora. Proveri pinove na kablu da slučajno neki nije iskrivljen ( ma koliko smešno delovalo dešavlo se poprilično često ). Ako i dalje ne radi lepo u servis i izloži svoju problematiku. Sigurno je da će ti učiniti sve što je u njihovoj moći, samo o zameni monitora ne odlučuju oni ( kamo sreće ) već BGD, tako da si manje-više u milosti "onih odozgo".
CT kod pruge, CT šop u Kalči i Best-CT of su tri totalno različite firme sa sličnim imenom. Naime, CT kod pruge je VP,servis i magacin, CT šop je deo CT retail-a - posebne firme koja posluje između ostalog sa CT-om a Best of...Do pre neke 2 i po godine to jeste bio CT šop sa eksluzivnim ugovorom o prodaji CTove robe. Ugovor je raskinut i od tada posluje pod svojim imenom.
 
To je super kad distributer hoće da izađe kupcu u susret i na licu mesta reši stvar. Obično svi peru ruke od toga...

:d

Ne znam zašto neko kad ima problem sa uređajem, odmah odlepi i pominje inspekcije i tamo neke organe. Valjda se svi oslanjaju na ono "ovo je Srbija, tu ništa ne štima, pa daj da ja odmah idem đonom".

Neverovatno... za samo 62 minuta, ajd' da upotrebim blaži izraz, "dijametralan" stav ?!? :trust:
 
Malo je glup tvoj odgovor zar ne. Decko je kupio monitor vec i ima problem sa garancijom...sigurno mu ne treba tvoj "pametni" savet da mu solis pamet koju marku monitora da kupi ili gde, po cemu ti mislis da je ASUS kao marka losa a da je ACER koji ti imas ili samsung ili LG bog zna koliko bolja, pogotovo u tom segmentu monitora...ja imam iskustva da sa par prijatelja imam bas ASUS-ov monitor koji nikada da kucnem u drvo nije pravio problem, pocevsi od mrtvih pixela do "ne probijanja" osvetljenja, a da su drugi pak sa vec pomenutim ACER-om i Samsungom imali problem. Svuda ima losih primeraka sto je normalno. Ovaj model monitora nigde nije bio okarakterisan kao LOS ili pak da se cesce kvari od ostalih marki cak je imao i dosta dobre i testove i preporuke ovde na forumu. Malo bi trebalo da se suzdrzis subjektivnih postova i das neki objketivni. Ako mozes da pomognes decku sto se tice garancije.
@kosmonaut: kontaktiraj kimtec-ov servis, putem e-maila napisi im tj. verovatno ce ti traziti serijski broj monitora kako bi znali da li je njihov uvoz i objasni im problem tako ces odma znati da li su oni uvezli taj monitor koji ti imas. Nakon toga zavrshi sve sto trebas sa njima, bilo da je u pitanju popravka ili zamena za nov monitor.
Pozdrav

Sve zavisi od primerka do primerka, moj Acer i dan danas ima odlicnu sliku, neko kupi Acer pa se zali, ali Asus nikada ne bih kupio, kupio bih plocu ili graficku, ali monitor nikad, suvise losi panela, mozda rade ali slika nije ono pravo.
Pa moram da ga izgrdim da i iduci put ne bi kupio nesto na istom mestu. :)
 
Poslednja izmena:
:d



Neverovatno... za samo 62 minuta, ajd' da upotrebim blaži izraz, "dijametralan" stav ?!? :trust:

Kad bi znao koje su obaveze distributera i servisa, ne bi smatrao moje dve izjave suprotstavljenim. Distributer nije dužan da izlazi u susret kupcima na njihov mig, tako da smatram da je ovo što su ljudi iz Pakom-a uradili stvar dobre volje. Kažem da se uglavnom peru ruke od toga jer niko ne želi kontakt sa krajnjim kupcima.
S' druge strane, servis prvi na**be kad su reklamacije u pitanju, jer se smatra da su ljudi u servisu osmislili, projektovali, napravili u fabrici, izvezli, uvezli, prodali i uzeli pare za dotičan shit proizvod i da njih treba prvo nagaziti i to u stilu "prvo ću da bijem pa ću onda da pričam sa vama".
Kosmonaut je skroz čovek u pravu, samo eto spada u onu grupu ljudi koji nisu imali sreće (mnogo volim da koristim ovaj izraz :D).
 
Distributer nije dužan da izlazi u susret kupcima na njihov mig ... samo eto spada u onu grupu ljudi koji nisu imali sreće (mnogo volim da koristim ovaj izraz :D).

Naravno, tamo gde se zakon ne sprovodi, sreća ima veoma važnu ulogu... :wall:

Sad još da otkrije da li mu "sreća" leži kod uvoznika ili možda proizvođača pošto, citiram, distributer i servis ne učestvuju u ispunjavanju garantnih uslova ?!?

:trust:


P.S.
Kad se olako poteže "Samo pošalji u servis and have a little patience..." , što te onda čudi "prvo ću da bijem pa ću onda da pričam sa vama" ?

:-devil-:
 
Kad bi znao koje su obaveze distributera i servisa, ne bi smatrao moje dve izjave suprotstavljenim. Distributer nije dužan da izlazi u susret kupcima na njihov mig, tako da smatram da je ovo što su ljudi iz Pakom-a uradili stvar dobre volje. Kažem da se uglavnom peru ruke od toga jer niko ne želi kontakt sa krajnjim kupcima.
S' druge strane, servis prvi na**be kad su reklamacije u pitanju, jer se smatra da su ljudi u servisu osmislili, projektovali, napravili u fabrici, izvezli, uvezli, prodali i uzeli pare za dotičan shit proizvod i da njih treba prvo nagaziti i to u stilu "prvo ću da bijem pa ću onda da pričam sa vama".
Kosmonaut je skroz čovek u pravu, samo eto spada u onu grupu ljudi koji nisu imali sreće (mnogo volim da koristim ovaj izraz :D).

Reaklamirao sam par puta nesto od hardvera,preko u Hrvatskoj i ljudi su mi menjali bez problema iako nisam uvek bio u pravu....Tako da je to stvar "poslovne politike",odnosno,pitanja da li neko zeli da ima posla( i sa svim negativnim posledicama koje nosi,u ovom slucaju trgovina kvarljive tehnicke robe) ili ne!!!
Imao sam prilike da vidim kako rade i Madjari i Hrvati i iskreno sami smo krivi ako nam je lose,jer ne umemo da se izborimo sa takvim problemom,sami se mirimo da ne moze bolje a moze 100%,zakon nam to garantuje!!
 
Sami smo krivi, i zato kad god nesto nije u redu, a prodavac pocne da te ubedjuje kako nisi u pravu, a jesi, lepo dreknes koliko ti grlo dozvoljava, i onda ovde otopljavaju poslovnu politiku, za sad drugacije ne moze.

Ima i pozitivnih primera kao sto je to TNT DOO iz Beograda, ljudi su vrlo kulturni i poslovni, to jest poslovno kultivisani. :) Ima sam kvar na maticnoj ploci i zamenili su mi bez problema, poslao sam postom, vratili mi drugu plocu takodje brzom postom, cak mi omogucili da doplatim i uzmem bolji model umesto zamene crknute ploce.
 
Poslednja izmena:
O tome pricam,jednostavno, treba zaobilaziti one koji ne umeju da rade,pustiti ih da propadaju,insistirati na svome pravu,a postoji i ono da je musterija uvek u pravu,sto je civilizacijska tekovina,pa ako neko od prodavaca nije odmakao evolucijski dalje od majmuna,treba ga zaobici.....
A primecujem i u ovoj temi da ima onih koji vise vole ove druge,pa ih pravdaju,sto je prodavcima opravdanje da nastave sa "dobrim" radom...
 
Poslednja izmena:
Imam potpuno isti problem sa istim monitorom(Asus 222s).Tri puta servis,plava boja tj. lilava.Problem je u KimTec-u a ne u prodavcu.Svi Asusovi monitori idu u KimTec na servis.Od njih ces tesko iskukati zamenu ili povrat novca.Veliki broj prodavaca otkazuje saradnju sa njima zbog "profesionalnosti" u radu.Asus ce morati da menja distibutera tj.servisera za Srbiju,jer ovo jeste Srbija i daleko smo mi od Zapada.
Bas bih voleo da cujem neka pozitna iskustva sa Kimtec-om.
 
Poslednja izmena:
Naravno, tamo gde se zakon ne sprovodi, sreća ima veoma važnu ulogu... :wall:

Sad još da otkrije da li mu "sreća" leži kod uvoznika ili možda proizvođača pošto, citiram, distributer i servis ne učestvuju u ispunjavanju garantnih uslova ?!?

:trust:


P.S.
Kad se olako poteže "Samo pošalji u servis and have a little patience..." , što te onda čudi "prvo ću da bijem pa ću onda da pričam sa vama" ?

:-devil-:


Ajde ovako. Idi malo detaljnije ponovo pročitaj moje postove, pa onda komentariši.
Kad će ovaj narod u Srbiji da nauči da ni uvoznik ni servis ne prave ove krševe koje oni kupuju?? Prave ih neke fucking fabrike u Kini, na Tajvanu, Polineziji, Indoneziji i iste te fabrike diktiraju uslove garancije koji će za njihove proizvode da postoje na određenom tržištu. Valjda je svima jasno da Srbija spada u neku marginalnu kategoriju tržišta, na koje se distribuira uglavnom neka šlj klasa uređaja. Iz te recimo činjenice, proizilazi moja izjava da čovek nije imao sreće sa svojim monitorom. X ljudi pre njega sa istim modelom nije imalo problema, on je na**bao.
Da zakon ne postoji, kosmo bi mogao da olupa glavu o taj svoj monitor i da gleda odakle je vedro. Ovako, ima monitor koji je treći put neispravan, poslaće ga u servis i dobiće nov. To je ono što je i hteo, tako da ne vidim u čemu je problem.
Distributer nema direktan kontakt sa krajnjim kupcem, ali posredno preko servisa učestvuje u ispunjavanju garantnih uslova, tako da si me, Dagger-u, opet pogrešno skapirao.

...a postoji i ono da je musterija uvek u pravu,sto je civilizacijska tekovina,pa ako neko od prodavaca nije odmakao evolucijski dalje od majmuna,treba ga zaobici.....

Ako malo pratiš najnovije ekonomske trendove, taj čuveni aksiom je preformulisan u "mušterija mora uvek biti zadovoljna" jer je svima postalo jasno da mušterija NIJE uvek u pravu. Kupac je kralj, ali to ne važi za ovu našu IT džunglu. Prodavci ne znaju šta prodaju, kupci ne znaju šta kupuju, onda neko treći nagrabusi.

Imam potpuno isti problem sa istim monitorom(Asus 222s).Tri puta servis,plava boja tj. lilava.Problem je u KimTec-u a ne u prodavcu.Svi Asusovi monitori idu u KimTec na servis.Od njih ces tesko iskukati zamenu ili povrat novca.Veliki broj prodavaca otkazuje saradnju sa njima zbog "profesionalnosti" u radu.Asus ce morati da menja distibutera tj.servisera za Srbiju,jer ovo jeste Srbija i daleko smo mi od Zapada.
Bas bih voleo da cujem neka pozitna iskustva sa Kimtec-om.

To si negde čuo u gradskom prevozu ili na pijaci, jel? Pre će biti da KimTec otkazuje ostalima saradnju, jer su u dugovima i ne plaćaju. I upravo to, iskukati od nekoga zamenu... Pa nije to pijaca pa da možeš da se cenjkaš. Dobiješ ono što ti sleduje, opet, po zakonu i proceduri. Naš narod je navikao da mu se sve završi odmah. I što, ja baš imam pozitivna iskustva sa KimTec-om :D
 
Kad će ovaj narod u Srbiji da nauči da ni uvoznik ni servis ne prave ove krševe koje oni kupuju?? ... iste te fabrike diktiraju uslove garancije koji će za njihove proizvode da postoje na određenom tržištu.

Je l', a je l' uvoznici i serviseri zarađuju neke pare u tom "procesu" narodne kupovine krševa ?!? :trust:

A uslove garancije ipak određuju zakonska akta određene države, ne želje proizvođača. Ne prodaješ svoju robu na tržištima gde ti uslovi poslovanja ne odgovaraju, zar ne ?

Možda da odrede "KimTec klasu monitora" kojoj će u specifikaciji stajati da radi samo 15 dana po povratku iz servisa i to sa 450 mrtvih/zaglavljenih pixela po susednih 2x2cm2 u centralnom delu i da će posle treće do četvrte, a kod osoba sa manjkom sreće i pete popravke, biti zamenjeni, ali se plašim da će u tom slučaju prodavci morati to isto da navedu i u prodajnom pamfletu, a !?

Je l' bi to rasteretilo "sirote hrčke" iz servisa i "filantrope" od distributera ? :p


I što, ja baš imam pozitivna iskustva sa KimTec-om :D

Ček, na nekom threadu ovde si rekla/rekao da plaću dobijaš u ... ? :D
 
@Lollypop

To si negde čuo u gradskom prevozu ili na pijaci, jel? Pre će biti da KimTec otkazuje ostalima saradnju, jer su u dugovima i ne plaćaju. I upravo to, iskukati od nekoga zamenu... Pa nije to pijaca pa da možeš da se cenjkaš. Dobiješ ono što ti sleduje, opet, po zakonu i proceduri. Naš narod je navikao da mu se sve završi odmah. I što, ja baš imam pozitivna iskustva sa KimTec-om

A, sta mene briga sto neko duguje pare Kim-tec-u ili bilo kome, ako im se ne isplati nek se vrate kuci, ako radis u Kim-Tec, reklamiraj ga na nekom drugom mestu tipa bilbordi ili TV.

Ne nas narod nego svi narodi, fala bogu da ce svako normalan da trazi da mu se pokvarena komponenta zameni sto pre.

Zakonska obaveza uvoznika-distributera je ta i takva, ne moze da je ispuni, dovidjenja, ko moze nek uvozi i gotovo.
 
Poslednja izmena:
A uslove garancije ipak određuju zakonska akta određene države, ne želje proizvođača.

Da, i akta naše države kažu da je rok za popravku uređaja 45 dana od datuma prijema u servis, tako daaa... Ne vidim zašto sve mora istog trenutka da se odradi i ako ne bude tako, daj servisu da kopamo oči, oni su nam prvi na udaru.

Možda da odrede "KimTec klasu monitora" kojoj će u specifikaciji stajati da radi samo 15 dana po povratku iz servisa i to sa 450 mrtvih/zaglavljenih pixela po susednih 2x2cm2 u centralnom delu i da će posle treće do četvrte, a kod osoba sa manjkom sreće i pete popravke, biti zamenjeni, ali se plašim da će u tom slučaju prodavci morati to isto da navedu i u prodajnom pamfletu, a !?

Sad preteruješ baš...

Ček, na nekom threadu ovde si rekla/rekao da plaću dobijaš u ... ? :D

PlaĆu dobijam u Komercijalnoj banci :d

@Lollypop
...ako radis u Kim-Tec, reklamiraj ga na nekom drugom mestu tipa bilbordi ili TV..

Neee, KimTec ima sofisticiraniji način reklame - reklamira se po autobusima :D
 
Da, i akta naše države kažu da je rok za popravku uređaja 45 dana od datuma prijema u servis

:d

45 ?

A zato znači samo za Srbiju od svih zemalja okruženja nema ove stavke:

Ovo jamstvo/garancija ne mijenja zakonska potrošačka prava važeća u Republici Hrvatskoj/BiH/CG/MK u odnosu na ona koja propisuje proizvođač.


Slučajno se garantni uslovi u potpunosti, pa čak i formom, razlikuju ? :laugh:
 
Nazad
Vrh Dno