Naime 05.03.2008 kupio sam u CT-u u Nishu Asus 222s sa cenom od neshto malo preko 18k i garancijom na 3 god.
Sve je bilo kako treba do pochetka jula kada je monitor na celoj slici dobio svetlo plavu nijansu. Znachi chak ni bela nije bela nego je bila svetlo plava.
15.07.2008 monitor predat na servis. Monitor vracen 12.08.2008 kao navodno popravljen. Sve je radilo kako treba do pochetka oktobra kada se javio ponovo isti kvar (svetlo plava nijansa na ekranu) -.- Monitor ponovo predat na servis CT-u sredinom oktobra. Posle vishe od 3 nedelje 12.11.2008 monitor vracen, ponovo kao opravljen. Jutros ustanem upalim monitor kad imam sha da vidim -.- Na ekranu se povremeno javlja ovoga puta crvena nijansa :wall:
E sad mene interesuje shta su moja prava kao kupca? U oktobru kad sam nosio monitor na drugi servis, na moje pitanje da se monitor zameni, lepo su mi odgovorili da oni sa tim nemaju veze, vec moraju da ga shalju kod uvoznika za Asus, Kimtek (tako je lik promrljao neshto), i da oni odluchuju o zameni ili opravci. Ja sam naravno kao ovan popio tu prichu. Mada meni ni dalje nije jasno kakve veze ima sad taj Kimek kad u garantnom listu jasno stoji da garansiju daje CT dok se Kimtek ne spominje nigde.
E sad mi je vishe dosta zezanja sa njima i chekanja od narednih mesec dana da se monitor vrati sa opravkve. Da ne napominjem da sam svaki put dok je monitor bio na servisu bio bez monitora. Dakle praktichno 2 meseca komp mi je bio nedostupan. A dal sam ja bio u novchanom gubitku i dal mi je propadao posao za to vreme je vec druga stvar.
Moze li neko da me posavetuje shta je najbolje da se uradi u ovakvoj situaciji?
Sve je bilo kako treba do pochetka jula kada je monitor na celoj slici dobio svetlo plavu nijansu. Znachi chak ni bela nije bela nego je bila svetlo plava.
15.07.2008 monitor predat na servis. Monitor vracen 12.08.2008 kao navodno popravljen. Sve je radilo kako treba do pochetka oktobra kada se javio ponovo isti kvar (svetlo plava nijansa na ekranu) -.- Monitor ponovo predat na servis CT-u sredinom oktobra. Posle vishe od 3 nedelje 12.11.2008 monitor vracen, ponovo kao opravljen. Jutros ustanem upalim monitor kad imam sha da vidim -.- Na ekranu se povremeno javlja ovoga puta crvena nijansa :wall:
E sad mene interesuje shta su moja prava kao kupca? U oktobru kad sam nosio monitor na drugi servis, na moje pitanje da se monitor zameni, lepo su mi odgovorili da oni sa tim nemaju veze, vec moraju da ga shalju kod uvoznika za Asus, Kimtek (tako je lik promrljao neshto), i da oni odluchuju o zameni ili opravci. Ja sam naravno kao ovan popio tu prichu. Mada meni ni dalje nije jasno kakve veze ima sad taj Kimek kad u garantnom listu jasno stoji da garansiju daje CT dok se Kimtek ne spominje nigde.
E sad mi je vishe dosta zezanja sa njima i chekanja od narednih mesec dana da se monitor vrati sa opravkve. Da ne napominjem da sam svaki put dok je monitor bio na servisu bio bez monitora. Dakle praktichno 2 meseca komp mi je bio nedostupan. A dal sam ja bio u novchanom gubitku i dal mi je propadao posao za to vreme je vec druga stvar.
Moze li neko da me posavetuje shta je najbolje da se uradi u ovakvoj situaciji?