Šta je novo?

Problem sa aktivacijom Hipernet TV bez ugovora

vladica1975

Zapažen
Učlanjen(a)
10.08.2024
Poruke
8
Poena
1
Gospodo iz Yettela

Juce sam uplatio 1 mesec Hipernet TV da isprobam vasu ponudu. Uredno sam platio 1599 din za aktivaciju putem kreditne kartice, dobio sam mail da je uplata primljena i novac je skinut sa kartice.
Nazalost, pretplata nije aktivirana. Pokusao sam da vas kontaktiram putem facebooka (glupi chatbot se javlja) a onda i telefonom (morao sam da platim tarifu poziva na 063 mrezu jer nemam Yettel mobilni).

Vas kolega je se javio, objasnio sam problem i rekao je da ce proslediti tehnickoj sluzbi. Ja i dalje cekam, ali problem nije resen.

Ako vam na sajtu pise da pretplata moze da se aktivira za 5 minuta molim vas potrudite se da to zaista bude tacno. Znam da je sad subota vece i da ne mogu ocekivati da resite problem pre ponedeljka, ako ga resite i tada, ali znajte da ova situacija nije u redu. Posteno sam platio to sto ste trazili i sada moram da gubim vreme i zivce da vas jurim da aktivirate servis koji sam uredno platio.

Pozdrav
 
Gospodo iz Yettela

Juce sam uplatio 1 mesec Hipernet TV da isprobam vasu ponudu. Uredno sam platio 1599 din za aktivaciju putem kreditne kartice, dobio sam mail da je uplata primljena i novac je skinut sa kartice.
Nazalost, pretplata nije aktivirana. Pokusao sam da vas kontaktiram putem facebooka (glupi chatbot se javlja) a onda i telefonom (morao sam da platim tarifu poziva na 063 mrezu jer nemam Yettel mobilni).

Vas kolega je se javio, objasnio sam problem i rekao je da ce proslediti tehnickoj sluzbi. Ja i dalje cekam, ali problem nije resen.

Ako vam na sajtu pise da pretplata moze da se aktivira za 5 minuta molim vas potrudite se da to zaista bude tacno. Znam da je sad subota vece i da ne mogu ocekivati da resite problem pre ponedeljka, ako ga resite i tada, ali znajte da ova situacija nije u redu. Posteno sam platio to sto ste trazili i sada moram da gubim vreme i zivce da vas jurim da aktivirate servis koji sam uredno platio.

Pozdrav
0639000 : 2, 1, 0. --> TV usluge.
0639000 : 1, 1, 0. ili 1, 3, 0. --> Mobilne usluge.
 
Zvao sam ja taj broj, i pričao sa mladićem iz podrške. Zvao je i on mene posle toga ali problem i dalje nije rešen. Vidi uplati, ali ne zna zašto servis nije aktiviran. Zvao me je oko 16.00, rekao da će proveriti sa tehničkom službom, i posle toga nisam ništa više čuo.
 
Moguce da si prvi (jedini) koji se pretplatio na taj nacin, jer je to nova opcija, koja evidentno nije bas ispravna :)
 
E pa bas lepo da su uspeli da skinu pare sa kartice, taj deo radi savrseno. Evo sad se spremam psihicki da opet zovem korisnicki servis i da ponovo objasnjavam sve od pocetka 😡
 
Juce sam zvao, jutros sam zvao. Obecaju da ce proveriti, i niko se posle ne javlja.
Na sajtu pise aktivacija za 5 minuta, ja cekam 5 dana. Dok aktiviraju (ako ikada aktiviraju), meni ce proci odmor i ta usluga mi vise nece trebati

Posle ovog iskustva, ne verujem da cu ikada kupiti bilo kakav servis od ove kompanije. Totalno neodgovorno ponasanje prema klijentima.

Gospodo iz Yettela, ocekujem da se neko javi. Imate moje podatke, email vla*****@gmail.com ili mobili 065 612 ***2. Ja vise ne mogu da vas zovem, svaki put cekam bar 10 minuta na liniji. Ako ne mozete da ukljucite servis koji ste mi prodali i naplatili, onda mi vratite novac nazad na karticu.
 
Spanska serija se nastavlja. I danas sam zvao, momce na telefonu obecalo da ce me neko zvati cim rese problem. Smem da se kladim da niko nece zvati ni danas.

Do sad sam zvao 5 puta ako se ne varam, sa prosecnim vremenom cekanja od oko 10 minuta, plus 6-7 minuta razgovora. Dakle platio sam oko 80 minuta poziva van mreze na telefonu plus 1600 dinara za uslugu koja nikada nije aktivirana, a verovatno nece ni biti.

Nista, cekam jos malo pa onda cemo da vidimo sta moze da se uradi, valjda u ovoj drzavi postoji neka sluzba za zastitu potrosaca, ombusdman, bilo ko kome mozes da se obratis. Prezivecu ja gubitak od +-20 evra i sto nisam gledao kosarku i vaterpolo zbog kojih sam i uplatio to sto sam uplatio, ali ne mogu da dozvolim da prave budalu od mene.
 
Dežurni "programer" je na odmoru. Rešiće kada se vrati. :)
 
Danas sam zvao opet, tacno je 7 dana otkako sam uplatio uslugu koja se prema informacijama sa sajta aktivira za 5 minuta. Zao mi je sto sam morao da se istresam na momka koji radi na telefonu, ali to sto oni rade je krajnji bezobrazluk. Gubim vreme i zivce sa njima, obecavaju da ce resiti problem i da ce me neko zvati ali niko nikada ne zove. Trazim da pricam sa njihovim menadzerima ali kazu da to nije moguce vec da mogu samo da uputim zalbu preko web stranice (sto sam vec uradio, i poslali su mi mail neki dan da je navodno problem resen, a kao sto znamo nije resen). Rekao sam im da ocekujem da tokom dana ili rese problem ili mi vrate novac, ako se to ne dogodi od ponedeljka krecem u akciju. Novine, drustva za zastitu potrosaca, direktan kontakt njihovih vlasnika, akcionara... To je banda lezilebovica i neodgovorinih lenstina, u zivotu nikad vise necu potrositi jedan dinar na njihove usluge i potrudicu se da svima u Srbiji bude jasno o kakvim klosarima se radi.
 
Екстремно су се срозали од како нису под Теленор капом, на мајчином уговору за Хипернет грешком стоји мој број телефона, и на тај број стижу СМС нотификације о рачуну. Пробао ја да променим летос, кажу мора лично, била лично у пословници, мамлаз што ради тамо наводно средио, у августу регуларно стиже СМС на мој број опет. Послао жалбу у њено име преко сајта и још увек се ништа не дешава, кад уђем у портал регуларно стоји мој број.

Радници у пословницама су дрчни, неодговорни, и поврх свега неспособни.
 
Izgleda da je i Yettel postao kao Supernova i, nekada davno, Telekom Srbija, sve je super dok radi, ali ako se pojavi neki problem, onda si nagrabusio. :)
 
Ekipa za razvoj softvera se ne bavi testiranjem uopste vec to ostaje na korisnicima :) Fora sto to njihova podrska ne moze nista da popravi i kad zeli, mogu samo da proslede i onda kad bude bice. To je moje iskustvo sa njima. I generalno vazi za razne ad-hoc internet servise u danasnje vreme.

Od telefonske podrske slaba vajda, ja bih na tvom mestu nastavio samo pismeno, na kraju barem imas sve crno na belo.

Odnosno trazio bih povracaj novca i onda samo cekao refundiranje, to takodje moze da potraje ali mislim i da nemaju neke obaveze (zakonske) da bude brzo.
 
Poslednja izmena:
Mislim da ako je kupio uslugu direkno na veb stranici ("na daljinu"), svakako ima pravo da raskine ugovor bez obrazloženja u roku od 14 dana od dana kupovine.

Najpametnije da popuni obrzac za odustanak od kupovine na daljinu, i da im pošalje, i da zaboravi na sve to.
Ako ceniš svoje živce, ovo ti je najpametnije.

Ja sam njihov TV Box i daljinac za Hipernet TV spakovao u kesu (hehe) i samo čekam da istekne ugovor i da im vratim opremu, a za TV koristim slot od Supernove, i to je to.
A probleme sa Yettel TV čitam iz zabave uz kokice (šta ću kad sam dokon ;) )
 
Svi ti problemi (kad ih ima) su problem samo za korisnike, tako da ne znam sta je tu zabavno uopste. Npr. Promovisanje superono takodje nije zabavno, jer je dno servis.
 
Ma nema nikakvog ugovora, kupio sam pretplatu 'bez ugovora' sa kreditnom karticom, sa nadom da cu moci da aktiviram aplikaciju na smart tv dok sam na odmoru. Uopste me ne bi iznenadilo da pokusaju da naplate sledeci mesec sa kartice. Zbog takvih iskustava koristim virtuelne kartice preko Revoluta.

Eto presli su me, utakmice nisam gledao, odmor polako prolazi a oni ce sa ovakvom uslugom propasti pre ili kasnije. A ako nekome padne na pamet da kupe bilo kakvu uslugu od Yettela posle citanja ove teme, bice sam kriv.
 
Nisam ranije video temu,ako ti išta znači javi se na PM da ti dam slot supernove(namerno malo slovo),da ti ne propadne odmor :)
 
@vladica1975 napiši reklamaciju i traži povraćaj novca na karticu za neisporučenu uslugu.
 
Naravno, banda jos uvek nije nista ukljucila niti bilo ko reaguje na mailove. Telefonom sam prestao da ih zovem. Ovako nesto nisam u zivotu doziveo, a koristio sam gomilu raznih telekomunikacionih i online servisa po svetu, svako ima bar mrvicu respekta prema korisnicima. Naravno, trazicu povracaj novca prvo od njih a ako me budu ignorisali trazicu od banke koja je izdala karticu, nije uopste stvar u tih 1600 dinara. Sa ovakvim pristupom nece oni dugo poslovati.
 
Vrh Dno