Šta je novo?

problem: ADSL EUnet

zlig0r

Slavan
Učlanjen(a)
29.10.2008
Poruke
174
Poena
319
Imam problem sa Eunetovim ADSL-om...pre jedno 6 meseci pochelo mi je da se desava da svakih par dana pukne net, i ili se odmah zakachi ili par minuta pokushava dok ne uspe...prvo sam imao adsl usb modem, jedan komp zakachen na net, a preko svichera josh dva u mrezi, tako da su svi na netu...ubedjivali su me u eunetu kad god bih otishao da je problem do mene, tj negde do kablova...kablovi lepo sakriveni i razvedeni, znachi ne gazi se preko njih, nikako se ne pomeraju...poludim ja posle 4 meseca takvog mrcvarenja sa netom, odem kod njih, uzmem i zamenim usb modem za neki tp-link koji zabodem direkt i svicher (kako mi ne bi onaj jedan komp morao biti konstantno ukljuchen da bi ja u svojoj sobi imao net) i podesim sve...sve fercera, svi su na netu, i lepo radi...da napomenem da sam tada zamenio telefonski kabel i razvukao sve ponovo, chisto ako su ovi iz euneta bili upravu da je do mene...

e sad, sve lepo radi i radi i radi mesec dana, i odjednom nastane TOTALNA HAVARIJA! konstantno puca net, svakih 3 minuta, pa se 3 min kachi, pa bude 30 sek na netu, pa kukne, i tako u krug...da li mozete da zamilite kakav je osecjaj kada sat ipo pokushavate da skinete drajver od 12mb? krene, pukne...opet kliknem download, krene, i pukne...i tako sat ipo...na kraju odustanem da mashina ne bi u izlivu besa nastradala ni kriva ni duzna...i skinem driver na poslu... :wall:
to cheshcje pucanje se deshava uglavnom posle ponocji, i tada je uglavnom samo mopj komp na netu...preko dana fercera josh koliko toliko, pukne jednom u 2-3 sata...

i sad ne znam shta da radim...odem tamo, oni mi kazu da je do mene,a ja ne znam shta moze da bude do mene...dal menjati provajdera ili menjati opremu? :mad:

ima li neko ideju shta da pogledam, na shta da obratim paznju kod mene, ili da odem i nachestitam im se mile nove godine?
 
re:

Ja sam kod njih vec vise od 2 godine i manje-vise sam zadovoljan.
Imam svoj modem [DLink g624t] i desava se jednom u mesec dana da se "zaglupi" i mora se iz struje, da se restartuje i onda radi.Al je to do Telekoma.
Dosta mojih prijatelja je pozamenjivalo te Sageme [usb] , za taj mrezni TP Link i on za sada, radi dobro. Kod nekoga sam ga konfigurisao da je non-stop on line,kod nekoga da se konektuje po potrebi,a kod nekoga ga prebacio u bridge mod i radi adsl preko wlan rutera.
Trebalo bi da imas opciju u njegovom podesavanju,da se automatski konektuje posle "pucanja" konekcije [ne verujem da je do toga] i ono osnovno [bez uvrede], da nije do instalacije,kucne?
Jel sve po pravilu,cista linija do splitera,pa od njega ka modemu i telefonima i da li si probao sa nekim da zamenis adsl spliter?
pozz
 
shto bi rekli, sve je po PS-u...fora je u tome shto ima dana kad savrsheno radi...ali su sve redji i redji...ako ne valja kabel, ne vidim kako moze da se desi da savrsheno radi dan-dva, pa da jedan dan ubi od pucanja...opet da na pomenem, ama bash nigde ni jedan kabel se ne gazi ili pomera...sve je lepo razvucheno uz zlidove, iza ormara itd....
promenio sam sve kablove od utichnice do rachunara...fon mi ne shushti, nemam nikakve smetnje...
 
i ja sam na eunetu skoro 8 meseci,pre toga sam koristio beotel i verat,prezadovoljan sam kako radi,desi se da pukne veza jednom u dva tri dana al to je na minut dva,probleme koje si ti naveo imaju moje komsije,oni su preko telekoma non stop puca veza kad mene na skype na 10 minuta iskace prozor da mi je komsa online itd,vidi ti podesavanja a i sam ruter mozda daje dusu,pa ga treba zameniti,a i to umrezavanje ume da zeza iz cista mira,proveri ti ponovo to umrezavanje,korak po korak.
 
gde ti je vezan splitter za liniju, odmah posle ulazne utichnice ili ima neshto nakacheno pre njega?
deluje kao da ti neki uredjaj generishe smetnje pa veza puca..
ili to ili nisi dobro uneo parametre u ADSL ruter ( taj TP-Link, ako sam dobro skontao)
mada.. radilo ti je na pochetku, ako nisi nishta menjao od tada ne bi trebalo da je to razlog..
a mozzda i mish iza ormara gricka.. ,)





pozdrav
 
Ja imam TP link 8816 i da kucnem u drvo sada nekoliko meseci dobro radi.
U martu prosle godine kad sam odlucio da preko njih uvedem internet dobio sam neki usb modem, posle, u oktobru su poceli problemi sa njim i zamenio sam ga (naravno 15 dana ubedjivanja da je do mene problem) u oktobru dobijam TP Link 8816 i pokusavam sve preko onog 192.168.1.1. proveravam sve kablove menjao splitere i puca veza tako kao i tebi. U decembru opet menjam i do sad mi radi super, mozda mi je dva puta pukla veza ali to je bilo tokom noci nesto beznacajno.
Jedino sto mogu da ti savetujem da zatrazis da ti promene opremu ili da predjes na neki drugi adsl ili ako imas mogucnosti na kabal.
 
gde ti je vezan splitter za liniju, odmah posle ulazne utichnice ili ima neshto nakacheno pre njega?
deluje kao da ti neki uredjaj generishe smetnje pa veza puca..
ili to ili nisi dobro uneo parametre u ADSL ruter ( taj TP-Link, ako sam dobro skontao)
mada.. radilo ti je na pochetku, ako nisi nishta menjao od tada ne bi trebalo da je to razlog..
a mozzda i mish iza ormara gricka.. ,)

1m kabla, pa splitter...
danas posle posla idem da kupim ponovo nove kablove, razbucacju celu mrezu, spajam ponovo i zovem eunetovu podrshku da podesimo zajedno...pa shta mi bog da!
evo zadnjih sat vremena koliko sam za kompom, bar 8 puta mi je iskochilo na MSN-u da mi je cimer online...a znam da sigurno nije za kompom jer spava...puca majku li joj!!!

ako i dalje bude tako, ili cju da menjam opremu u eunetu ako izadju u susret, ili posle 61og meseca na EUnet-u prelazim na drugog provajdera
 
Poslednja izmena:
verovali ili ne problem je reshen!

kupio PONOVO sve kablove, pozajmio josh jedan tp link modem (znachi 2 p linka i philips wirelles), razbucao sve, povezao i sa sva 3 uredjaja isti djavo!
nazovem podrshku, zamole me da prikachjim njihov tp link i krenemo da konfigurshemo sve...u toku razgovora 4 puta pukne veza...vidi lik iz podrshke da je stvarno drama i krenemo redom i logichno!
kaze ima 4 razloga!
1. virus na rachunaru - reko nije 10000%
2. Oprema - nije jer imamo 3 varijante, sa sve 3 isto
3. neki kabel pravi problem - nije jer sam apsolutno sve kablove zamenio novim - VISHE PUTA!!!
4. telekom, tj neka smetnja!
poshto smo prva 3 reshili, kaze lik prijavljujem ti ja sad smetnju, i dolaze ti iz telekoma da provere...
stvarno u ponedeljak u 18h dolaze dva lika iz T. i provere sve od utichnice do kompa, sve ispravno..
i shta se sad deshava! meni je zid na kom mi je utichnica neka lamperija...skinu utichnicu da vide kako je tu vezano, sve ok...no skontaju da je tu josh neki kabel...i izvuku sve iz zida i skontaju sledecje! ~40 cm dalje od utichnice je vezan josh jedan kabel, pravljena dupla linija i to jako loshe. kablovi vezani ali loshe, stim shto je drugi kraj tog kabla 10m dalje, zavuchen iza lajsne na parketu. bivshi stanari su izgleda vrlo nestruchno pravili josh jedan prikljuchak za fon, i kad su se selili samo odsekli kraj kabla da se ne vidi....
tako da em je taj spoj bio loshe uradjen, em je gubio signal snagu na tih 10 metara suvishnog kabla...
i tako oni odekoshe te vishkove, povezashe sve i HOPALA! net radi savrshenoooo!!!!
 
Zato volim Eunet...podrska im je vrhunska.
 
verovali ili ne problem je reshen!

kupio PONOVO sve kablove, pozajmio josh jedan tp link modem (znachi 2 p linka i philips wirelles), razbucao sve, povezao i sa sva 3 uredjaja isti djavo!
nazovem podrshku, zamole me da prikachjim njihov tp link i krenemo da konfigurshemo sve...u toku razgovora 4 puta pukne veza...vidi lik iz podrshke da je stvarno drama i krenemo redom i logichno!
kaze ima 4 razloga!
1. virus na rachunaru - reko nije 10000%
2. Oprema - nije jer imamo 3 varijante, sa sve 3 isto
3. neki kabel pravi problem - nije jer sam apsolutno sve kablove zamenio novim - VISHE PUTA!!!
4. telekom, tj neka smetnja!
poshto smo prva 3 reshili, kaze lik prijavljujem ti ja sad smetnju, i dolaze ti iz telekoma da provere...
stvarno u ponedeljak u 18h dolaze dva lika iz T. i provere sve od utichnice do kompa, sve ispravno..
i shta se sad deshava! meni je zid na kom mi je utichnica neka lamperija...skinu utichnicu da vide kako je tu vezano, sve ok...no skontaju da je tu josh neki kabel...i izvuku sve iz zida i skontaju sledecje! ~40 cm dalje od utichnice je vezan josh jedan kabel, pravljena dupla linija i to jako loshe. kablovi vezani ali loshe, stim shto je drugi kraj tog kabla 10m dalje, zavuchen iza lajsne na parketu. bivshi stanari su izgleda vrlo nestruchno pravili josh jedan prikljuchak za fon, i kad su se selili samo odsekli kraj kabla da se ne vidi....
tako da em je taj spoj bio loshe uradjen, em je gubio signal snagu na tih 10 metara suvishnog kabla...
i tako oni odekoshe te vishkove, povezashe sve i HOPALA! net radi savrshenoooo!!!!

'esam ti rek'o da mish gricka? :d
mish, stanari, sve mu to dodje na isto..:-devil-:

shalu na stranu, kad su tako sporadichni problemi sa ADSL-om, najcheshcce je nehto generator smetnji na liniji, a kako se kod nas izvode telefonske instalacije to je i vrlo mogucc i chest scenario..


eto, reshio si problem i povratio poverenje u, mogu recci, najboljeg nasheg internet provider-a - dve muve jednim udarcem:smoke:

uzzivaj..



pozdrav:wave:
 
Poslednja izmena:
ma da...shto pre 6 meseci i bar 20 poziva nisu rekli "aj da prijavimo smetnju da ljudi iz telekoma provere instalaciju i jachinu signala" nego me tovare da "nogom diram kabel i tako izazivam smetnju..." :/

no hvala bogu i ovoj muci je doshao kraj! :)
 
ma da...shto pre 6 meseci i bar 20 poziva nisu rekli "aj da prijavimo smetnju da ljudi iz telekoma provere instalaciju i jachinu signala" nego me tovare da "nogom diram kabel i tako izazivam smetnju..." :/

no hvala bogu i ovoj muci je doshao kraj! :)

eto ti sad!:mad:
shto su ljudi nezahvalni, pa to ti je..
ne kazzem da treba da im ljubish ruke shto su ti reshili problem, ali budi iskren pa reci, bar samom sebi..
tih "6 meseci" i nije bilo bash "6 meseci problema".. i sam si to rekao.. chas je radilo, chas nije.. a ni ti nisi bio aktivan sve to vreme na reshavanju problema..
a ochekujesh od ISP-a da ti chita misli da li je reshen problem drugim uredjajem ili ne.. za njih je bio.. dok se nisi ponovo javio..

a da ti kazzem josh i ovo..
na tebe jednog koji si imao ozbiljniji problem dodje njih 300 sa glupostima i problemima iz kategorije one prve tri tachke koje ti je momak iz support-a naveo.. ili chak i ne stignu na tu listu, jer je problem u glavi korisnika a ne u opremi ili infrastrukturi..:rtfm:

kad u ovakvoj zemlji sa ovakvim nivoom internet usluga ( a da imash posla koliko ja sa raznim provider-ima i nadprovider-ima, bilo bi ti vrlo jasno o kakvom nivou prichamo) dobijesh profesionalnu uslugu i reshavanje problema u roku od par dana, gde dotichni ISP (EUNet) iscima svog dobavljacha (Telekom) da korisniku (tebi) dodje na noge i proveri tvoju lichnu kuccnu instalaciju linije (neka me neko ispravi ako greshim, ali chak ni Telekom nije odgovoran za instalaciju posle parice) chovek bi ochekivao bar "hvala" da se kazze..:trust:

al' ovo je Srbija, ovde se "hvala" samo Bogu govori, a "izvini" nikad i nikom..:wc:




just my 2 cents..


edit: pre nego shto me neko ne prozove da "radim za ovoga ili onoga", ne radim za EUNet.. josh..;) ali radim sa njihovim sluzzbama dobar niz godina.. a i sa sluzzbama ostalih ISP-ova.. i znam o chemu pricham..:eyebrows:





pozdrav
 
zao mi je shto nigde ne mogu da izvuchem podatak koliko je rekonektovanja bilo...da vidish koliko je bila (ne)ozbiljna situacija...
u svakom sluchaju hvala momku iz podrshke sa kojim sam prichao zadnja 3 dana...prvi put da me neko iz podrshke nije hteo u shto kracjem roku skinuti sa one stvari...cham me dechko nazvao u ponedeljak da me pita jesu bili iz telekoma poshto prati stanje i vidi da sam 13h u komadu zakachen...
za njegov trud veliki rispekt
 
Vrh Dno