Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Daju ti, posle ti instaliras kad želiš. Imao sam danas neprijatnost kad sam hteo da eSIM prebacim na novi telefon. Inaktivirao i obrisao sa starog tel i da učitam QR kod na novom tel ispostavi se da kod nije više važeći. U A1 poslovnici mi dali novi kod i rekli da kad god budem menjao tel moram doći po nov kod, besmisleno 😂
To je kod tebe nešto zapelo, kod je višekratan, bitno je samo da je skroz izbrisan sa starog uređaja pre nove aktivacije. https://a1.rs/privatni/dodatne-usluge/a1-esim-kartica

1736245272364.png
1736245320688.png
 
Koja je najbolja mrezavza pomocnu sim karticu?
Ako već imaš neki broj koji se vodi na tebe ili je aktivan duže od 2 meseca, da ga prebaciš u A1 i dobijaš na godinu dana besplatan Mega plan (500 minuta ili poruka za sve mreže, neograničeni pozivi ka A1 koji ne troše te minute, 10GB i internet za društvene mreže). Kvaka je samo da se dopuni sa po 200 dinara na 3 meseca da bi moglo da se zove i da se ne isključi ta promocija.
 
Ako već imaš neki broj koji se vodi na tebe ili je aktivan duže od 2 meseca, da ga prebaciš u A1 i dobijaš na godinu dana besplatan Mega plan (500 minuta ili poruka za sve mreže, neograničeni pozivi ka A1 koji ne troše te minute, 10GB i internet za društvene mreže). Kvaka je samo da se dopuni sa po 200 dinara na 3 meseca da bi moglo da se zove i da se ne isključi ta promocija.
Pa onda nije besplatno 12 meseci već minimum 600 dinara .
 
Pa onda nije besplatno 12 meseci već minimum 600 dinara .
Pošto bi se j za dinar, onda najbolje nađi mts broj da registruješ do 9. februara pa da dobiješ 2025 minuta, poruka i gigabajta na 90 dana.
 
Pa onda nije besplatno 12 meseci već minimum 600 dinara .
Jeste besplatno zato sto ti taj kredit ostaje da ga portrosis. Razgovori, sms i ggigabajti su besplatni, a kredit mozes da potrosis na parking recimo ili u dobrotvorne svrhe.
Dakle, to je tvoj novac, samo u drugoj formi
 
Jeste besplatno zato sto ti taj kredit ostaje da ga portrosis. Razgovori, sms i ggigabajti su besplatni, a kredit mozes da potrosis na parking recimo ili u dobrotvorne svrhe.
Dakle, to je tvoj novac, samo u drugoj formi
Ma iskreno , meni je sve jedno .
Da bi Vam približio kakav sam ja nikad nisam ne za tih 600 što bi svoj broj dopunio jednom u tri meseca to problem nije .
Sve je stvar kako se saopštava akcija da je nešto " besplatno " ili ne .

Svako dobro , srećni praznici .

Hristos se rodi.
 
Poslednja izmena:
Izbrisao sam sa starog uređaja, međutim nije htelo da mi prihvati novi kod, a u poslovnici su bili izričiti da je kod jednokratan tj za jedan uređaj
Pa da su hteli da pomognu korisniku dovoljno bi bilo da korisnik pozove Call Centar a da operater na prijemu poziva i takvog zahteva korisniku na e-mail pošalje QR kod.
Ali ovako je interesantnije .😀
 
@poglavicas
hvala na odgovoru, izgleda da na taj nacin manje boli glava.

@Orator
pa to je strasno, svaie godine da se radi preregistracija!

@Bonafides
hvala na opsirnom odgovoru
Izvinjavam se na iscudjivanju, ali to je stvarno bolesno, tolika procedura oko odjave prepaid sima, da ih obavestis mejlom, pa da ti zakazu u kojoj poslovnici koji formular......
Valjda je normalno da se samo pojavis u bilo kojoj poslovnici izneses zahtev i to odrade odmah. Stvarno ne mogu to da svarim oko procedure.
 
pozdrav,

nisam siguran jel pravo mesto, pa bolje da se izvinim unapred ukoliko nije, pitanje glasi, šta će biti sa onim pri-paid brojevima koji ne odrade registraciju do naznačenog datuma? Ne da ne stignu, nego ne žele to da urade
 
Jel se registrovao neko možda sad u mts-u od kad je počela dodela ovih super bonusa od 2025 gb interneta za registraciju? Ja sam odradio online i samo mi je stigla sms poruka "Vas zahtev za registraciju pripejd broja je uspesno realizovan. Vas mts" i na mejl koji sam ostavio mi je takođe stigla slična poruka uz naslov "Registracija pripejd broja uspešna".

Međutim tu je meni bilo čudno jer se u aplikaciji nije ništa promenilo (nije bilo recimo kao kod Yettela gde se odmah nakon registracije pojavio natpis "Zdravo (moje ime)" u aplikaciji) i i dalje mi je stajala ona opcija "Registracija pripejd broja" i zbog toga sam probao za svaki slučaj opet da uđem na tu opciju i odradim registraciju za isti broj i opet sam dobio iste poruke preko sms-a i mejla. Od tada je prošlo već 5 dana, a meni se nikakva opcija za aktivaciju bonusa nije pojavila ni kad uđem u aplikaciju i proverim dodatke, ni kad se ulogujem sa brojem preko web stranice i to isto proverim, ni kad ukucam #100*. Iskreno, nisam siguran ni gde bi to tačno trebalo da se pojavi, ali mislim da sam proverio sve.
 
@booby Da, takva je procedura oko gasenja prepaid registrovanog broja. Nije dovoljno otici, ne znam da li je do radnika ili do operatera koji prepaid korisnike tretiraju kao nuzno zlo, pa ne znaju proceduru. Neka me neko ispravi ako gresim, ali mislim da u razvijenim zemljama to bolje funkcionise.
Sve u svemu, kao da radis neki projekat. Zelim ti puno uspeha u gasenju prepaid registrovanog broja, ako to imas u planu.
 
@Mixnix sudeći po onome što si napisao, Telekom ručno radi proveru dostavljenih podataka i dokumentacije pa proglašava registraciju urednom. Ovo je samo moja lična pretpostavka, pošto sam se uvek registrovao u poslovnicama i onda se broj pojavi kod mene u Moj mts.
 
I onda ako imas viber na tom broju, a tvoj broj zapadne nekoj atraktivnoj plavusi, kapiram da ces dobijati veoma zanimljive multimedijalne sadrzaje :ROFLMAO:
Pre će ta atraktivna plavuša da aktivira Viber na svom telefonu pa poništi njegovu aktivaciju 😂
 
Broj je noćas prenet u A1 ali ne vidim nigde opciju da isti dodam na postojeći A1 nalog, nema opcije u aplikaciji niti na sajtu. Kod Yettel aplikacije imam sve borjeve (postpaid i prepaid) na istom nalogu. Ne znam da li je to kod A1 uopšte moguće?
 
I onda ako imas viber na tom broju, a tvoj broj zapadne nekoj atraktivnoj plavusi, kapiram da ces dobijati veoma zanimljive multimedijalne sadrzaje :ROFLMAO:
Stvar izbora, prioriteta, percepcije, mozda na taj nacin dobijem atraktivnu plavusu.

"izvini mozemo li se upoznati nesto nas sudbinski povezuje, moj bivsi mobilni broj."
Broj je noćas prenet u A1 ali ne vidim nigde opciju da isti dodam na postojeći A1 nalog, nema opcije u aplikaciji niti na sajtu. Kod Yettel aplikacije imam sve borjeve (postpaid i prepaid) na istom nalogu. Ne znam da li je to kod A1 uopšte moguće?
mora poseban nalog ili klon aplikacije. a1 nema opciju dodavanja broja na vec postojeci nalog.
 
Broj je noćas prenet u A1 ali ne vidim nigde opciju da isti dodam na postojeći A1 nalog, nema opcije u aplikaciji niti na sajtu. Kod Yettel aplikacije imam sve borjeve (postpaid i prepaid) na istom nalogu. Ne znam da li je to kod A1 uopšte moguće?
… mora kao novi nalog, opcija u aplikaciji gore desno…
 
Skroz gore desno u aplikaciji - možeš da se loguješ i samo sa brojem, pa tu menjaš u buduće i naloge.
 
Hvala, našao sam.
 
Месечни припејд планови у МТС-у у Мој МТС апликацији су од данас по новим скупљим ценама.

Поднео захтев за прелазак са МТС припејда на А1 припејд јуче. Звали из МТС-а и понудили само Оморику 50%, учтиво се захвалио на понуди и наставио са преносом (љубезна гђа рече да немају ништа чиме могу парирати припејд понуди А1) . После 14 година постпејда и припејда у МТС-у на том броју време је за зеленије пашњаке....
 
Jel se registrovao neko možda sad u mts-u od kad je počela dodela ovih super bonusa od 2025 gb interneta za registraciju? Ja sam odradio online i samo mi je stigla sms poruka "Vas zahtev za registraciju pripejd broja je uspesno realizovan. Vas mts" i na mejl koji sam ostavio mi je takođe stigla slična poruka uz naslov "Registracija pripejd broja uspešna".

Međutim tu je meni bilo čudno jer se u aplikaciji nije ništa promenilo (nije bilo recimo kao kod Yettela gde se odmah nakon registracije pojavio natpis "Zdravo (moje ime)" u aplikaciji) i i dalje mi je stajala ona opcija "Registracija pripejd broja" i zbog toga sam probao za svaki slučaj opet da uđem na tu opciju i odradim registraciju za isti broj i opet sam dobio iste poruke preko sms-a i mejla. Od tada je prošlo već 5 dana, a meni se nikakva opcija za aktivaciju bonusa nije pojavila ni kad uđem u aplikaciju i proverim dodatke, ni kad se ulogujem sa brojem preko web stranice i to isto proverim, ni kad ukucam #100*. Iskreno, nisam siguran ni gde bi to tačno trebalo da se pojavi, ali mislim da sam proverio sve.

Кад званично систем региструје верификацију добићеш нешто овако на *100#

“2. Бонус додатак”
 

Prilozi

  • IMG_7247.jpeg
    IMG_7247.jpeg
    37.7 KB · Pregleda: 43
  • IMG_7246.jpeg
    IMG_7246.jpeg
    28.2 KB · Pregleda: 41
Da li ovom nesrećnom A1 u Android aplikaciji ikad radi prijava sa nalogom??
Znači, napravio sam nalog i login na sajtu mi radi bez problema a u Moj A1 nema šanse.

Odmah sam imao flešbekove na period od pre 2-3 godinama kad je keva koristila njihov prepaid pa je često bilo problema da ne radi ni "automatska prijava" kad treba da aktiviram neki dodatak ili proveri stanje bonusa.

A sad ja kao planiram / razmatram moj broj iz MTS da prebacim na A1 prepaid 😅 Pa sam registrovao nalog da vidim šta ima od opcija.
 
Odmah sam imao flešbekove na period od pre 2-3 godinama kad je keva koristila njihov prepaid pa je često bilo problema da ne radi ni "automatska prijava" kad treba da aktiviram neki dodatak ili proveri stanje bonusa.
Vipove kartice je potrebno zameniti za A1 i proradiće Moj A1
 
@uji A da pročitaš pažljivo komentar na koji odgovaraš, ne?
Nemam nikakvu SIM A1/VIP. Nemam ni jednu uslugu u A1. Kreirao sam A1 nalog na mail adresu, probam login ne radi izbacuje generičku grešku. Na sajtu login radi bez problema.

A deo komentara koji si citirao je iskustvo dok se firma još zvala VIP, ako se dobro sećam? Kako god kevin SIM je u to vreme bio nov, uzet nov broj / nova prepaid SIM. I od prvog dana su bili ti gremlini sa Android aplikacijom da čas radi čas ne radi.
 
@shamanNS pročitao sam i odgovorio na ono što je faktički onako kako jeste. Pošto si dodatno pojasnio i prvi problem, odgovoriću ti da ne možeš da se uloguješ u A1 aplikaciju kao korisnik drugog operatora ili bez broja.
A deo komentara koji si citirao je iskustvo dok se firma još zvala VIP, ako se dobro sećam? Kako god kevin SIM je u to vreme bio nov, uzet nov broj / nova prepaid SIM. I od prvog dana su bili ti gremlini sa Android aplikacijom da čas radi čas ne radi.
Dešavalo se i to da prve serije A1 kartica imaju neku grešku. Kako god, zamenske su otklanjale taj bag da se učitava splash screen u nedogled ili laguje kod automatske prijave. Zašto, kako, pojma nemam šta je problem sa starim karticama.
 
Vrh Dno