Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Sta znaci rok trajanja kartice,na MTS pripejd kartici? To znaci da cu je morati menjati,posle tog datuma ili stoji tako bez veze?
 
Krajnji rok do kada se mora dopuniti kredit, kako ne bi bila isključena
 
Ja ne mogu nikako da aktiviram RCS na broju koji je prenet iz Globaltela u A1 (0677). Ni posle restarta, ni uključivanje avio moda, pa restart. Ništa. U isto vreme broj koji je kupljen u Telenoru (069), prebačen u A1 pa sada Globaltel, RCS se aktivira za par sekundi.
 
Zna RCS da zaglavi ako puno puta aktiviras,u kratkom roku.Najlakse ide sa Google messages aplikacijom,ostalo zna da trokira.
 
sta bi moglo da se uradi sa tim uplacenim kreditom od 200 na 3 meseca a da se ne koristi za A1 usluge



ova glupost sa odbijanem prenosa zato sto je prenos pogresno pokrenut kao registrovan ili neregistrovan, ne bi trebalo da utice na korisnike. To bi trebalo operateri da resavaju izmedju sebe a ne da odbijaju prenos i cine stetu korisnicima koji gube vreme i moraju da ponavljaju proces. Trebalo bi da korisnik samo da broj i kaze da zeli prenos.

Takodje deluje kao da namerno daju pogresne informacije o statusu registracije. Npr. Globaltel kaze da je broj registrovan kada u stvari nije, verovatno da prenos ne bi uspeo.
Trebalo bi dati korisnicima nacin da mogu sami da utvrde da li je broj registrovan.
 
Poslednja izmena:
@whose kreditom plati parking recimo... Doniraj ga preko humanitarnog SMS-a...
 
U petak uveče sam podneo zahtev za prebacivanje mts (postpaid) i Yettel (prepaid) broja u A1 na Mega plan, u subotu ujutru su me zvali oba operatera i ponudili da ostanem, odbio sam, međutim još mi nije stigla poruka o prenosu broja i prebacivanju kartica... Koliko vremena je u vašim slučajevima prošlo za to?
 
@uncle_eddie dobićeš večeras nakon 18h. 2 radna dana te drži stari operator, trećeg na noć ili ujutru prelaziš kod novog (mts me je prebacio posle 2h, Yettel tek oko 8).
 
ne radi mi net na Mega planu da li jos neko ima taj problem?
Probao sam reset instaliranih poruka za konfiguraciju A1 mreže.Reset telefona.Ne pomaže ništa
 
ne radi mi net na Mega planu da li jos neko ima taj problem?
Probao sam reset instaliranih poruka za konfiguraciju A1 mreže.Reset telefona.Ne pomaže ništa
Čisto ako nekom se desi, iako podešen dual sim na A1 isključena sim kartica zna da napravi problem ako je u telefonu. Najbolje je fizički izvaditi kad se završi prenos i nakon paljenja internet radi ko doksa
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ne uključujte karticu sa privremenim brojem do okončanja prenosa. Kada vidite ugašen signal iz stare mreže, tek onda je zamenite za A1 i neće biti nikakvih problema. Do sada je prijavljivano da se automatski aktivira Dobar plan na MNP broju, te je zbog toga potrebna intervencija call centra da se preinači u Mega plan. Zato, po paljenju MNP kartice sa prenetim brojem, automatski se dodeljuje Mega Plan i onda nema poteškoća ni sa pristupom internetu.
 
Ne uključujte karticu sa privremenim brojem do okončanja prenosa. Kada vidite ugašen signal iz stare mreže, tek onda je zamenite za A1 i neće biti nikakvih problema. Do sada je prijavljivano da se automatski aktivira Dobar plan na MNP broju, te je zbog toga potrebna intervencija call centra da se preinači u Mega plan. Zato, po paljenju MNP kartice sa prenetim brojem, automatski se dodeljuje Mega Plan i onda nema poteškoća ni sa pristupom internetu.
Opušteno možeš odmah da ubacis sim karticu i aktiviras dobar plan, nakon prenosa se aktivira samo jos i mega plan i po hierarhiji se trosi prvo dobar plan pa tek onda mega. Tako da to slobodno moze da se uradi odmah. Samo je nakon prenosa potrebno fizički izvaditi staru sim karticu ako ima problema. Barem u tom departmanu im radi neko ko ima smisla sa životom
 
Ja ne mogu nikako da aktiviram RCS na broju koji je prenet iz Globaltela u A1 (0677). Ni posle restarta, ni uključivanje avio moda, pa restart. Ništa. U isto vreme broj koji je kupljen u Telenoru (069), prebačen u A1 pa sada Globaltel, RCS se aktivira za par sekundi.
Probaj brisanjem profila za internet i mms u telefonu i instalacijom novih.
 
Umesto da bude bolje, ispalo je gore.
Radovi na Yettelovoj baznoj stanici su zavrseni juce, ali meni internet i dalje stuca i ne mogu da gledam emisije kao sto sam mogao pre nego sto su bili radovi.
Razgovarao sam sa operaterkom, ona hoce da mi salje nova podesavanja, kaze da ce to pomoci.
Podesavanja nisu stigla, a internet je gori nego pre.
Planiram da im posaljem reklamaciju, samo ne znam da li pod sekcijom "Usluge" ili "Pokrivenost signalom". Planiram da se pozovem i na RATEL. Stvrano su bezobrazni.
 
Zna RCS da zaglavi ako puno puta aktiviras,u kratkom roku.Najlakse ide sa Google messages aplikacijom,ostalo zna da trokira.
Koristim samo Google messages. Jednostavno neće. Odustao sam, ruku na srce, poklonu se ne gleda u zube. Sve ostalo šljaka odlično.
 
Poslednja izmena:
I ja sam muku mučio sa aktivacijom rcs nakon prenosa broja u A1, na kraju sam morao da resetujem telefon na fabrička podešavanja. I upalilo je.
 
Ima li još neko problem sa A1 wigdet-om? Želim da podesim da mi prikazuje minute i glavne megabajte, ali pre ili kasnije se uvek prebaci na megabajte i Instagram megabajte 🫤
 
U slucaju da se koristi neka promocija-paket, sta se desava ako se probije termin za preregistraciju, da recimo istice 16.02.25., da li se prekida promocija-paket sa datumom preregistracije ili ce trajati do isteka paketa ako sim nije registrovan?
 
@booby briše se sve, kredit i promocije, a broj prelazi u stanje gde je moguće primati dolazne pozive i obavljati odlazne samo za hitne službe. Prelazni period traje još 90 dana i tada se sve kartice trajno gase, a brojevi vraćaju u opticaj (pozivanjem se dobija informacija da je nepostojeći).
 
Jesi li siguran da će moći da primaju pozive? Ja sam shvatio da neće moći ništa da rade, osim poziva hitnim službama i korisničkom servisu.
Pozdrav
 
Umesto da bude bolje, ispalo je gore.
Radovi na Yettelovoj baznoj stanici su zavrseni juce, ali meni internet i dalje stuca i ne mogu da gledam emisije kao sto sam mogao pre nego sto su bili radovi.
Razgovarao sam sa operaterkom, ona hoce da mi salje nova podesavanja, kaze da ce to pomoci.
Podesavanja nisu stigla, a internet je gori nego pre.
Planiram da im posaljem reklamaciju, samo ne znam da li pod sekcijom "Usluge" ili "Pokrivenost signalom". Planiram da se pozovem i na RATEL. Stvrano su bezobrazni.
Epilog price. Poslao sam Yettelu reklamacije i dobio odgovor za manje od 24h. Reklamaciju su mi odbacili, rekli su da videli da neometano koristim internet. Ja sam se u reklamaciji zalio na smanjeni protok, jer od radova na baznoj stanici ja ne mogu vise da gledam sadrzaje kao pre.
Na dnu emaila ostavljen mi je link RATEL-a na koji mogu uputiti zalbu. Da li mi se isplati uopste da se zalim RATEL-u?
I da li se jos nekom desilo da se radovima na baznoj stanici kvalitet usluge smanjio?
 
@booby

"Tačnije, nakon isteka roka za registraciju neregistrovanim pripejd korisnicima biće obezbeđena samo primerena količina saobraćaja potrebna za onlajn registraciju i pozive ka hitnim službama, i to u periodu od narednih 90 dana, odnosno najkasnije do 10. maja 2025. godine."

Nece biti dolaznih poziva.

Izvor Ratel

 
Nazad
Vrh Dno