Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

@Bonafides da eventualno probaš sa zamenom sim kartica. Meni je to rešilo problem, odosno otkad mi je umesto vip data zamenska A1 kartica, nije bilo više nikakvih problema i mogao sam da pristupim na Moj A1.
 
na 2 preneta broja sa besplatnim planom radi sve kako treba bas sam testirao.Na jednoj sam gde je potrosen 1gb aktivirao 10gb na 5dana.
 
Aplikacija puca samo kad se klikne da proveris deset dobrih nedelja. Inače radi. Prepaid...
 
Meni radi na ova 2 broja na mi 12t pro sam testirao.Na jednome cak aktivirao i 10gb gratis.
Definitivno imaju problem sa version control QA timom 🤣. Aj razumem da za ovakve stvari se ne isplati programirati. Vec se koriste frameworci za setovanje stvari kako je neko isprogramirao za vas vec... Ali zar je toliko skupo platiti 3 coveka 300 eura (mogu 1000 ljudi naći) mesečno za te pare da iscackaju aplikaciju pre puštanja u produkciju...
BTW svima kojima ne radi. Jednostavno dodajte nalog na telefonima koji rade...
Stigne sms ukucate pin od 4 cifre i aktivirate poklon...
 
Teška glupost koju ne znam kako ne ispravljaju...
 
Radi na internetu i na wifi. Radi cak i bez interneta. (Samo prenos podataka da je upaljen). Ali ne radi na nekim telefonima ovih 10 nedelja...
 
Мени се „Мој А1” апликација бесконачно врти (није spinner, већ они мотиви Београда) по покретању када сам на њиховом мобилном интернету, док на WiFi отвара после неколико секунди. Код мене је разлог то што имам подешен приватни DNS. Ја користим dns.adguard.com и одлично блокира рекламе свуда, једини проблем је учитавање „Мој А1” апликације.

Ето, уколико неко случајно из истих разлога има проблема са учитавањем апликације. У условима коришћења пише да се интернет који троши „Мој А1” апликација не скида са стања, тако да је ово позадина проблема готово сигурно.
 
Мени се „Мој А1” апликација бесконачно врти (није spinner, већ они мотиви Београда) по покретању када сам на њиховом мобилном интернету, док на WiFi отвара после неколико секунди. Код мене је разлог то што имам подешен приватни DNS. Ја користим dns.adguard.com и одлично блокира рекламе свуда, једини проблем је учитавање „Мој А1” апликације.

Ето, уколико неко случајно из истих разлога има проблема са учитавањем апликације. У условима коришћења пише да се интернет који троши „Мој А1” апликација не скида са стања, тако да је ово позадина проблема готово сигурно.
Zar ti dnsovi i gluposti nemaju opciju exludovanja aplikacije?
 
Juče na jednom broju pređem sa postpejda na pripejd posle par godina, MTS u pitanju, nisam imao potrebe tu da držim više na postpejd, imam i BOX usput, nebitno možda. Računam na onaj mesečni plan 400 dinara recimo kad ono međutim. Meni ni u aplikaciji na mobilnom niti na kompu niti u mts vodiču ne daje uopšte tu opciju nego samo one bezvezne kombo promocije te nešto iz rominga, ne daje mi ni pola promocija koje primera radi imam na još nekim mts pripejd karticama koje koriste neki od mojih ukućana a imam i jednu viška koju ću morati izgleda da upotrebim a koja daje sve ove promocije. Danas uplatih i kredit ali ništa, jednostavno kao da ne postoje te opcije na ovoj kartici.

Moram ići u poslovnicu ili zvati ili šta već. Takođe, kad upalih net ono samo opcija H+ (to je valjda nešto između 3g i 4g) iako podešeno na 4g u parametrima a na drugoj pripejd na kojoj sam proveravao stoji 4g kao i na A1 pripejd kartici koja je u drugom slotu. Rekoše mi juče u poslovnici da uplatim kredit i aktiviram mesečni plan ali kako ga aktivirati kad ne postoji opcija za to :) kao da me kažnjavaju što sam broj prebacio iz postejda u pripejd :rolleyes:


Na sajtu je pisalo da kartica košta 400 dinara sa 25 din. inicijalnog saobraćaja međutim nisu mi ništa naplatili iako pitah košta li šta. Baš čudna situacija imajući u vidu da od 4 pripejd kartice na kojima mogu da pratim stanje i sve oko tih brojeva na mts aplikaciji baš na ovoj trokiralo...na kraju će tačno morati da se zove operater ili opet put pod noge.

Opcija mesečnog plana danas se pojavila ali ni traga ni glasa od 4g iako na drugim pripejd mts kao i na A1 uredno se pojavljuje i radi. Čekam još koji dan pa da se ipak interveniše.
 
Opcija mesečnog plana danas se pojavila, ali ni traga ni glasa od 4g, iako na drugim mts pripejd brojevima radi.
Zatraži aktivaciju 4G preko call centra i biće rešeno kroz par sati od poziva.
 
@uji Sve kartice su mi sa logotipom A1.

@Daki_81 Probao sam i preko Yettel interneta, ali nece. Na jednom telefonu mi stigne kod za logovanje, ali odmah i obavestenje da je aplikacija prestala sa radom. Na drugom telefonu vrti krug i posle 2-3 minuta pojavi se obavestenje da je aplikacija prestala sa radom. Nekad mi se pojavi i da sacekam, ali opet nista.

Ako stignem, zvacu ih i sutra, jer ovo je stvarno nefer sa njihove strane.
 
Isto. Najverovatnije važi za sve i nema segmentacije.
 
Voleo bih da mi neko samo objasni jer operater A1 mreze nije mogao.
Sinoc uplatim 400 RSD i zelim da aktiviram prepaid karticu koju imam, cisto da dobjem internet i da vidim sta imaju od tih NG promocija. Stigne SMS da je racun dopunjen, proverim na 123# pise takodje. Posto u aplikaciji imam vec A1 postpaid broj (koji srecom istice za samo mesec dana), izlogujem se i ulogujem se (ne dozvoljava mi da dodam drugi broj na app), kredit pise da je 394.1 RSD, proverim 123# takodje. Posaljem im mail a pre nekih pola sata i nazovem call centar i kazu mi da sam poslao SMS ka broju 067 721** i da im je ostatak sakriven. Pokusavam da objasnim operateru, koji mi ocigledno NE VERUJE, da nisam poslao SMS i da sam spreman da mi posalju dokumentaciju da potpisem jer me zivo interesuje kome sam ja to poslao SMS i koje sadrzine u trenutku kada sam pokusavao da aktiviram mesecni plan. Naravno dobijam odgovor da oni ne mogu da ulaze u privatnost i da njima stoji u sistemu da je poruka poslata ka tom broju. Ja licno znam samo jedan Globaltel broj, jer mi je receno da je njihova mreza u pitanju, i taj broj ne pocinje ciframa koje sam naveo. Dakle ili sam imao pomracenje uma te sam poslao SMS koji sam odmah i obrisao ili ga nisam poslao uopste. Zelju A1 nisam video da mi objasne problem jer suma jeste mizerna ali fantomski SMS nije nesto sto ja shvatam olako.
TO je moje iskustvo i kraj saradnje sa A1 mrezom.
 
Voleo bih da mi neko samo objasni jer operater A1 mreze nije mogao.
Sinoc uplatim 400 RSD i zelim da aktiviram prepaid karticu koju imam, cisto da dobjem internet i da vidim sta imaju od tih NG promocija. Stigne SMS da je racun dopunjen, proverim na 123# pise takodje. Posto u aplikaciji imam vec A1 postpaid broj (koji srecom istice za samo mesec dana), izlogujem se i ulogujem se (ne dozvoljava mi da dodam drugi broj na app), kredit pise da je 394.1 RSD, proverim 123# takodje. Posaljem im mail a pre nekih pola sata i nazovem call centar i kazu mi da sam poslao SMS ka broju 067 721** i da im je ostatak sakriven. Pokusavam da objasnim operateru, koji mi ocigledno NE VERUJE, da nisam poslao SMS i da sam spreman da mi posalju dokumentaciju da potpisem jer me zivo interesuje kome sam ja to poslao SMS i koje sadrzine u trenutku kada sam pokusavao da aktiviram mesecni plan. Naravno dobijam odgovor da oni ne mogu da ulaze u privatnost i da njima stoji u sistemu da je poruka poslata ka tom broju. Ja licno znam samo jedan Globaltel broj, jer mi je receno da je njihova mreza u pitanju, i taj broj ne pocinje ciframa koje sam naveo. Dakle ili sam imao pomracenje uma te sam poslao SMS koji sam odmah i obrisao ili ga nisam poslao uopste. Zelju A1 nisam video da mi objasne problem jer suma jeste mizerna ali fantomski SMS nije nesto sto ja shvatam olako.
TO je moje iskustvo i kraj saradnje sa A1 mrezom.
Brate. Takve stvari jedino možeš da rešiš ako se odselis odavde.
A napisi im mailom. I traži provere.
Da dobijes na papiru.
 
Voleo bih da mi neko samo objasni jer operater A1 mreze nije mogao.
Sinoc uplatim 400 RSD i kredit pise da je 394.1 RSD, proverim 123# takodje. Posaljem im mail a pre nekih pola sata i nazovem call centar i kazu mi da sam poslao SMS ka broju 067 721** i da im je ostatak sakriven.
Ako je to u formi prigovora, jedino što možeš je da se dalje ganjaš sa Ratelom u slučaju da ti ne refundiraju razliku. Ja bih te savetovao da ipak pogledaš poruke malo bolje i da ako je nešto bilo na čekanju od pre više meseci, godina za SIM 1 ili 2, gde ti je već bila postavljena kartica, a ti si imao samo jednu, da se to kojim slučajem poslalo po ubacivanju te kartice, odnosno nakon što je aplikacija za sms automatski pokrenula slanje. Druga opcija je da nešto od instaliranih aplikacija te potencijalno skemuje.
 
Ekipo jel se rasipamo tik tok GB 💪? Kakvi su utisci. Jel se oseti opterećenje na mreži? Ili je tik tok nadoknadio samo Globaltel korisnike?
 
Да ли је неко успео да обнови 1000гб промоцију и овог месеца у Мтс-у и продужи рок важења за Јануар 2024?
 
Да ли је неко успео да обнови 1000гб промоцију и овог месеца у Мтс-у и продужи рок важења за Јануар 2024?
Jesam, ali mi nije uvećan kredit. Poslao sam dopis pa ću videti nadalje šta bi sa tim i hoće li dopuna biti izvršena u dogledno vreme.
 
Jesam, ali mi nije uvećan kredit. Poslao sam dopis pa ću videti nadalje šta bi sa tim i hoće li dopuna biti izvršena u dogledno vreme.
Kako ste uspeli obnoviti 1000GB promocija koja je bila prošle godine(od decembra 2022)? Sećam se da je pisalo da je moguće najviše produžiti 1000GB ako se uplaćuje 500 dinara svaki mesec.
 
Kako ste uspeli obnoviti 1000GB? Sećam se da je pisalo da je moguće najviše produžiti 1000GB ako se uplaćuje 500 dinara svaki mesec.
Tako je. Uplatio sam dodatak poslednjeg dana, tj. 28. februara ove godine i stvari jasno stoje tako da mi važi do istog datuma naredne.
 
Nazad
Vrh Dno