Šta je novo?

"PREinformisan" i zbunjen pocetnik treba pomoc

vizionar

Čuven
Učlanjen(a)
22.05.2002
Poena
619
U toku mog istrazivanja (surfanja po webu i citanja foruma, tutoriala i sl.) stekao sam predstavu o tome koji jezik je za sta dobar, koji je laksi za ucenje i sl. ali jos uvijek ne mogu da odlucim s kojim jezikom da pocnem.

Matematika mi nije jaca strana (sto ne znaci da je ne razumijem, samo je ne obozavam) i imam VRLO mala iskustva sa C++, Pascal, Python i QBasic-om. To se do sada svodilo na upoznavanje sa osnovama (hello world!) i po koji jednostavan zadatak matematicke prirode, cisto da steknem uvid u "izgled" jezika.

Prema tome, imam dobru volju, znam engleski, odlicno vladam racunarima, upoznat sam sa glavnim karakteristikama vecine programskih jezika ali sam zbunjen i ne znam s kojim jezikom da pocnem, jer ne bih da ucim jezik koji se za 5 god nece nigdje koristiti, a ne bih ni pretezak jezik (ipak sam pocetnik u programiranju i vecina pojmova mi je strana/maglovita).

Napominjem da me ne interesuju sistemske "stvari", vec aplikacije za obicne korisnike, uglavnom pod Win ali me interesuje i portabilnost jezika. Molim vas da mi pomognete u izboru svojim misljenjima, iskustvima itd.

Unaprijed hvala i veliki pozdrav!

probaj sa visual basic-om 6 i vb.net-om. ovaj drugi je kud i kamo ozbiljniji ali i sa 6-icom ces odraditi vecinu stvari.

ja bih ti preporucio VC#.NET... ima vishe slicnosti sa VC++, ali je zadrzao jednostvnost VB.NET-a... Tako da cesh u buducnosti lakshe preci(ako se ukaze potreba) na VC++

Znaci sve se svodi na VisualStudio.NET. Cuo sam da je to okruzenje izuzetno zahtjevno sto se tice racunarskih resursa (prostora na disku,RAM-a i procesora)

Da li je velika razlika izmedju C++ i C# i da li je moguce da ce zatrebati prelaziti na C++ ako je C# "nadgradnja" prethodnoga?

Sta se uopste nalazi u tih 3 Gb koliko zahtjeva instalacija VS Net-a? Je li to sve stvarno potrebno?