Šta je novo?

Prečistač vazduha

Konkretno gledam Purflux AHH272, cena je oko 2.500 - 3.000, otprilike duplo skuplji od klasičnog AHC272. O ovoj seriji filtera ima nešto reči na sajtu proizvođača. Tu piše da je preporuka za menjanje je jednom godišnje ili 15k km.

Pored njega, gledam i ovaj MANN filter koji nije HEPA, ali ima neki dodatni sloj sa polifenolom pa sad ne znam šta bi bilo optimalnije.
 
Pa ja bih probao. Nije velika para za 15K km ali bih sve jedno izbegavao otvorenu ventilaciju u koloni. To sam radio i na početku vozačke karijere a kamoli sad.
 
Ljudi koji Xiaomi preciscivac da kupim, stan ima 38 kvadrata, zivim na Novom Beogradu, može li neka preporuka? Hvala
 
Pa ja bih probao. Nije velika para za 15K km ali bih sve jedno izbegavao otvorenu ventilaciju u koloni. To sam radio i na početku vozačke karijere a kamoli sad.

Probaću, nije neka razlika.

Nije reč samo o drugim vozilima u gužvama ili kolonama, nego ovako zimi zna da smrdi kud god da kreneš, a ne znam baš koliko je pametno biti više sati u malom prostoru sa nekoliko ljudi, a sa uključenom recirkulacijom.
 
Nije pametno, mada auto će valjda sam da ti isključi recirkulaciju već nakon 10ak min upravo zbog toga
 
Probaću, nije neka razlika.

Nije reč samo o drugim vozilima u gužvama ili kolonama, nego ovako zimi zna da smrdi kud god da kreneš, a ne znam baš koliko je pametno biti više sati u malom prostoru sa nekoliko ljudi, a sa uključenom recirkulacijom.
Ja otvorim prozor i pustim vazduh. Sto se tice saobracajaa, teski metali padaju nize i dosta vise ulaze kroz ventilaciju auta nego kroz prozor kada su drugi automobili u blizini. Sto se tice opsteg zagadjenja, mislim da HEPA filter u autu tu nece puno pomoci.
 
Konkretno gledam Purflux AHH272, cena je oko 2.500 - 3.000, otprilike duplo skuplji od klasičnog AHC272. O ovoj seriji filtera ima nešto reči na sajtu proizvođača. Tu piše da je preporuka za menjanje je jednom godišnje ili 15k km.

Pored njega, gledam i ovaj MANN filter koji nije HEPA, ali ima neki dodatni sloj sa polifenolom pa sad ne znam šta bi bilo optimalnije.
Za auto je najbolji Air Angel Mobile kao prećišćivač, ali treba da se dovlači i nije jeftin. Tako da ti ostaju samo filteri.
 
Potrebna mi je pomoc, dobio sam neku precistac vazduha uzet u Nemackoj, Aiibot. Ovde za njega nema da se kupi original filter, pa bih uzeo filter ako odgovara od nekog drugog precistaca. Dali neko na forumu ima precistac u koji ide cetvrtasti filter dimenzija
40 x 27 x 2.5cm?
 
Tesko da ce to tako ici. Filteri uglavnom imaju barkod i senzor na uredjaju nece prihvatiti divlji. Sve smisljeno da bi se uzimali original filteri iako je sam uredjaj baziran na mehanickom radu. Ostaje da, ukoliko taj tvoj model ima opciju da radi iako filter nije dobar, ostavis postojeci ili nadjes neki koji bi mogao da se ugalvi (prvi put cujem da postoji cetvrtasti filter) i da radi svoj posao...

Mozda je ipak najbolja opcija nabaviti iz Nemacke original filter.
 
Da li se zna ista oko cinjenice da filtera za odredjene modele Xiaomi kao sto su Pro H i 4 skoro da uopste nema, da im cene mesecima drasticno skacu sve vise (cena za pro h je trenutno 9000), a da za model 4 skoro da nema prodavnice da ima u ponudi filter vec duze vreme, da li je nestasica negde sa strane Xiaomi kao proizvodjaca tipa izgorela im fabrika i slicno, ili je problem kod nas? da li je iko upoznat sa situacijom?
Hvala unapred
 
Pošto je po pitanju stanja potrošnog materijala za bilo koji Xiaomi proizvod odavno najgora zvanična prodavnica, rekao bih da je problem uglavnom kod nas.
 
Sad bacih pogled, za 4 lite je filter 5k :D
Koliko je bio pre, meni se cini da su ljudi hvatali na akcijama za tipa 2k?
 
Мислим да је био 3999 + ваучер.
 
Da li se zna ista oko cinjenice da filtera za odredjene modele Xiaomi kao sto su Pro H i 4 skoro da uopste nema, da im cene mesecima drasticno skacu sve vise (cena za pro h je trenutno 9000), a da za model 4 skoro da nema prodavnice da ima u ponudi filter vec duze vreme, da li je nestasica negde sa strane Xiaomi kao proizvodjaca tipa izgorela im fabrika i slicno, ili je problem kod nas? da li je iko upoznat sa situacijom?
Hvala unapred
Cena je skočila jer su poskupeli troškovi transporta zbog situacije na bliskom istoku. Mada vole svi u lancu snabdevanja još malo da se ugrade.

Ne treba zaboraviti ni to da kinezi više neće da rade za šaku pirinča i da će postati sve skuplji i skuplji. Zbog toga se razmatra selidba proizvodnje u Indiju za mnoge proizvode u narednom periodu.
 
Koliko se sećam, 6k za filter je bila početna cena rezervnih filtera, pa kada ih je bilo najviše na tržištu, cena se spuštala na oko 4500 za najnižu redovnu cenu. Većina nas je kupovala zalihe na sniženjima, i to su te niske cene koje se pominju ali ti svakako nije redovna cena nikada bila.
 
Ne znam koja je pre cena bila, ali bi trebalo i da pojeftini zbog ukidanja carine - barem za postojeće modele.
Tako je bilo za njihove robote usisivače, npr.
 
Nazad
Vrh Dno