Šta je novo?

Pravo vraćanja proizvoda u roku od 14 dana

Zlatna_groznica

Zapažen
Učlanjen(a)
19.07.2022
Poruke
3
Poena
12
Pozdrav ljudi, hteo bih da naručim nešto online i umesto isporuke izaberem preuzimanje u prodavnici, pa me zanima da li se i taj način računa kao "kupovina" i da li i time isto ostvarujem pravo da proizvod vratim u roku od 14 dana od preuzimanja u prodavnici ako mi se ne svidi?
 
Ne računa se. Potrebno je da je "kupovina na daljinu" da bi mogao da ostvariš zakonski to pravo.
Neke maloprodaje mogu imati sopstvena pravila o tome tj. možda će biti spremna da prihvate povrat ispravne robe u svakom slučaju.
 
Ako se naručuje online i kao mesto preuzimanja stavi njihova prodavnica, onda je ok.
Ako oni iz prodavnice nemaju na stanju pa vam oni poruče da im stigne... nije isto. Ja sam malopre napisao iskustvo sa Teh**manijom i usisivačem Kercher od 90.000 RSD. Tako su nas lepo navukli da možemo da se slikamo sa povraćajem novca.
A uređaj ne radi ono što se od njega očekuje.
 
Moje iskustvo je da se uvek mora proveriti preko mail-a ili call centar.
Evo npr. CT S**p kaze ako preuzimas u radnji nema veze sto si platio online nece da ti uvaze ugovor na daljinu. Dzaba mu ja objasnio da to nema blage veze on vrti kako gazda kaze, i tako ce da se i ponasaju ako bude neki problem.
 
Nazad
Vrh Dno