Šta je novo?

Pravljenje trance muzike

pedjica

Čuven
Učlanjen(a)
05.04.2004
Poena
609
Potpuni sam pocetnik u ovoj oblasti, ali bih voleo da se oprobam sa pravljenjem neke psihodelic muzike.Molio bih sve koji su upoznati sa time da me malo upute kako da pocnem tipa:
1.koji programi se koriste (da se napomene slozenost i funkcionalnost)
2.neki osnovni termini, kako poceti rad u programima-malo objasnjenja
3.ako imaju neki tutoriali (jos na SRPSKOM :eyebrows: ) to bi stvarno bilo :cigar: i :,,:

Pokusaj sa nekim od e-jay programa (ne znam tacno koji bi ti najvise odgovarao) ili Frooty Loops.

Dance eJay 6 (ili 5) je super program za pocetnike (na 2 cd-a je, i ima mnooogo semplova). Ako hoces da se ozbiljnije bavis muzikom, preporucujem ti Fruity Loops, najbolji program za pravljenje, ali je problem sto je komplikovan (bar po meni). Isto tako preporucujem ti Traktor DJ Studio za miksovanje pesama, jedan od najboljih...

Pozdrav!

e-jay je za decu, ako hoces da se igras a ti uzmi njega. F. Loops je malo komplikovanija igraca, ali opet za ozbiljan rad nije. Ako hoces bilo sta ozbiljno da radis spremi se na mnogo ucenja, citanja itd. Recimo nabavis Cakewalk, Sound Forge (za obradu semplova), mozes probati Reason (zahtevan i komplikvan ali NEVEROVATAN program, i jednu malu klavijaturu koju ces da povezes na MIDI. Ako si ozbiljan, ako ne napravices jedan album dnevno u F Loops-u 😉

p.s Inace znam ljude koji su zapravo objavili neke stvari radeci iskljucivo u Reason-u, za koji postoji i poseban disk sa video tutorialom koji je mnogo koristan ako si pocetnik
poz

*!* Caution: personal opinion *!*

J Lo je napisao(la):
F. Loops je malo komplikovanija igraca, ali opet za ozbiljan rad nije.Ako si ozbiljan, ako ne napravices jedan album dnevno u F Loops-u 😉