Šta je novo?

Povecavanje racuna na MTS-u

LOL
Nisam ni izvalio šta je napisao :d
Dečko, ti nikada ne bi uspeo da pobediš u TV slagalici...ako još uvek sabiraju one brojeve :)
 
lol... sada vidim da je i ovo omanulo :D

elem, hteo sam da kazem da je iznos od 1352,32 dinara taj koji ja trebam platim po MTS racunu, pa nisam obratio jednacinu kako je tdejo86 dosao do njega :D

ali poenta stoji da je iznos za parking racunat i sa dodatnih 10% poreza. e sad, koji parking kosta 19.5 din, a koji 27 din i koji porez ide na to - to mi nije jasno... a izgleda ni njima... :D
 
Meni nije jasno kako ja imam 615 din zaduzenja na mix 1000 a imam 250 poruka i 240 minuta bar tako pishe u proveri.. A telefon ne koristim za net jer je trenutno neki od 20e, koji to jedva i da podrzava...
 
Evo i kod mene pripisase iz dva maha po 300 din na sluzbenom broju koji uopste ne koristim u mts biznis grupi,znaci za 2 godine nikad racun nije bio veci od 100din,valda vide ne koristi se pa im se ne ispalti,lopovluk ladnjaka
 
Koji ste vi srecnici !!!!

Meni u sredu u MTS-u zaduze jedan broj za 1200,00 dinara a drugi za 600,00 ali okruglo u paru.
A na oba broja je ostalo jos svega, plus GPRS ne koristim, iskljucio sam cak i GPRS profile da slucajno ne bi se ukljucio browser pa nakucao gprs-a (desilo se jendom).

Odem u MTS, nacekam se ko konj (jer mi se baterija ispraznla na cekanju kod istog, a bio sam u gradu), i vidno iznerviran udjem, kazem u cemu je problem, oni kao nemaju pojma o cemu se radi.
I oteram ih sve u tri P.M. i otkazem oba postpaid broja, cak uzmem i MIK za ADSL.

Odem kod VIP-a uzmem zeni samsung neki njoj se svidja do jaja, sebi HTC tattoo, i ugovor na 2 god. Nek se yebu materi vise, zgadili su mi se!
 
OK da se javim...racun stigao a sa njim i listing...i eto ti sad cuda...
onih dana kad sam gledao i racun imao 60 ( slovima sezdeset ) poruka i 0 minuta ( a to je bilo 8 dana pred kraj meseca )...sam u stvari imao 0 poruka i nula minuta....i naravno retardirani MTS nije mogao 6 dana da mi skracuna da sam sve potrosio nego posle 6og dana meni pise da imam jednu poruku i ja tako drzim 2 dana i onda posaljem i nju...a onda dodje listing i kaze : Decko imas 78 poruka preko paketa... i to te kosta tacno 195 dinara ( poruka je 2.5 din bez pdv-a ) i ok imam nesto prekoraceno sto se tice razgovora...ali za to se ne bunim jer sam toga svestan ...

e sad je ovo vec bezobrazluk i nesposobnost ( ali me to apsolutno ne zanima ) MTS-a i njihovih jos nesposobnijih radnika ...i ovo mu dodje kao neki vid prevare...
posto ja imam jos jedno 7-8 meseci ugovora sa njima jer sma uzeo paket ( n95 + bel 200 pa podigao na mix 1000 ) jel postoji neka sansa da ja prekinem ugovor sa njima na njihovu stetu ,i da ne moram nista da im placam ove ostale mesece....jer me iskreno bash zabole za broj...svi koji budu trebali da znaju dobice ga ponovo .....
nisam stipsa ,ali nisam ni budala da me radi glupi mts...a nije im prvi put...i to provereno znam...samo sto sam sad bash iz principa detaljno vodio racuna o tome.....i da li je moguce da je VIP bolji od njih koji je tek 2 god na trzistu.....

strasno strasno
 
Da'l je moguće da samo ja nemam nikakvih (ozbiljnih) problema? Ja sam već 7. godinu na postpaid, uz svaki broj mi dođe listing koji ovlaš prekontrolišem, i do sad mi je stigao samo jedan problematičan račun - tačno onaj mesec kad je bio potpuni raspad sistema. Taj račun sam reklamirao i sve je okej.

Na paketu sam koji ne mogu da probijem (MIX1000), koji sam sticajem okolnosti dobio uz onaj vaučer za koncert The Police, sasvim neočekivano, tako da praktično negde do avgusta uopšte nisam ni plaćao telefonski račun.

Ne bih imao srca da se naljutim na kompaniju koja mi je poklonila maltene 2/3 godine besplatnog saobraćaja na poprilično jakom paketu. :)
 
Pa ok kapiram da neko nema problema...ja sam uglavnom zadovoljan sto se tice nekih stvari....ali ovo nije prvi put...i mislim da je jako nekorektno kao korisniku i potrosacu njihovih usluga da zavrcu u bukvalnom smislu reci i da obmanjuju...jer prikazivanje laznog stanja sa kasnjenjem od 8 dana je krivicno delo...kad inspektor poreski udje u lokal i knjige se ne slazu ne mozes da se spasis tako sto ces da kazes e kasni 8 dana sve...inace je ok...
tako da ni ovo ne razumem....bolje da servis ne radi onda bih pazio vise sta radim...ovako ti kazu imas 60 sms-ova a ono si u stvari jedno 10 vec u tom trenutku prekoracio....
a ovakvih korisnika kao ja garant ima jos bar 5k samo gomila njih ne cita Bench a gomlu bash briga da se cima....sto ne znaci da je to OK i u redu
 
@JSN
Teroija:
Piši reklamaciju MTSu, na temu "obmana korisnika prikazivanjem pogrešnog stanja" ili nešto slično. Pročitaj u ugovoru da li piše koliki je rok da MTS odgovori na reklamaciju (valjda 15 dana). Ako ti ne odgovore u tom roku, prekrišili su ugovor, i onda ti valjda možeš da ga raskineš na njihovu štetu (tj. bez plaćanja preostalih pretplata).

Praksa:
Ne znam da li je ovo uopšte izvodljivo, a ne znam ni gde mi je ugovor da pročitam da li su oni uopšte obavezni da ti odgovore u nekom roku... a valjda će se javiti i neki Bench-pravnik, koji ovo može da potvrdi/opovrgne sa zakonske strane.
 
jedno je teorija drugo je praksa...mom drugaru poceli da stizu internacionalni pozivi i on prvog meseca napise zalbu i izvadi karticu i stavi je na policu....narednih 5 meseci mu stizali internacionalni pozivi iako kartica nije bila u aparatu....pokazivao mi covek listinge...jedini pozivi i jedino bilo sta je bilo to....jedva je uspeo raskine ugovor na njihovu stetu...ali posle pretnje tuzbom....ipak je ovo njegovo nekako teze od ovog mog....pa kapiram da mogu samo da cekam da istekne ugovor...jer od obmane nema nista...jedino da se skupi nas par hiljada pa da podnesemo zajednicku tuzbu
...tako mozda...ovako ... tesko :(
 
Manje vise sve sam procitao i vidm da ih vecina pljuje a nekolicina brani (mada ne znam zasto)...
MTS su najveci prevaranti koje je ova zemlja videla! Rade sta i kako im se hoce iz prostog razloga sto kod nas jos uvek nema prave konkurencije... Svi su verni svojim brojevima, a samim tim i provajderima, iz prostog razloga sto ljude mrzi da javljaju svima da imaju novi broj!
Svaki mesec kradu i minute i poruke, nakace ti nesto sto nisi koristio. Na svakom telefonu mogu da se resetuju i minuti i poruke na pocetku meseca pa uporedite malo sa njihovim stanjem! Ja od njihovih "usluga" ne vidim bas NISTA osim racuna... Trenutno mi je stanje 300,00?!?! S' obzirom da po njihovom stanju jos imam dosta "besplatnih" poruka i minuta sta sam to ja mogao da uradim da potrosim tacno 300din?! Ne saljem poruke na *****ske kvizove, ne placam parkinge, ne koristim net na mobilnom, ne zovem ambasade...
U pravu je korisnik JSN koji kaze da tu jedino grupna tuzba moze nesto da resi ali znas kad se nakupi nas par hiljada, na zalost, nikada! Meni ugovor istice negde u januaru tako da cim dodje i taj srecni dan, ja uzimam novu karticu a do tada cu uredno da ih blatim po netu jer nista drugo ne mogu!
Pozdrav za sve ogorcene korisnike MTS-a ;)
 
Meni je stvarno najiskrenije žao što imate problema. Ono - veran sam broju, priznajem da je to glavni razlog ostanka na MTS, ali stvarno nikad nikakvih većih problema sa njima nisam imao, barem ne vrednih da gubim više od 5 minuta svog života razmišljanja o istim. Prepaid sam korisnik otkad su se prvi put u ovoj zemlji pojavile priuštive kartice i telefoni, a to je fakat doneo MTS. Setite se samo koliko je Mobtel odvaljivao od života sa svojim ciframa. Promenio sam broj jer su mi 2002. ukrali aparat, mada sam pola godine kasnije taj broj ipak uspeo da vratim - nedovoljno brzo jer sam ljudima već dao novi broj. Od 2004. sam na postpaidu, prvo BEL paketi, sad MIX1000, od decembra prošle godine, a uz svaki račun mi dođe listing, od prvog postpaid računa koji mi je ikad stigao.

Neke stvari koje tvrdite apsolutno - stoje. Ako ste nacinculirali paket u sekund da ga potrošite, biće problem sa aktuelnim presecima stanja na *797#. Ja nemam taj problem jer imam otprilike odgovarajući paket koji često ne potrošim, tako da mi je svejedno. Hvatam se za telefon uvek kad mi je potreban, pričam i SMS-ujem koliko god mi se SMS-uje, a stanje proveravam najčešće jednom nedeljno. Meni cela ova situacija potpuno odgovara.

Oko mene svet ima i Vip i Telenor (zato sam i prešao na MIX) i mogu da vam kažem da i oni neke svoje muke muče. Ja sam na ove moje muke navikao, a imam stvarno mnogo pametnijih posla u životu nego da tražim svaki sekund gde su me uštinuli, ako uopšte jesu. Ja sam jednom imao problematičan račun i problem lako rešio.

Meni stvarno ne deluje kao da ljudi kradu, nego prosto ne daju dovoljno kvalitetnu uslugu, verovatno iz razloga što tamo nema stvarno kvalitetnih ljudi koji bi to izneli na svojim leđima. Budimo realni, u Srbiji retko gde ima stvarno kvalitetnih ljudi, inače ne bi bili tu gde smo. Prosto je to - tako, polako se situacija popravlja, a kakvih smo znanja, obrazovanja i ljudskih kvaliteta kao narod, ja mislim da mi ni ne možemo bolje. Ko hoće nešto drugo, pretpostavljam da mora da ode odavde.

Ne treba daleko ići da bi našli dokaz za ovo što pričam, pogledajte samo VIP. Koliko su bombastično dolazili na tržište, raznorazne kampanje i najave, a ja sem njihovih Minija svuda po gradu i crnobelocrvenih reklama ništa nisam primetio drastično na tržištu. Mobtel je preuzeo Telenor, i da li se opet drastično nešto promenilo? Nije.... Kako i da se promeni kad za sve te firme rade isti ljudi - Srbi.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno