Šta je novo?

Postpaid:Telenor VS MTS

kad sam ja uzimao (prosle godine u julu ili junu) samo je mt:s imao taj paket (iako mi rekose da ima kod Mobtel-a)
u neku ruku je jeftinije kod mt:s :) (118 sa pdv-om)
 
Nije mi jasno kako neko moze da ima racun od 150 din na junioru, kad je sama pretplata 150 din bez pdv-a. Ise u postu #51
 
Ja svaku noc sa devojkom pricam(izmedju ostalog) od 00-01... zato mi je extra paket, a i poruke su jeftinije duplo.

Ista prica :) Mada pomenuo sam vec jednom, izmedju ostalog i te jeftine poruke ne izadju na dobro na kraju meseca... Kad se sumira, mnogo ih je. A na postpaid sam presao jer sam smatrao da par dopuna mesecno predstavljaju izdatak. Eh, Boze...
 
meni racun ne prelazi 1000 din, a normalno pricam (oko 800 min mesecno (besplatni minuti ukljuceni) i oko 100 poruka.

meni sasvim odgovara
 
Ne znam, ja znam da NIKAD na Junioru nisam bio ispod 350 din mesecno, a uopste nisam troskadzija. Sad ne znam, ako ljudi samo salju poruke, onda ok, ali to mi bas i nije mnogo jasno, a i 60 besplatnih poruka mesecno bas i nije neka cifra, tako da stvarno ne znam koliko ljudi prima racun 150+pdv.
 
Ne kapiram te šta hoćeš da kažeš?

Želiš 400 besplatnih poruka? Može ... postoji paket i za to ...

Junior nije namenjen onima koji će poslati 60 poruka mesečno i ništa preko toga. Za to postoji FUN koji nudi više poruka i 10 minuta pride, za manje para.

Junior je namenjen onima koji imaju jaaako mnogo puno SMSova i ne-tako-mnogo razgovora. Tada do izražaja dolazi cena SMSa koja je polovina "standardne". Koga ne mrzi, neka izvuče računicu ...

Ko ima puno razgovora i SMSova, taj će uzeti Pro200 ili Pro400 i moći će da priča dok ne zasvetli ...
 
Junior vise ne postoji!!!!! Niti Fan tarifa, niti slice.
Samo su ostali pro paketi.
 
moje iskustvo.
Uzeo sam bel50 i simens c60 davno davno.
Prvi razun je bio skuplji za porez, nigde nije pisalo da porez nije ukljucen.
Sto puta sam ih zvao i trazio da mi uz racun nije stizao listing. I nikad ga nisam dobio.
Na prvi sledeci veliki racun odlucio sam da otkazem poslusnost i jednostavno vise ne placam.
Ukinu oni meni telefon pre jedno godinu dana , ja uredno platim sve troskove.
Posle ravno 13 meseci meni dodje resenje o prinudnoj plenidbi stvari.
Ja okrenem telefon niko se ne javlja, operater ce biti sa vama a mozda i nece, pa oce pa nece....
I ja se setim , stisnem drugo dugme....i Hello Sir, would You be so kind to tell my why....
i ja se podsetim stranog jezika dobra vezba em korisno. KO onaj lik sto je zvao pa snimao na telefonu ragovor.
Kaze meni tib na tecnom engleskom da se ja svoj debt izmiro odavno so plenice mi thing nelegalno. Idi do najblizeg korisnickig servisa pa im kazi.
I ja jemu kazem pa do u realy think that i will waste my time ......
i tako pre pajed i pichi.
ni kod babe nema dzabe telefon sluzi da dogovor a ne za razgovor
 
Poslednja izmena:
Ako ja razumem sta si ti sad rekao, svaka mi cast :)

Elem, 063 koristim od kako sam dobio svoj prvi telefon, znam da sam platio debele pare da bih uzeo 063 karticu :).Od tada, nisam imao apsolutno nikakvih problema ni sa mrezom, ni sa korisnickim servisom niti sa bilo cime drugim.Da je skuplje, jeste, ali moje subjektivno misljenje je da je Mobtel (Telenor) bio i da ce uvek i biti tehnicki makar jedan korak ispred 064.Ako sam i imao neki problem (koji su, btw, bili ultra mizerni), pozivanjem broja 9863 sam resavao 100% problema u roku od minute.A i oduvek sam bio pristrasan 063 mrezi, nekako mi se svidja kako to zvuci ;).
 
Poslednja izmena:
Ja razumem sta je Duksa rekao, ali to je verovatno zato sto sam ja pristrasan :D
 
ja i dalje koristim 064 da ne bude zabune, al ovaj pre pejd
 
Koristim 064 jer svi koje znam koriste 064, a 064 nudi u svakom paketu popust kada zovem korisnike iste mreze a znace mi i ona tri broja sa popustom od 50%. Tako da bi bilo totalno glupo da korisim 063, jer bi mnooogo povecao troskove.

A zgodno mi je i onih 30 besplatnih poruka na 797 za detaljno trenutno stanje racuna. I nemam primedaba na rad 064 mreze.
 
nazalost kod nas sto veci sistem to losija usluga zbog bolimeuvozaposaokadmmimalaplata sistema i nemogucnosti da se pojedinac kontrolise.
Moja poznanica skoro radi u jednom od takvih call centara i prica sledece

MP-Moja poznaniza
DK-ja

MP: Cao gde si sta ima, fino mi izgledas
DK: e desi bas sam hteo da te zovnem ...
...
....
dk: kako ti je na poslu
mp: ma bre sve ludaci pizdim od njih, jedan mi rekao da ce da mi baci bombu
dk: ne seri stvarno?
mp: ma da bre luda nacija da znas kakvih ludaka ima
dk: pa sto to
mp: ma pusti zvao on mene pre jedno mesec dana u vezi ..... i ja mu kazem nema problema bice sledece nedelje u ponedeljak. U ponedeljak me zove opet i ja mu kazem izvinite bice sigrno u sredu , sad su mi javili
dk: pa dobro i?
mp: zove on u perak kaze dobar dan dobar dan ... ja mu kazem nema danas , a on kako nema rekli ste mi danas , a ja mu kazem PA NEMOJTE DA VERUJETE BAS SVE STO VAM SE KAZE.
DK: ja bi ti bacio dve bombe.

fin

tako i ovde sve zavisi na koju budalu naidjes
 
Poslednja izmena:
CC na 063 je maksimalno profesionalan (iako se placa :d)
 
duksa88, ne znam sta je problem kod tebe, ali ja na 064 listing imam od kad sam zatrazio, tj. od sledeceg racuna. Da li si ikad pomislio da posto je call cnetar na 064 besplatan, da su oni bukvalno zatrpani svim i svacim, mislim glupostima korisnika? Znaju u 063 da je najbolje naplatiti zayebanciju korisnika, zato 9863 nije besplatan poziv, a posto i ja znam nekoga ko radi tamo, znam i kakvih budala ima koji zovu. Sve sto te je delilo od listinga je bila tvoja lenjost da odes direktno u Telekom i tamo im zatrazis, tako sam ja uradio. Nijednu stvar nisam ni trazio preko 064 call centra.
 
Polako dolazimo do toga da je tesko obezbediti kvalitetan rad CC a da istovremeno poziv ka CC bude i besplatan. Moije vidjenje je da naplacivanjem poziva ka CC dolazi do filtracije i sprecavanja ogromnog broja besmislenih poziva.

Naravno da to nije idealno stanje, ali predstavlja neki optimum u okolnostima kada je broj zaposlenih u CC ogranicen i kada se zeli postici kvalitetna usluga CCentra. U praksi imamo oba primera, i naplatu, i free poziv, vi prosudite sta vam je bolje, kada vam pomoc iz CC treba.
 
Ne zovem često call centar, ali ne pamtim kad mi nisu rešili neki problem ili odgovorili na pitanje. Kad ne radi SMS servis ili bude problem sa automatom, operater mi pročita zaduženje za tekući mesec. Ne razumem samo koje to probleme su uopšte oni obučeni da rešavaju, sem da pročitaju ono što im stoji ispred nosa, tako da mi nije jasna opaska o razlici u kvalitetu, sem ako na 9863 nemaju lepše glasove?
 
OK je to sve, ali kada sam bio da promenim pre ravno mesec dana tarifu, rekli su mi da ako se skinem sa fan-a necu moci da se vratim jer u telenorovoj novoj ponudi nemaju te pakete. Oni postoje i za sada nece biti ukinuti, ali se nece vise prodavati.
OK, sad je jasno.
 
A zgodno mi je i onih 30 besplatnih poruka na 797 za detaljno trenutno stanje racuna. I nemam primedaba na rad 064 mreze.

hehe
al ih ne mozes koristiti od 1. do 10. u mesecu i od oko 22. pa do kraja meseca jer je "servis trenutno nedostupan, molimo pokusajte kasnije"
 
Pa imas na 788 govornom automatu isto to, isto dzabe
 
Malo off topic, ali me zanima da li je na postpaidu moguce zameniti broj a da ostane isti ugovor?
Dakle imam stari broj, na postpaidu sam, i hocu drugi broj ali isti ugovor. Da li je to moguce? Maltretiraju me neke budale, pa me zanima i da li mogu da dobijem listing pristiglih poziva?
Hvala. U pitanju je 064.
 
Ne, Filo, poenta je u tome da od onih 30 poruka mesečno, ovako napraviš (bar) dve dnevno :)
 
Malo off topic, ali me zanima da li je na postpaidu moguce zameniti broj a da ostane isti ugovor?
Dakle imam stari broj, na postpaidu sam, i hocu drugi broj ali isti ugovor. Da li je to moguce? Maltretiraju me neke budale, pa me zanima i da li mogu da dobijem listing pristiglih poziva?
Hvala. U pitanju je 064.

Listing mozes da dobijes besplatno, sve sto je potrebno je da im kazes da ti uz svaki racun salju i listing. Inace verujem da ne bi bilo problema da zamenis broj, ne vidim razlog zasto bi
 
Nazad
Vrh Dno