Podneo sam zahtev za raskid ugovora
Moze li neko da mi objasni postin odgovor, prenosim ga u celosti.
Poštovani,
U vezi sa Vašom reklamacijom broj 3-2019-1303 koju ste nam uputili 23.12.2019. godine, uvažavajući Vaše navode, obaveštavamo Vas o sledećem:
Raskid se sprovodi, u skladu sa Ugovorom i Opštim uslovima koji su sastavni deo Ugovora, sa pravima i obavezama kako korisnika tako i operatora. Ugovorna kazna je ukinuta, a usluga se koristi shodno Ugovoru. U skladu sa navedenim se vrši fakturisanje.
Potrebno je, ako želite da podnesete raskid to i učinite shodno Ugovoru, koji će Vam biti omogućen (bez institucije Ugovorne kazne koja je u međuvremenu ukinuta), a u skladu svim važećim pravilima.
Kanali iz navedenog Ugovora su emitovani u osnovnoj analognoj i digitalnoj ponudi i to bez povećanja pretplate, te su podložni pravilima promene osnovne ponude, koja je nesporna i apsolutno je pravo pružaoca usluga. U suprotnom poslovanje bi bilo takvo da se upravo na način koji implicirate izvrši pritisak i ucena operatera da ne može nazavisno da vodi svoje poslovanje, te da se stiče neprimerena korist medijskih kuća.
Kao neko ko je naš korisnik ne ističete činjenicu apsolutno najniže pretplate uz nuđenje najšireg spektra kanala, što je i dalje slučaj.
Dakle, obaveštavamo Vas da zahtev za otkaz Ugovora može podneti nosilac istog, na zvaničnom obrascu, uz ličnu kartu na šalteru Pošte na našem prodajnom mestu
U nadi da smo Vam pružili neophodna objašnjenja, kao i da ćete naš odgovor prihvatiti sa razumevanjem.
S poštovanjem