Šta je novo?

Pomoc za oc 2600+

nenadkg

Čuven
Učlanjen(a)
18.06.2003
Poena
604
MD XP 2600+
RaptorCool
256MB DDR Kington x 2
NF7-S v2.0
club3d R9700

pozdrav,

naime, hteo bi da overclockujem ovaj cpu (166*13), zato sto sam cuo da ce tako raditi mnogo brze,posto sam apsolutni pocetnik, zanima me jer samo udjem u bios(soft menu) i izmeni na 166*13 snimim i izadjem ili se to radi postepno? Sta uopste treba da uradim? Da li treba da podesim i memoriju, voltazu? I ako neko ima ovaj cpu koja je temperatura za njega "normalana"

mozda sam ovo trebao da postavim u faq

unapred hvala

jer zna neko neki dobar sajt gde bi mogao da procitam upustvo za gore navedeno

2600 radi na 166x12.5=2075, a ako hoces da ga O/C, najbolje je da povecavas fsb za po 5 dok ne dodjes do granice stabilnosti. Onda, ako ne budes zadovoljan rezultatom, povecaj i napon sa daljim povecavanjem fsb-a.

Taj procesor na mom poslu opslužuje 100Mbit LAN od 26 kompjutera.

Apsolutno nema potrebe da ga klokuješ jer ni na vidiku nema softvera koji bi mogao da ga iskoristi kako treba.

Da ne spominjem da si početnik a što si sam napomenuo .

mean je napisao(la):
mozda sam ovo trebao da postavim u faq

unapred hvala

Ne nisi trebao u FAQ zato sto to nije bas uobicajeno pitanje tj. pitanje koje se cesto postavlja. Ne overklokuju bas svi 2600+ na NF7-S ploci.

Pozdrav.

mean je napisao(la):
Ali on radi na 133x16

Postoje dve verzije Athlona XP 2600+. Starija sa 266 fsb (133x16=2128) i novija sa 333 fsb (166x12.5=2075).

pa dobro ja imam stariju verziju, kako da je o/c 166x13

Udji lepo u bios, pa nadji gde ti se menjaju vrednosti za fsb i mnozilac, onda podesi onako kako zelis, save&exit i to je to!

mean je napisao(la):
pa dobro ja imam stariju verziju, kako da je o/c 166x13
Pa lepo udjes u bios/soft menuIII i promenis vrednosti magistrale i mnozioca sa 133x16(2.13GHz) na 166x12.5(2.07GHz), a verovatno ce moci i na 166x13=2700+(2.17) bez povecanja napona.