mislio sam na render koji najvise koristis.
ako su to vRay, MentalRay i scanline, onda intel, a ako je brazil onda amd. Prosto recheno

malo shire recheno, vidi sledece linkove:
http://www.tomshardware.com/cpu/20041221/cpu_charts-19.html << za scanline render (donja tabela za 3dsmax 6.0)
http://www.chaosgroup.com/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=12220 << za vRay render (moraces da se registrujes na forum, vredi svakako

)
ja se bavim isto time, arhitekturom iskljuchivo (od 2000.), od leta 2003. da kazem, profesionalno (zivim od toga, jel

) i imam AMD-a sve vreme, prosle godine sam probao intela na par dana kuci (preskott-a 2.8 valjda, klokovan na 3.5) i nisam presao na intel. Nekad je AMD davao vise za iste pare, danas sa ovim cenama, tu su negde, uglavnom, PR oznake kod amd-a daju opis nekog realnog odnosa izmedju procesora tako da je vise stvar lichnog afiniteta.
Moji kompovi su uvek bili overklokovani do krajnjih granica (uz stabilan rad, naravno) i mogu ti reci da mi je najisplativija konfiguracija do sada bila (i ostala) s754 a64 oc na 2.5GHz sto se samog rendera tiche

i da, 2 kompa su
uvek brza od jednog u prakticnom radu, uz gigabitnu mrezu je to najbolji moguci upgrade (i npr. prikachish 2 na jedan TFT - mora da ima DVI i VGA input).
Kad se DualCore a64 malo bolje primi kod nas planiram jednu masinu da upgrejdujem novim procesorom, tj. ako oni najjeftiniji budu bili raspolozeni da rade na frekvencijama najskupljih
sto se graficke tiche, samo nvidia. Recimo, 6600 (ne mora GT). Ako se slabo igras, onda je softmod u quadro pandan najbrze resenje, mada postavlja se pitanje stabilnosti kao i mogucnost modovanja (softverski, naravno, preko RivaTunera i drajvera) a ja se nisam nesto udubljivao u problematiku modovanja PCI-express kartica, poslednje sto je radilo jeste 6600GT modovan u Quadro pandan, sa maxtreeme drajverima za 3dsmax (oni drajveri koji se menjaju sa
Change Graphics Mode ili switchom -h za shortcut programa, ili
Customize/Preferences/Viewport/ChooseDriver iz samog programa).
Ati radi zadovoljavajuce samo u directX modu koji je malo ogranichen sto se tiche broja prikaza linija na ekranu (linije i wireframe) ali je zato neprikosnoven u shaded modu (bez edge-ova naravno). Ali Shaded mod bash i nije zahvalan prilikom modelovanja, jedino za finalizaciju scene, za texturisanje i besomuchno 'vrtenje' scene i nalazenje kamere. OpenGL s druge strane hoce da se 'ugushi' sa vecim brojem poligona i tu na scenu stupa Quadro softmod sa Maxtreeme drajverima (imas ih na nvidia sajtu, pod SoftwareDownload) koji odprilike objedinjuje najbolje od oba navedena moda, s tim sto hoce da srushi program ponekad sto i nije toliki problem, koliko god puta mi se desilo da mi pukne 3dsmax zbog koriscenja maxtreeme drajvera, uvek je autobackup sistem programa odradio posao kako treba, jedino sto je to malo frustrirajuce ako su vece scene u pitanju (20MB+).
Naravno, u svoj ovoj prichi oko grafike, CPU je i dalje usko grlo, i najbitnija stavka i sto brzi CPU znachi generalno gledano najmanje chekanja
