Šta je novo?

Pomoc oko izbora budzet aparata

LiLa

Čuven
Učlanjen(a)
01.07.2002
Poruke
697
Poena
620
Kako mi je potreban fotoaparat za opštu i porodičnu upotrebu i ne želim da dam više para nego što moram jer sam ipak početnik po tom pitanju i ne znam zaista šta prvo da gledam kod aparata i kako utiču broj megapiksela, veličina optičkog i digitalnog zuma i kako te i ostale karakteristike međusobno utiču na kvalitet fotografija zamolio bi pomoć oko nekoliko trenutnih ponuda koje mi se čine najzanimljivije. Naravno kupovinom samog aparata nameravam da se malo više i upoznam sa njima. Pročitao sam bench test i tamo su mi nekako najprirodnije slike i nebo na njima od fujiA900 ali mi nisu ni canon slike loše pa me zanima koja je najbolja ponuda od navedenih.

1.Canon A550 + torbica - 7000din
2.Canon A470 + torbica + punjač sa dve baterije - 9000din
3.Fuji A900 + SD 2GB Kingston + Punjac sa 4xAA 2000mAh + Torbica hardcase - 10400din ili bez dodataka za 9000din

Kvalitet fotografija ali i video zapis su mi na prvom mestu pa potom i lakoća upotrebe jer će aparat koristiti osobe čije poznavanje engleskog jezika blago rečeno nije sjajno. Takođe ako postoji neka bolja ponuda koju nisam naveo ovde i nju bi uzeo u razmatranje. Hvala.
 
Poslednja izmena:
cena za canon a550 deluje odlicno i mislim da je najbolji izbor od navedenih. Ja sam na nekom od canona A serije video srpski...
 
I meni se to čini vrlo povoljno... Znači kvalitetniji aparat je a550 od a470? A da li je dovoljno uzeti karticu od 1gb za njega i da li je svejedno koju ili treba većeg kapaciteta i da li postoji predlog neki za punjač i baterije ili je svejednoa ako se uzme neki najeftiniji?
 
Poslednja izmena:
A kakva kartica bi bila dovoljna za snimanje videa u 640x480 pri 30fps ? Kolika brzina?