Šta je novo?

Laptop Pomoć/preporuka u odabiru laptopa (Hrvatska)

Koji laptop kupiti?

bjede

Zapažen
Učlanjen(a)
24.07.2025
Poruke
26
Poena
5
Pozdrav,
iz Hrvatske sam i trebam pomoć/preporuku u odabiru laptopa.
Dugo nisam mijenjao laptop, više sam neki average user. Multimedia, povremeno manje zahtjevan gaming, nešto photo editiranja, multitasking, upaljen veći dio dana. Malo prenošenja, većinom zamjena za desktop. Na nešto duže staze, da po mogućnosti bude stabilan nekoliko godina.

Izdvojio sam tri komada, pa me zanima što bi bilo najbolji "value for money" među njima.

https://vacom.hr/proizvod/laptop-len...m_medium=click

Ovaj je iz gaming kategorije, ali zanima me mišljenje, odnosno usporedba s ovim ispod. Ili iskustvo ako netko ima isti model.

https://www.mall.hr/lenovo-prijenosn...dos-21n5001bsc

Ovaj je iz kategorija poslovnjaka, i naravno, nema diskretnu grafiku. Ekran je niže rezolucije, niži refresh rate, manje nitsa itd.
Ima li zbog navedenog smisla ići na Legion?

A treća, skuplja, ali i kvalitetnija opcija je ovaj Legion.

https://www.mikronis.hr/proizvod/len...m_medium=click

Radi se o tome da bih ga mogao dobiti novog, nekorištenog, s 48 GB RAM-a i s dodatne dvije godine garancije za 1200 eura.

Unaprijed hvala.
 
To je OK, mislio sam na sledeće - ja ga kupim i kao neku kompenzaciju ga dam Prodao a on ga proda tebi - kod koga je račun, garancija, kako se isti ostvaruju, kako je kupljen (da li kao fizičko lice ili na firmu uz neke pogodnosti), ko u tom slučaju treba da ga nosi na servis etc.
Na to sam tada mislio kada sam rekao da treba sve proveriti pre kupovine ali pošto vidim da si se već raspitao onda je već druga priča.
 
To je OK, mislio sam na sledeće - ja ga kupim i kao neku kompenzaciju ga dam Prodao a on ga proda tebi - kod koga je račun, garancija, kako se isti ostvaruju, kako je kupljen (da li kao fizičko lice ili na firmu uz neke pogodnosti), ko u tom slučaju treba da ga nosi na servis etc.
Na to sam tada mislio kada sam rekao da treba sve proveriti pre kupovine ali pošto vidim da si se već raspitao onda je već druga priča.
Razumijem.
Kupljen je od strane fizičke osobe, račun i garancija dolaze s uređajem. Garancija se ostvaruje na temelju računa.
Nema nikakvog imena na računa, tako da bi trebalo biti nebitno tko je trenutačni vlasnik.
Svakako puno hvala na savjetu.
Poslat ću i upit ovlaštenom servisu u HR za svaki slučaj da budem siguran.

Inače, što se cijene tiče, u trgovini u kojoj je kupljen prošlog mjeseca bio je tad na nekoj akciji za 1500. Više ga nema, a slaba je dostupnost i u drugim trgovinama gdje su cijene 1700+.
 
Ispričavam se. Zapravo moja prva poruka je premještena ovdje, a bio sam je napisao na temi Lenovo Legion jer sam htio čuti mišljenje ljudi koji baš imaju spomenute ili slične uređaje.
Svakako hvala svima na savjetima. 🙏
 
Razumijem.
Kupljen je od strane fizičke osobe, račun i garancija dolaze s uređajem. Garancija se ostvaruje na temelju računa.
Nema nikakvog imena na računa, tako da bi trebalo biti nebitno tko je trenutačni vlasnik.
Svakako puno hvala na savjetu.
Poslat ću i upit ovlaštenom servisu u HR za svaki slučaj da budem siguran.

Inače, što se cijene tiče, u trgovini u kojoj je kupljen prošlog mjeseca bio je tad na nekoj akciji za 1500. Više ga nema, a slaba je dostupnost i u drugim trgovinama gdje su cijene 1700+.
Nema šta da brineš, ukoliko dobijaš račun i na lenovo sajtu za taj serijski broj laptopa piše da je u garanciji (produženoj kako kažeš još bolje), super, kupuj. Ako ti nećeš siguran sam da ovde ima ljudi koji bi otišli da to kupe.
 
Nema šta da brineš, ukoliko dobijaš račun i na lenovo sajtu za taj serijski broj laptopa piše da je u garanciji (produženoj kako kažeš još bolje), super, kupuj. Ako ti nećeš siguran sam da ovde ima ljudi koji bi otišli da to kupe.
Kupit ću, neće nestati jer sam u komunikaciji s prodavačem. :)

Dodatna garancija se ne vidi na stranici Lenova kao što sam rekao jer to je isključivo stvar trgovine gdje je uređaj kupljen.

Jedini dio koji mi nije jasan je što pod serijskim brojem uređaja na Lenovo webu kaže da je garancija još 19 mjeseci. A s obzirom da je uređaj kupljen u 6. mjesecu, trebala bi biti 23 mjeseca. Valjda ta tvornička garancija kreće od dana puštana uređaja u distribuciju ili kako već?
Garancija koja se dobiva kupnjom kreće od dana kupnje, tako da bi to bilo 23 mjeseca + 24 mjeseca dodatno.
Račune i garantni list sam vidio, to nije sporno.

Ma cena je odlična - iskreno ja se i po pitanju konfiguracije i po pitanju cene ne bi mnogo dvoumio, jedina briga bi mi bila da ga neko ne pokupi pre mene ...😇
Jel misliš na Intel ili AMD? Ili oba? 😀
Da, dobre su cijene svakako.
 
Kada sam kupovao produženu garanciju za Legion 5 pro, u aplikaciji Vantage mi se i garancija produžila za još 2 godine.
 
Kada sam kupovao produženu garanciju za Legion 5 pro, u aplikaciji Vantage mi se i garancija produžila za još 2 godine.
Ovo je očigledno neki 3rd party provajder garancije a ne sam lenovo...bar po onome do sada što sam razumeo. Inače mislim sa bi najbolje bilo da se ovo prebaci u temu šta da kupim pošto je čovek i tamo temu otvorio...ovako spamujemo bespotrebno temu druge namene
 
@bjede poruke su prebačene u ovu temu. cross-posting nije poželjan. za sve u vezi izbora laptopa nastavi u ovoj temi
 
Ali ja laptop fizički nemam, kupujem jedan ili drugi.
Baš sam sinoć gledao jedan duži review na YT, nije spomenut taj problem, a sad...


Kužim, samo kao što reče, 8845HS mi nije opcija. Kod nas je općenito vrlo slaba dostupnost različitog hardvera u laptopima za većinu modela. Uzimaš od onog što se nudi.


Što nisu u pitanju isti ekrani u Pro 5 (2023) i 5i (2024)? Ekran je pohvaljen u doslovno svim reviewima koje sam gledao/čitao.
Također, u ovom kojeg pikiram je 240 Hz ekran.
Ne uzimaj na slepo. Kupi na licu mesta ako ti se dopada ekran i ako se ne pregreva.
Akoje novo imaš 15 dana da vratiš prodavcu
 
Akoje novo imaš 15 dana da vratiš prodavcu
Molim te pročitaj od početka sve. Kupuje se od fizičke osobe, a laptop je kupljen u dućanu početkom 6. mjeseca. Nema testiranja, vraćanja.
Nisam ekspert niti radim takve zahtjevne stvari da mogu primjetiti neke sitnice. Konkretno za ekran sam pročitao (pogledao) samo pozitivne kritike.
A i ne mogu baš birati po ovoj povoljnoj cijeni.
 
Poslednja izmena:
Od mene ko god da kupuje laptop (ili je kupio), može do mile volje da sedi i isproba sve šta ga zanima. Ne vidim šta je problem instalirati 2-3 aplikacije i poterati da se vidi da je sve ok (cinebench r23 da se uveri da cpu ne throtluje više nego što treba i furmark npr za grafiku)?..
I ja prvi kad nešto kupujem volim da imam tu mogućnost.
 
Od mene ko god da kupuje laptop (ili je kupio), može do mile volje da sedi i isproba sve šta ga zanima. Ne vidim šta je problem instalirati 2-3 aplikacije i poterati da se vidi da je sve ok (cinebench r23 da se uveri da cpu ne throtluje više nego što treba i furmark npr za grafiku)?..
I ja prvi kad nešto kupujem volim da imam tu mogućnost.
Kužim i ima smisla. Međutim, jedan prodavač (5 Pro) je udaljen 350 km, ovaj drugi je relativno blizu, pa bih možda mogao napraviti to što ti radiš ako uzmem od njega. Iako, nisam baš na "ti" sa tim stvarima. A s obzirom da je u pitanju elektronika, nikad ne znaš. Može sve biti savršeno, a za par dana crkne. Zato mi je bitna (produžena) garancija, daje nekakvu sigurnost.
 
Molim te pročitaj od početka sve. Kupuje se od fizičke osobe, a laptop je kupljen u dućanu početkom 6. mjeseca. Nema testiranja, vraćanja.
Nisam ekspert niti radim takve zahtjevne stvari da mogu primjetiti neke sitnice. Konkretno za ekran sam pročitao (pogledao) samo pozitivne kritike.
A i ne mogu baš birati po ovoj povoljnoj cijeni.
Ako nećeš da testiraš u redu, tvoj izbor. Ne vidim razlog za ljutnju.
Ekran ti je kao bilo koji drugi. Ne dobijaš ništa posebno.
Ekrani su takozvana panel lutrija. Postoje anomalije IPS ekrana koje variraju od primerka do primerka.
Ne može da vrati prodavcu - kupuje od fizičkog lica
Savetovao sam da proveri pre kupovine, kao kad kupuješ polovni auto, polovni zvučnik ili gramofon.
 
Nisam ekspert niti radim takve zahtjevne stvari da mogu primjetiti neke sitnice.
Povedi nekog ko ti može pomoći. Pregrevanje nije sitnica
Konkretno za ekran sam pročitao (pogledao) samo pozitivne kritike.
Odvrneš osvetljenje na maksimum i pustiš neke scene sa visokim kontrastom i crnom pozadinom na jutjubu. Pa vidiš da li ima probijanja pozadinske svetlosti.
Nekada se u oglasima pisalo "razlog prodaje". Tj. ako je laptop toliko dobar što ga prodavac nije ostavio za sebe ?
 
Ako nećeš da testiraš u redu, tvoj izbor. Ne vidim razlog za ljutnju.
Ekran ti je kao bilo koji drugi. Ne dobijaš ništa posebno.
Ekrani su takozvana panel lutrija. Postoje anomalije IPS ekrana koje variraju od primerka do primerka.
Nije nikakva ljutnja. ;) Samo sam mislio da nisi razumio da sam limitiran s nekim mogućnostima (pogotovo ako idem na 5 Pro), a i nisam baš upoznat dovoljno za tim nekim stvarima.
Zato i gledam da je uređaj praktički nov i da ima što dužu garanciju.

Povedi nekog ko ti može pomoći. Pregrevanje nije sitnica

Odvrneš osvetljenje na maksimum i pustiš neke scene sa visokim kontrastom i crnom pozadinom na jutjubu. Pa vidiš da li ima probijanja pozadinske svetlosti.
Nekada se u oglasima pisalo "razlog prodaje". Tj. ako je laptop toliko dobar što ga prodavac nije ostavio za sebe ?
Nije baš tako jednostavno. Gledam bude li problema, tu je garancija pa reklamiram i mogu uzeti nešto drugo ako je baš tako problematičan.

Što se tiče ovog drugog, tko zna. Ovaj jedan je npr. serviser, dobio ga je očito kao kompenzaciju za neki posao, ne treba mu, ne znam. Netko možda ima financijskih problema. Teško je gatati i nepotrebno. Ako je dokumentacija uredna i prodavač "normalan", uz dugu garanciju na uređaj, čemu zamaranje.
Po tome nitko ništa ne bi prodavao polovno/praktički novo.
Inače, osobno preferiram kupovinu "u kutiji, iz dućana", ali ovdje je riječ o vrlo povoljnoj cijeni, a sve djeluje uredno.
***, sve je lutrija kad je o ovakvim stvarima riječ. I ja se nekad previše zamaram, a ne bi trebalo.
 
Poslednja izmena:
Nije nikakva ljutnja. ;) Samo sam mislio da nisi razumio da sam limitiran s nekim mogućnostima (pogotovo ako idem na 5 Pro), a i nisam baš upoznat dovoljno za tim nekim stvarima.
Zato i gledam da je uređaj praktički nov i da ima što dužu garanciju.


Nije baš tako jednostavno. Gledam bude li problema, tu je garancija pa reklamiram i mogu uzeti nešto drugo ako je baš tako problematičan.
Moraš biti originalni vlasnik za reklamaciju.
Npr ako se pregreva i ako ti se ekran ne sviđa, niko ti neće uvažiti reklamaciju vezano za to.
Što se tiče ovog drugog, tko zna. Ovaj jedan je npr. serviser, dobio ga je očito kao kompenzaciju za neki posao, ne treba mu, ne znam.
To svi kažu "dobio u razmeni". Neki prodavci daju da testiraš dva dana laptop i vratiš ako ti ne odgovara.
Netko možda ima financijskih problema. Teško je gatati i nepotrebno. Ako je dokumentacija uredna i prodavač "normalan", uz dugu garanciju na uređaj, čemu zamaranje.
Zato što je najgora para bačena para.
Po tome nitko ništa ne bi prodavao polovno/praktički novo.
Dobri prodavci kažu - radna garancija dve nedelje. Vratite ako vam se ne sviđa. Al nisu svi prodavci polovne robe isti.
Inače, osobno preferiram kupovinu "u kutiji, iz dućana", ali ovdje je riječ o vrlo povoljnoj cijeni, a sve djeluje uredno.
***, sve je lutrija kad je o ovakvim stvarima riječ. I ja se nekad previše zamaram, a ne bi trebalo.
U pitanju je fabrička panel lutrija vezano za anomalije IPS ekrana koje variraju od primerka do primerka. To je do fabrike, nema veze sa prodavcem
Ako si ti već odlučio da hoćeš da kupiš pa hoćeš da ti neko ovde potvrdi da samo odeš i kupiš, to je nešto drugo.
Svaka polovna stvar se testira pre kupovine. Laptop posebno.
Ako ne znaš povedi nekog ko zna sa tobom.
 
Moraš biti originalni vlasnik za reklamaciju.
Npr ako se pregreva i ako ti se ekran ne sviđa, niko ti neće uvažiti reklamaciju vezano za to.
Za ekran mi je jasno (osim ako nema tehničkih nedostataka). A ako pregrijavanje izaziva probleme u radu, to je problem hardverske prirode što je pokriveno garancijom.
Što misliš pod originalni vlasnik? Na dokumentaciji nigdje nije vidljivo tko je kupio uređaj.

To svi kažu "dobio u razmeni". Neki prodavci daju da testiraš dva dana laptop i vratiš ako ti ne odgovara.
Zato što je najgora para bačena para.
Dobri prodavci kažu - radna garancija dve nedelje. Vratite ako vam se ne sviđa. Al nisu svi prodavci polovne robe isti.
Možda će ovaj što je blizu čak i dati. Drugi je u gradu udaljenom 350 km, nije mi baš praktično.
Ali razumijem šta želiš reći.
Ja sam inače skeptičan često, vjeruj mi. Ti djeluješ još više. :D

A ovo da će ti netko dati laptop 15 dana, pa da mu ga onda vratiš, ja prvi ne bih. Drugo su webshopovi, a ni puno njih ne nudi povrat iz razloga "ne sviđa mi se".

U pitanju je fabrička panel lutrija vezano za anomalije IPS ekrana koje variraju od primerka do primerka. To je do fabrike, nema veze sa prodavcem
Ako si ti već odlučio da hoćeš da kupiš pa hoćeš da ti neko ovde potvrdi da samo odeš i kupiš, to je nešto drugo.
Svaka polovna stvar se testira pre kupovine. Laptop posebno.
Ako ne znaš povedi nekog ko zna sa tobom.
Razumijem te sve. I svakako ti hvala na savjetima. Ali kao što reče, ovo što gledam kupiti smatram novim. Voditi nekoga nemam opciju, možda niti sam neću ići.
A pokušat ću dogovoriti da mi da par dana da sam pogledam ako uzmem od ovoga koji mi je bliže.

Zato što je najgora para bačena para.
Sve je to relativno, pogotovo na ovaj tematici.
 
Poslednja izmena:
Za ekran mi je jasno (osim ako nema tehničkih nedostataka). A ako pregrijavanje izaziva probleme u radu, to je problem hardverske prirode što je pokriveno garancijom.
Nije pokriveno garancijom jer je tako fabrički napravljen da radi.
Neće ti bukvalno krahirati od pregrevanja, nisam ni mislio na to.
Mrtvi pikseli i reklamacija variraju od proizbođača do proizvođača, od modela do modela.
Što misliš pod originalni vlasnik? Na dokumentaciji nigdje nije vidljivo tko je kupio uređaj.
Prvi vlasnik može ostvariti garanciju. Pitaj u podršci Lenova za HR. Ako ti kao kupac ne možeš ostvariti garanciju, onda kao i da je nemaš.
Možda će ovaj što je blizu čak i dati. Drugi je u gradu udaljenom 350 km, nije mi baš praktično.
Ali razumijem šta želiš reći.
Ja sam inače skeptičan često, vjeruj mi. Ti djeluješ još više. :D

A ovo da će ti netko dati laptop 15 dana, pa da mu ga onda vratiš, ja prvi ne bih. Drugo su webshopovi, a ni puno njih ne nudi povrat iz razloga "ne sviđa mi se".
Naravno da ima. Video sam lično takve prodavce u Srbiji. Pojedini žele dobru uslugu i zadovljnog kupca
 
Nije pokriveno garancijom jer je tako fabrički napravljen da radi.
Neće ti bukvalno krahirati od pregrevanja, nisam ni mislio na to.
Mrtvi pikseli i reklamacija variraju od proizbođača do proizvođača, od modela do modela.
Jasno. Kontam ako previsoke temperature dovode do problema, to je element za reklamaciju.
Prvi vlasnik može ostvariti garanciju. Pitaj u podršci Lenova za HR. Ako ti kao kupac ne možeš ostvariti garanciju, onda kao i da je nemaš.
Ali po čemu se to vidi tko je prvi vlasnik? Ako ja dobijem uredan račun i mogu se registrirati na Lenovo sajtu.
Iako, kod reklamacije prodavaču (trgovini) mislim da je registracija na Lenovo skroz nebitna i oni gledaju samo njihov račun da bi slali uređaj na servis.
 
Sve je to relativno, pogotovo na ovaj tematici.
Ako se za mesec dana pojavi bolji laptop za isti novac, onda i nije toliko relativno.
Sve zavisi od tvojih očekivanja od laptopa.
Ako ne očekuješ puno možda je ovo prava kupovina.
Ako se kasnije predomisliš i nađeš bolji model, to je već nešto drugo.
 
Jasno. Kontam ako previsoke temperature dovode do problema, to je element za reklamaciju.

Ali po čemu se to vidi tko je prvi vlasnik? Ako ja dobijem uredan račun i mogu se registrirati na Lenovo sajtu.
Ne možeš ako je neko drugi već registrovan.
Ako je kupljeno van HR to je posebna priča.
Iako, kod reklamacije prodavaču (trgovini) mislim da je registracija na Lenovo skroz nebitna i oni gledaju samo njihov račun da bi slali uređaj na servis.
Kako ko. Proveri sa Lenovo podrškom. Npr imaš li ti kao kupac garanciju i koliku ? Na neke modele je tri godine garancija. Proveri dužinu garancije
 
Ako se za mesec dana pojavi bolji laptop za isti novac, onda i nije toliko relativno.
Sve zavisi od tvojih očekivanja od laptopa.
Ako ne očekuješ puno možda je ovo prava kupovina.
Ako se kasnije predomisliš i nađeš bolji model, to je već nešto drugo.
Uzeo bih za na duže staze kako sam napisao na početku. Nisam od onih koji mijenjaju svaku malo.
Ako uredno radi, onda više ne gledam ni cijene, ni oglasnike, niti se zamaram detaljima.
O tome se radi.
Ne možeš ako je neko drugi već registrovan.
Ako je kupljeno van HR to je posebna priča.
Kako ko. Proveri sa Lenovo podrškom. Npr imaš li ti kao kupac garanciju i koliku ? Na neke modele je tri godine garancija. Proveri dužinu garancije
Nije nitko registriran. To sam provjerio, a poslao sam poruku i Lenovo servisu za svaki slučaj.
Na sve Legion je 2 godine, barem kod nas. Plus je u ovom slučaju odmah kupljena dodatna.
 
Nazad
Vrh Dno