jaygee
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.12.2006
- Poruke
- 467
- Poena
- 320
Problem je vrlo ozbiljan, pošto mi se barem 10ak klijenata žalilo da nisu dobili nikakav mail od mene, a sve je uredno poslato i mail se nalazi u folderu Sent i kada šaljem, šaljem isključivo na jednu email adresu i ciljano, znači ne pravim grupne mailove niti spamujem ljude, već ciljano svakom klijentu posle dogovora telefonom bude poslat mail sa ponudom.
Iako je po meni na svaki ciljano primljen mail najpristojnije odgovoriti barem porukom "Hvala!", to kod nas Srba ne važi i zato svaki put moram po pet puta da pozivam i proveravam da li su dobili mail, što oduzima prilično vremena, a da ne pričam o tome da se nekad neki bitan mail uopšte ne pojavi u inboxu primaoca. Znači nebitno da li je kompanijska adresa ili neka tipa yahoo, google i sl., poslati mailovi već nekoliko puta ne stižu na svoje odredište.
Kako rešiti ovaj problem? Hvala. :wall:
Iako je po meni na svaki ciljano primljen mail najpristojnije odgovoriti barem porukom "Hvala!", to kod nas Srba ne važi i zato svaki put moram po pet puta da pozivam i proveravam da li su dobili mail, što oduzima prilično vremena, a da ne pričam o tome da se nekad neki bitan mail uopšte ne pojavi u inboxu primaoca. Znači nebitno da li je kompanijska adresa ili neka tipa yahoo, google i sl., poslati mailovi već nekoliko puta ne stižu na svoje odredište.
Kako rešiti ovaj problem? Hvala. :wall: