Šta je novo?

Pljačka zvana TELENOR

Don54

Čuven
Učlanjen(a)
09.01.2004
Poruke
150
Poena
619
Još jedna prevara TELENORA.
N A P L A Ć U J U USPOSTAVU VEZE ZA tarifu PRENESI
Prvo nisam obratio pažnju na tekst pri odabiru tarifnog paketa . Pa sam odabra paket VIŠE PRIČE 500 nevidevši da SMS poruke ne ulaze u paket već se obaška naplaćuju.
To mi nije bilo dovoljno da im više ništa neverujem već sam ponovo postao ovca. Pozovem kol centar i pitam da li se naplaćuje uspostava veze u okviru besplatnih minuta. Dobio sam odgovor NE. I ja poverujem pa predjem sa VIŠE PRIČE 500 na PRENESI 125. Kad tamo jadac. Ne da se ne naplaćuje nego zavrću uši. 2,9 (3,422) dinara po uspostavi veze.
Tako da je tarifni paket PRENESI daleko nepovoljniji nego VIŠE PRIČE, posebno ako vodiš kratke razgovore isod 60sec.
Još jednom SRAMOTA !!!!!!!
 
Dugo sam već na Prenesi 250. Uspostava veze, u okviru besplatnih minuta se ne naplaćuje.
Okači nam ovde isečak iz listinga sa dokazom, pa možemo nastaviti priču.

Telenor oko nekh drugih stvari nije korektan, ali oko tarifiranja je bezgrešan (prema mojim računima).
 
Hoćeš da kažeš ga tek kad potrošiš 250 minuta počinje naplta uspostave veze od 2,9 dinara.
 
da. to se naplacuje tek kada potrosis free minute + cenu minuta (i zaokruzuje se na 1 sec)
 
TO NIJE TAČNO !!!

Čim uspostaviš vezi skinu ti 2,9 din na ime besplatnih minuta!!!
Tako da ti faktiči potrošiš, naprimer 80 minuta a oni ti prikažu 125. Pogleraj malo bolje u račun pa ćeš uočiti prevaru.
Evo jednog pravog primera iz specifikacije potrošnje:
Meni je za 4 sec. razgovora naplaćeno 3,29 din.
 
U listingu se navodi cena sa uspostavljanjem veze koja se oduzima dok god imas minute koji su ukljuceni u tvoj tarifni paket.Tako da po hiljaditi put uspostavljanje veze u Prenesi paketu dok imas besplatne minute se NE naplacuje.
 
Poslednja izmena:
Da li to pričaš napamet ili su ti tako rekli ili si ti to sam proverio.

Hoćeš da mi objasniš kad se to oduzima, na kraju meseca, na sredini, jednostavno kada.
Pošto sam ja za prvih 2 dana imao 181 sec, razgovora a zaduženje (preko *311#) je 166 din. To je 55 din po minutu. Ovo je moguće jedino ako imaš mnogo kratkih razgovora odnosno mnogo uspostava veze.
Pa me baš interesuje kad će se to desiti da mi oni oduzmu te uspostave veze i smanje račun.
Jer ja sam prošlog meseca kontrolisao uvećanje računa svaki dan i nijednom mi se nije desilo da mi se račun smanjio.
Pa ako imaš neko jače objašnjenje kaži.
Za sada po meni telenor pljačka a ti dokaži suprotno.
 
a da ti izvadis listing sto pre pa da proveris na taj nacin u cemu je problem
 
Ja sam izvadio listing za prošli mesec i to sam tada i primetio da nešto nije u redu. Pa sam ovaj mesec počeo i da ih kontrolišem. I sada pišem do kakvih sam saznanja došao. A svi koji ste se javili nedajete neke svoje primere pa da uporedimo.

A zbog sumnje kontrolisaću ih do kraja meseca.
 
Done 54 , meni je jasno o cemu pricas i ja sam takodje imao priliku mnogo puta da se uverim u TACNOST telenorovih racuna medjutim uvek je bilo peripetija sa kc nazovite,dostavite,provericemo,videcemo,javicemo.... i ukapirao sam da ti je sa njima igranka bez prestanka do zore jer se covek uvek smori da bi nesto dokazao a nisu bas bili ne znam koliki iznosi u pitanju ALI xx dinara puta XX meseci puta XXXXX... korisnika i eto ti lepe zarade (pride uz ono sto vec i sam znas da placas) a ko se buni oni mu nekad vrate nekad ne ali zbog kompl. procedure ja sam se retko i zalio progutas koji din. vise i teras > Letos mi je prekipelo ponovo zbog "besplatnog" rominga u Cg i tu sam zavrsio s njima (konacno,posle vise godina u njihovim celjustima :wall:) i sve to zbog lepog broja koji sam imao na 063 i smaranja oko javljanja mnogima koji su imali taj broj ,trpeo sam njihov bezobrazluk i potkradanja.Tek sad na 064 vidim koliko je korektniji odnos i tacniji iznosi (sto je neverovatno s obzirom da svi znamo koliki je tek telekom monopolista u mnogim sferama - ali ovde su stvarno ok) a o boljem signalu i pokrivenosti u unutrasnjosti i da ne pricam,tako da ti je moj savet da sto pre dignes ruke od telenora i njihovih "besplatnih i povoljnih" stvari i predjes na drugu mrezu (o Vip-u zaista ne znam mnogo pa ne mogu ni da ih kudim ni hvalim) i odmoris mozak od tih silnih povoljnosti i placas ono sto si potrosio a ne ono sto si kao dobio za dz od ljubaznog telenora pa ispadne 3put skuplje.

PS: Nije nikakva propaganda za mts ili Vip samo prenosim moja iskustva sa telenorom a kome je on dobar ihaaa super meni je jos bolji :d


Pozz :wave:
 
Teloenorova mreza u cg (pro monte) je znala da "obraduje" ljude sa mnogo vecim racunima nego sto su stvarno potrosili (nekad je to islo i do stotinak eura). A zalbe na to nikad nisu urodile plodom, kazu potrosio si i prijatno.. Zato je resenje- druga mreza.
 
Ja sam na Prenesi 125 skoro od kada se pojavila ( mozda samo mesec dana posle sam se prijavio ), i do sada su mi racuni stizali u okviru 600 dinara koliko kosta mesecno odrzavanje ( odnosno 582 il ivec koliko ), i preneti minuti su odgovarali realnom stanju. Nije mi naplaceno uspostavljanje veze u okviru besplatnih minuta.
 
Da li to pričaš napamet ili su ti tako rekli ili si ti to sam proverio.

Hoćeš da mi objasniš kad se to oduzima, na kraju meseca, na sredini, jednostavno kada.
Pošto sam ja za prvih 2 dana imao 181 sec, razgovora a zaduženje (preko *311#) je 166 din. To je 55 din po minutu. Ovo je moguće jedino ako imaš mnogo kratkih razgovora odnosno mnogo uspostava veze.
Pa me baš interesuje kad će se to desiti da mi oni oduzmu te uspostave veze i smanje račun.
Jer ja sam prošlog meseca kontrolisao uvećanje računa svaki dan i nijednom mi se nije desilo da mi se račun smanjio.
Pa ako imaš neko jače objašnjenje kaži.
Za sada po meni telenor pljačka a ti dokaži suprotno.

Prvo ti ne znas kada je poceo tekuci mesec da li 31 ili 30 u 10 ujutru ili 5 popodne.Tako da to sto brojace u telefonu stavis na nulu prvog u 00:00 ne znaci nista.
Kada pocne obracunski period oni krecu da racunaju sve sto potrosis, kada se uradi presek na kraju meseca krene odbijanje u minuta i poruka koje ulaze u besplatnu potrosnju.
 
Apostol gotovo je nemoguće da u okviru jednog tarifnog paketa tebi obračunavaju na jedan nači a meni na drugi. U ostalom ja ću pismeno da im se obratim da mi pojasne moj račun pa ću videti u čemu je stvar. Neverujem da postoji mogućnost da se ta opcija (naplata poziva) može posebno uključiti ili isključiti.

A svako može da proveri ako u telefonu ima dnevnik poziva. Saberi minute i sekunde od 01.12. pa pomnoži sa 6,9 pa pozovi 311 i videćeš da li se podudara. Ako se nepodudaraju cifre, ti izbroj i koliko si poziva imao i to pomnoži sa 2,9 i videćeš tek onda podudaranje i prevaru.
 
Koliko smo puta do sada pričali na ovu temu? Don, ti kao da si pao sa marsa ... :)

Uz'i si listing pa si pogle'aj ... vid'ćeš sledeće:

Nezavisno od toga koliko traje razgovor, cena razgovora će biti uspostava veze + cena sekunde. Dakle, DA, ti si u pravu - uspostava veze se naplaćuje. Obrati pažnju na detalj koji ću ti sada saopštiti (a možeš da ga vidiš i na listingu) - ISTI TAJ IZNOS, CEO IZNOS se i odbija, sve dok si u "kvoti" besplatnih minuta. Naplate ti X dinar za uspostavu veze + 1 dinar za minut razgovora i onda ti odbiju X+1 dinara na ime besplatnih minuta.

X + 1 - (X + 1) = X + 1 - X - 1 = X - X + 1 - 1 = 0

Dakle, DA, Telenor je u pravu kada kaže da se unutar besplatnih minuta ne naplaćuje uspostava veze.

Zašto to nisu rešili na neki elegantniji način? Ne znam, jako dugo pominju stari sistem naplate koji već jako dugo planiraju da implementiraju ... kada ga i budu implementirali (Bog - zna - kada) - niko ne može da ti kaže kako će to onda izgledati, ali se svi nadamo da će biti jasnije, preglednije ...

Do tada - proveri nešto, imaš čak i na ovom forumu, pre nego što lupiš ...
 
E moj EL TORO LOCO po toj matematici ti možeš da razgovaraš 100 godina i da neplatiš dinar jer si stalno nula.

U tom računu svaki razgovor ti tarifiraju a onda ga kao storniraju stavljaju ći minus ispred broja. Pa se pitam kada sam istošio bonus i prešao na naplatu prekoračenja. Ja koliko vidim nema ga jer je to i prava stvar za manipulaciju.

A ti mi objasni ovo: trenuto za 9 minuta zadužen sam sa 166 din. (166/9=18 din)
 
Jel ti citas ono sto samo ti napises ili pogledas sta drugi napisu.
Ti trenutno ne znas kad je poceo obracunski period pa ti je zato zaduzenje vece nego ono koji si ti izracunao jer si ti poceo da racunas od 1.12. Sistem naplate je star i planira se uvodjenje novog jer ovaj sadasnji nema svrhe kod paketa sa besplatnim minutima.
 
Poslednja izmena:
Hm... Evo ja gledam racun, i lepo pise da sam napravio saobracaj u vrednosti od 903 dinara, ali se na kraju oduzme tih 903 dinara i placam samo mesecnu naknadu. A imam 39 poziva ka 062/062 mrezi i to u duzini od 31 minut i 57 poziva ka drugim mrezama, u trajanju od 45 minuta. I lepo stoji ukupno: pretplata - 500 dinara, pozivi, poruke i prenos podataka 903 dinara, popust - -903 dinara, PDV 90 dinara, i na kraju zaduzenje 590 dinara. I kako se onda naplacuje uspostavljanje veze ( u okviru besplatnih minuta )?
 
Poslednja izmena:
@Don54:

Ukoliko je doslo do greske (u sta sumnjam), obrazlozi svoj problem i posalji ga preko portala Moj Telenor. Ukoliko se utvrdi greska, bice ispravljena.

Mozes pozvati i Call Centar i polako sa operaterom svaku stavku racuna detaljno razjasniti.
Primer racuna sa objasnjenjima po stavkama mozes pogledati i na sledecoj adresi: http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4184
 
@Don54:

Ukoliko je doslo do greske (u sta sumnjam), obrazlozi svoj problem i posalji ga preko portala Moj Telenor. Ukoliko se utvrdi greska, bice ispravljena.

Mozes pozvati i Call Centar i polako sa operaterom svaku stavku racuna detaljno razjasniti.
Primer racuna sa objasnjenjima po stavkama mozes pogledati i na sledecoj adresi: http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=4184



Hahahaaha e bas se slatko nasmejah kako da ne sve trce da isprave svoju (namernu) gresku , cudo jedno ja i kad sam bio 100% u pravu nisam nista uspeo da ispravim jer je trebalo mnogo snage da se smaram sa telenorovim procedurama tipa posalji, objasni ,dokazi ,i to za stvari koje su axiom - znaci 2 meseca ide reklama da nema rominga u CG meni stigne racun zajedno sa romingom ,ja ga reklamiram i oni kazu videcemo provericemo dodjite za par dana,bla bla... ALOOOO pa ko je tu lud sta ima da se proverava kad pise sve crno na belo ???.

Kratko i jasno Telenor = nikad ne znas koliki ces racun dobiti + bezobrazluk (uglavnom) u call centru (koji se uzgred i naplacuje :mad:) puno losija pokrivenost cene kako im dune sve u svemu kaubojstina. Ja sam dugo bio u zabludi ali sad bih svima preporucio bilo kog drugog provajdera jer ne mogu da kazem bilo sta pozitivno za njih a opet kao sto rekoh kome je telenor dobar super za njih , ja pricam onima koji su bili dugo u mraku kao ja a mislili su da je sve ok i da nema bolje - e pa ima i to mnogo boljih i korektnijih provajdera.




Pozz
 
APOSTOLE pričaš neke neverovatne stvari, došlo mi 930 a platio 500 din, meni došlo 660 din i toliko platio. Nije mi jasno gde si to video 93o din. U kojoj rublici, budi konkretan. Pošalji sliku tog računa. Da vidimo tih 930 pa platio 500.
 
E moj EL TORO LOCO po toj matematici ti možeš da razgovaraš 100 godina i da neplatiš dinar jer si stalno nula.

U tom računu svaki razgovor ti tarifiraju a onda ga kao storniraju stavljaju ći minus ispred broja. Pa se pitam kada sam istošio bonus i prešao na naplatu prekoračenja. Ja koliko vidim nema ga jer je to i prava stvar za manipulaciju.

A ti mi objasni ovo: trenuto za 9 minuta zadužen sam sa 166 din. (166/9=18 din)

Nc, ne mogu ... mogu da razgovaram do granice besplatne minutaže, kada prestaje "- X - 1" deo jednačine. Ukoliko tu granicu ne pređem, "stalno sam nula", kako ti kažeš ...

Storniraju ga na kraju meseca, trenutno ne mogu (ili neće) da rade bolje/drugačije. Obećavaju da će nešto da menjaju, mada ne znamo ni kada, ni kako. Da se razumemo (i neka me neko ispravi ako grešim) slična je situacija i sa druga dva provajdera. Ako su negde bolji (kao što MT:S daje stanje na računu), negde su i gori (kod MT:Sa prvo trošiš "nove" minute, pa onda "prenešene"), tako da je stanje prilično ujednačeno ...

Matematika koju prezentuješ je karakteristična za nekoga ko je relativno nedavno uzeo postpaid broj i sada proverava 40 puta na dan koliko mu je stanje ... navika sa prepaid-a ... Koliko dugo koristiš postpaid? ;)

Jesi se upecao na ponudu telefona, ili si iz nekog drugog razloga (i kog, molim te, baš me zanima!) sklopio ugovor?

Ukratko - budi bez brige (a potvrdiće ti i ostali), kada ti bude stiglo nekoliko računa, kada budeš pogledao i pregledao sve, kada ti budu objasnili korak po korak i stavku po stavku svaku stavku, prestaćeš da se nerviraš i shvatićeš koliko je postpaid ustvari dobra stvar! Ja ga koristim od 2002. promenio sam nebrojeno mnogo paketa, stalno tražim najbolje rešenje za sebe, gledam, slušam, informišem se, učestvujem na forumima (od svih mojih postova na ovom forumu, preko 90% je u "Mobilna telefonija i drugi mobilni uređaji") i ne bih se vraćao na prepaid nikako i nikada. Naravno, pod uslovom da mi ostanu ovakvi ostali uslovi (primanja, potrebe ...).
 
APOSTOLE pričaš neke neverovatne stvari, došlo mi 930 a platio 500 din, meni došlo 660 din i toliko platio. Nije mi jasno gde si to video 93o din. U kojoj rublici, budi konkretan. Pošalji sliku tog računa. Da vidimo tih 930 pa platio 500.

Da ne bude zabune, posto vidim da si na putu da se zbunis, ja ne drzim stranu Telenoru, niti navijam za njih, nego ti samo govorim kakav je slucaj kod mene. A sa obzirom da si Neverni Toma, evo slika racuna ( naravno ne onog dela gde se vidi vlasnik i broj, da me manijaci ne bi saletali :D ).
Da ponovim, a i vidi se na slikama, ja sam na Prenesi 125.
 

Prilozi

  • racun1.jpg
    racun1.jpg
    75.5 KB · Pregleda: 124
  • racun2.jpg
    racun2.jpg
    101.9 KB · Pregleda: 134
Poslednja izmena:
APOSTOLE pričaš neke neverovatne stvari, došlo mi 930 a platio 500 din, meni došlo 660 din i toliko platio. Nije mi jasno gde si to video 93o din. U kojoj rublici, budi konkretan. Pošalji sliku tog računa. Da vidimo tih 930 pa platio 500.
evo racun iz septembra

racunac8.jpg


1429 din pretplata
racun je 2516 din
pdv je 480 din

sve zajedno 4420 dinara
popust je 1278 din

znaci treba da platim 4420 - 1278 = 3147 dinara

znaci ono sto je on rekao doslo mi 4420 dinara a platio sam 3147 dinara
 
Poslednja izmena:
Posle ovakvih foto dokaza moram da sačekam kraj meseca i novi račun pa da reagujem.
Hvala svima
 
Неће бити

Storniraju ga na kraju meseca, trenutno ne mogu (ili neće) da rade bolje/drugačije. Obećavaju da će nešto da menjaju, mada ne znamo ni kada, ni kako. Da se razumemo (i neka me neko ispravi ako grešim) slična je situacija i sa druga dva provajdera. Ako su negde bolji (kao što MT:S daje stanje na računu), negde su i gori (kod MT:Sa prvo trošiš "nove" minute, pa onda "prenešene"), tako da je stanje prilično ujednačeno ...
Ово је нетачно. Прво се троше пренесени минути и поруке.
http://www.elitesecurity.org/t287140-Redosled-trosenja-besplatnih-minuta
 
Ово је нетачно. Прво се троше пренесени минути и поруке.
http://www.elitesecurity.org/t287140-Redosled-trosenja-besplatnih-minuta

I stand corrected ... kada sam pitao, dobio sam odgovor kao i momak sa početka thread-a ... nisam ih zvao posle ponovo da proveravam da li su se predomislili (ili su operateri dobili nove/ispravne informacije).

OK, znači, potrošnja prenešenih minuta ide istom logikom kod oba operatera ...
 
Ja sam na Prenesi 125 skoro od kada se pojavila ( mozda samo mesec dana posle sam se prijavio ), i do sada su mi racuni stizali u okviru 600 dinara koliko kosta mesecno odrzavanje ( odnosno 582 il ivec koliko ), i preneti minuti su odgovarali realnom stanju. Nije mi naplaceno uspostavljanje veze u okviru besplatnih minuta.
Tacno tako. Evo prilazem svoj racun, samo ne treba uracunati ovo glupo ponovno prikljucenje na mrezu i izadje sve kako treba.
Nego da pitam, znaci preneti minuti se prvo trose oni iz najstarijeg meseca, i ako se ne potrose iz tog meseca onda posle 3 meseca nestaju, jel sam u pravu? Ali ovi stari dva meseca ostaju?
 

Prilozi

  • racun.jpg
    racun.jpg
    85.2 KB · Pregleda: 179
I stand corrected ... kada sam pitao, dobio sam odgovor kao i momak sa početka thread-a ... nisam ih zvao posle ponovo da proveravam da li su se predomislili (ili su operateri dobili nove/ispravne informacije).

OK, znači, potrošnja prenešenih minuta ide istom logikom kod oba operatera ...
Нема фрке. ;) То је и једина исправна логика, у супротном би било бесмислено.
 
Vrh Dno