Šta je novo?

Pitanja u vezi sa migracionim kodom

Stef

Čuven
Učlanjen(a)
29.12.2001
Poruke
155
Poena
620
Ne smara mi se više sa tehničkom podrškom, koja stalno daje malo drugačije odgovore jer uvek nešto suprotno od mene podrazumevaju, pa me interesuju vaša generalna iskustva po pitanju migracionog koda. Inače nisam ni u kakvom ugovornom odnosu sa trenutnim provajderom (Beotel), znači uplaćujem na mesečnoj bazi ADSL i imam svoju internet opremu.

-Kako se tačno dobija validan migracioni kod? Jel može provajdera da ga izdiktira preko telefona ili je potreban neki overen dokument sa potpisom i koje čime još?
-Da li kada mi ISP jednom izda migracioni kod smatra da ja više nisam njihov korisnik ili to nema veze sve dok i ne odnesem taj migracioni kod drugom provajderu da ga upotrebi?
 
Ja sam skoro uzimao MIK od Telekoma da bih presao na Beotel. Otisao sam u poslovnicu Telekoma u Nišu i dobio MIK za manje od jednog minuta. Dobija se MIK na papiru sa pečatom, važi mesec dana i sa tim papirom ideš kod drugog provajdera.
 
Moje iskustvo bas sa Beotelom je ovakvo,pozoves tehnicku podrsku i pratis uputstva sa tel. sekretarice dok ne dodjes do operatera zaduzenog za prodaju i njemu kazes da ne zelis vise da budes njihov korisnik,onda ti on kaze da vratis opremu (licno ako imaju predstavnika u tvom gradu ili da im posaljes postom kao sto sam ja uradio) i da napises u kratkom pisamcetu zasto ne zelis vise njihove usluge i da im u istom pisamcetu napises na koji mail ili broj mobilnog da ti posalju MIK i cim stigne oprema oni salju MIK i to je to tebi radi internet i dalje do zadnjeg dana do kad ti vazi pretplata kod njih. Ovo je bio moj slucaj a u tvom slucaju mislim da bi trebalo ovako.

Prvo pozoves sluzbu prodaje beotela i kazes da ne zelis vise da budes njihov korisnik i da imas svoju opremu, to bi trebalo da uradis najkasnije 5 dana pre isteka pretplate (to je iz iskustva drugih korisnika meni licno su rekli da je bitno da im vratim opremu do zadnjeg dana pretplate da bi mi dali MIK).
Verovatno ce onda da ti traze preko telefona da im kazes na koju mail adresu ili broj mobilnog da ti posalju MIK i to je to mozda nece odmah da ti posalju tog trenutka pod izgovorom da treba da provere prvo dal im nesto ne dugujes al poslace ti u roku od 24h (bar bi trebalo).

To nas dovodi do tvog drugog pitanja znaci ne treba ti nikakav dokument sa potpisom i pecatom na kome je MIK obicno ti taj broj posalju na mail koji im das ili kao poruku na mobilni telefon.

Po mom misljenju kad ti jednom izdaju MIK smatraju da vise nisi njihov korisnik od poslednjeg dana kad ti istekne pretplata kod njih (tako je kod Beotela za druge ne znam) a kad ti posalju MIK stoji pored njega obavestenje da taj MIK vazi 30 dana od dana izdavanja.
 
Pa ni zbogčega posebno. Odlučio sam još da pričekam, pa ću videti kasnije možda. Inače što se tiče samog migracionog broja, čini mi se da je nekim provajderima dovoljan samo taj broj da se pređe, dok drugi traže i nešto napismeno sa sve pečatom. Sve u svemu, informacije na sajtovima provajdera koje sam do sada posetio, po pitanju MIKa, ne deluje da su baš precizne ili potpune.

EDIT: *ne deluje
 
Poslednja izmena:
^ jedino Telekom trazi Mik kao dokument sa pecatom. Kod svih ostalih mozes da izmigriras samo sa brojem :)
 
Informacije koje ja posedujem u vezi MIK-a su sledeće:
- svaki ISP provajder pristupa Telekomovoj aplikaciji za izdavanje MIK,procedura je 5 min
- vazi 30 dana
- ako se ne iskoristi odnosno ne predje kod drugog provajdera onda se port demontira od strane nosioca MIK odnosno matičnog provajdera koji izdaje MIK.
- ISP provajder koji izdaje MIK može da onemoguci prelaz kod drugog ISP provajdera bez obzira da imas MIK broj (slucaj kad ne razduzis opremu).
- izdavanje MIK nema veze sa Telekomom (osim aplikacije koja se koristi preko interneta) i ISP provajder nemoze Vas zavlaciti da Telekom ne omogucava izdavanja "da mora da se ceka" i drugo.
 
Ako nemas ugovornu obavezu kod Oriona,vratis opremu, gledaj da bude ponedeljak,utorak do 9 sati,dobijes MIK,pravo u beotel sa MIK do 10.30 sati i ako imas srece moze biti ukjucen i taj dan.
Obrazlozenje:
Ti nisi izgubio ADSL liniju(nije demontirana),samo prelazi PORT kod drugog ISP provajdera.Ako dobije opremu od Beotela i ona je podesena ti ces imati internet bez obzira sto Orion nije jos odjavio port.Zasto da ides prepodne i da zavrsis do 10.30 sati je u tome sto ISP provaderi salju telekomu promene za taj dan.Nemoj da ides drugim danima jer mozes da naletis "da neko nije dosao na posao, ima SLAVU,GO,razbolio se i drugo" i da dodje do petka i onda internet nemas 4-7 dana.
SRETNO sa MIK-om...
 
Nazad
Vrh Dno