Šta je novo?

PHP i Perl pod Linuxom

• Začetnik teme Začetnik teme Filo
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

Filo

Čuven
Učlanjen(a)
28.12.2001
Poena
710
Znaci,imam Mandrake Linux 8 i malo bih cackao perl i php.
Stra mi sve treba?Saveti?Linkovi?Konfigurisanje?
Jel ima neko neke literature a da nije PHP manual sa njihovog sajta?
Hvala

Od softvera, ne treba ti nista, sve se vec dobija u paketu. Proveri samo da li su instalirani Perl, PHP i Apache. Sto se literature tice, PHP manual je nezaobilazan. Ako se malo potrudis, naci ces na netu PDF izdanje nekoliko knjiga o Perlu i PHP-u, a ja ti preporucujem sajt www.devshed.com za izuzetno korisne tutorijale i primere programiranja u istim.

mikis je napisao(la):
Od softvera, ne treba ti nista, sve se vec dobija u paketu. Proveri samo da li su instalirani Perl, PHP i Apache..
E pa to mi treba.Znaci kako se to proverava?Kad otkucam nesto u PHPu kako da to pokrenem i sl.Ajmo malo saveta.Totalni sam pocetnik!

Sta kako da proveris ? Pa preko web browsera, brate - vidis da su, recimo, i benchove strane kodirane u php-u.

silverglider je napisao(la):
Sta kako da proveris ? Pa preko web browsera, brate - vidis da su, recimo, i benchove strane kodirane u php-u.

ma znam ali mi se u Windowsu sa PHPTriadom(koji je ,kao, podesen da radi odma' posle instalacije-sa startovanim Apacheom i mySqlom) desavalo da ja otkucam nesto tipa <?php echo "Zdravo" ?> (ako sam pogodio-to je bilo copy-?paste iz manuala) i sacuvam kao nesto.php,a kad 2x kliknem na to on mi u Exploreru samo ispise sve to isto sa sve <?php ?>.
Znaci treba mi malo saveta!

pa ne treba 2x da kliknes na taj fajl vec da ga otvoris iz web browsera, kako bi web server mogao da ga "parsuje", tj. da dobijes zeljeni rezultat

nadam se da shvatas. znaci kad 2x kliknes na njega, web server i ne zna sta si ti uradio, pa tako dobijes samo source kod. kao recimo da koristis ftp klijent, konektujes se na tvoj server i tamo kliknes na taj fajl, opet dobijes source..