Šta je novo?

Philips 42PFL5603D/10

esox

Cenjen
Učlanjen(a)
20.12.2009
Poena
151
Pozdrav svima,

Ja sam ovde nov i kao i mnogi od clanova foruma imam dilemu oko kupovine novog televizora. Razgledao sam ovih dana stosta po Netu i uzivo po prodavnicama i zapao mi je za oko ovaj Philips 42PFL5603D/10. S obzirom da sam laik na polju elektronike, bio bih zahvalan nekom od clanova foruma ko bi mi rekao nesto blize o ovom modelu i da li je to dobar izbor za gledanje TV programa i DVD filmova. Da, cena je nekih 65000 dinara, sto mi, u odnosu na ostale cene, deluje prilicno korektno, no interesuje me i vredi li doticni TV tih para. Unapred hvala, za svaki koristan savet.

Ne Philips, nikako. Citajte forum, a i ostale forume na internetu, ima vise informacija nego sto bilo ko od nas moze da pruzi u jednom postu.

Ukratko Samsung 40 B550. Najbolji moguci televizor koji mozes da uzmes za otprilike taj budzet, akcija je u TM mozes da ga pazaris za 69k.

Da si malo citao forum mozda bi video da plasma vise odgovara tvojim potrebama. Necu pominjati modele jer sam pominjao x puta.

Svaki dan nova tema, ista pitanja. Nemojte da me shvatite pogresno , volim da pomognem, ali ovo prevazilazi svaku meru.

Izvinjavam se ako je pitanje bilo glupo, zaista nisam stigao da detaljnije pregledam teme po forumu, rekoh nov sam ovde. No kad si vec tu, reci mi zasto ne Philips, ja sam mislio da oni prave kvalitetne televizore?!

slažem se phillips nikako, jako loš kvalitet sd slike

Oni su mozda najgori proizvodjac lcd televizora. Sony, Samsung, LG, Sharp, Toshiba, Panasonic, pa tek onda mozda Philips. Mada cuo sam da se u poslednje vreme poboljsavaju ali nista vredno pomena.

Hvala na savetu, imao sam bolje misljenje o Philipsu no, vremena se ocigledno menjaju. Imacu na umu vase sugestije prilikom kupovine. Ima li, mozda neko, da mi preporuci jos neki model, u toj cenovnoj klasi, osim vec pomenutog Samsunga LE40B550?