Šta je novo?

PC Impuls

churla

Čuven
Učlanjen(a)
14.08.2005
Poruke
850
Poena
630
Ima li neko na forumu da mirovno posreduje u najavi.
Kupio sam polovan WD1200JB (disk je skroz OK) koji je po S/N traceovan do
navedene firme. Pakom je uvoznik. Garancija jos 2 godine.
Naravno da nemam garantni list koji je isao uz konf.
Jos se nisam pozabavio time, ali je ideja da mi napisu novi samo na WD i molim lepo.
Inace ce bejbolka da radi.
Ne bih prljao ruke za sitnu kintu, a i klinci iz kraja za 10-20e lome i ruke i noge.
Ajd ako neko moze da predupredi ovo i kaze mi hitno kome da se javim i na koga pozovem.
Hvala ljudi
 
churla je napisao(la):
Ima li neko na forumu da mirovno posreduje u najavi.
Kupio sam polovan WD1200JB (disk je skroz OK) koji je po S/N traceovan do
navedene firme. Pakom je uvoznik. Garancija jos 2 godine.
Naravno da nemam garantni list koji je isao uz konf.
Jos se nisam pozabavio time, ali je ideja da mi napisu novi samo na WD i molim lepo.
Inace ce bejbolka da radi.
Ne bih prljao ruke za sitnu kintu, a i klinci iz kraja za 10-20e lome i ruke i noge.
Ajd ako neko moze da predupredi ovo i kaze mi hitno kome da se javim i na koga pozovem.
Hvala ljudi

Takvim pretnjama tesko da postignes nesto!!

Bolje bi ti bilo da im se kulturno obratis i pokusas da resis problem.
 
podrzavam takvo resavanje reklamacija ako je bezobrazluk u pitanju

pa e onda biti zasto kako zbog cega...

nogu u guzicu pa da vidis
 
Wele je napisao(la):
podrzavam takvo resavanje reklamacija ako je bezobrazluk u pitanju

pa e onda biti zasto kako zbog cega...

nogu u guzicu pa da vidis

Sta podrzavas?? Kakvo bre resavanje reklamacije?????

Prvo procitaj sta covek pise a onda pricaj sta hoces!
Nema reklamaciju, HDD je ispravan....kapiras?

Kulturnim razgovorom moze mnogo toga da se postigne. Ako se ne naucimo tome bojim se da ce nam biti RADIKALNO gore :d
 
blah, eto i politike.. da ne kazem fobije od radikala

Napisao sam ukoliko je bezobrazluk u pitanju podrzavam nasilno resavanje reklamacija...
cesto srecem jajare i kad vidim da me prave majmunom i da su bezobrazni nema mnogo rasprave... i znas sta, uvek sam resio stvar na kraju.

Podrzavam i onog baju sto je zapalio opstinu u Kragujevcu ili gde... eto nama je demokratski bolje pa nikad gora pljacka ovih 'licimura i demona'
 
Ljudi, polako.
Zvao sam ja njih pre nego sto sam pazario disk (na kojem nema nikakvog stickera).
Najpre se cudio otkud ja sve to znam (znam da su ga 26.08.2004. preuzeili iz pakoma).Pa to su tri poziva: adacom, imtel i tek iz treceg pakom (niska centrala je skroz OK. Ljubazni su i brzi kad ih nesto zamolis. Braca Zivaljevici dobro vode firmu.)
Pravili se ludi (kao bez garantnog lista nista, da nadjem kopiju, ne moze se otvarati kuciste ...) ali sam mislio da cu resiti stvari kasnije. Obecana mi je garancija u Nisu, ako bude trebalo pa uzeh disk.Nakon toga sam procitao
thread o onom HP1010 i cuo da su vrlo neljubazni. Cak sam posavetovan da to uradim jer drugacije, kazu, necu dobiti to sto hocu. Mnogi su prevareni za garanciju od te firme. Cak mi je kolega sa faxa pricao, setio sam se toga kasnije (ime firme odmah upalilo lampicu, ali nisam povezao kako i sa cim), kako su njegovoj prijateljici prodali SE verziju 9200 kartice a u racunu napisali da je full.
Kasnije poricali i cak tvrdili da je zamenila nalepnicu. I tada sam mu rekao idi udri i otimaj sa stola sta stignes, pa ce te onda sesti da popricate.
Znaci, na slabima se sile.
Dok ih neko ne izlomi ( e sad koga, pa valjda gazdu prvo ili za pocetak auto) nece se promeniti. Ako nista, za opste dobro ...
Ja samo hocu papir-garanciju na koju imam pravo. Pa i ja cu to u roku od dve godine nekom trecem da prodam.
Kakvi radikali, kakve gluposti. U Srbiji ljudi bez mozga samo silu priznaju i ako ne pokazes zube gazice te do kraja.
Da rezimiram, nemam nikakvu reklamaciju, hocu drugi garantni list samo na WD. Originalni je verovatno zagubljen jer je ta devojka uradila diplomski, prodala masinu, meni zapao HDD i zapalila preko.
Ne stetim nikoga. Ne moze niko doneti jos jedan HDD sa istim S/N.
A sve ovo zbog toga jer se mnogi zale na njihovo postenje.
Naravno,prvo ljubazno, pa eventualno finansijska ili trzisna, pa tek onda bejzbolka.
Dovoljno demokratski !?
Ajde ako neko zna ljude tamo, neka mi se javi.
Pozdrav ljudi i ne dajte da vas gaze.
p.s. necu vise da editujem ovo (tri puta je dovoljno ;) )
 
Poslednja izmena:
Pa pazi to sa zamenom kartice gazda nema nikakve veze nego onaj koji je sklapao konfiguraciju, jer njoj naplati full a napise da je prodao se i uzme ostatak para, to su ti sitni prevaranti koji tako kaljaju ugled firme, to sve zavisi na koju smenu naletis :D
 
Uz duzno postovanje, nema tu previse logike da te potkrada serviser.
Mora da se napravi racun sa odgovarajucim S/N, onda se taj komad skida sa stocka i knjizi odgovarajuci iznos za uplatu. Tesko tu on moze da uzme razliku u ceni (lova ako je kes mora do 19h na racun) bez opste saglasnosti u firmi-smeni. Identicno knjigovodstvo bi trebalo ka kupcu, magacinu i racunovodstvu.
E sad, ako nije tako, (preprave se interno racuni, dostavnice-jedno ode kupcu a drugo u racunovodstvo i opet ne moze samo on to da izvede) onda finansijska ima pune ruke posla. Daju li fiskalne racune? Ne mislim samo na ovu firmu.
Pre ce biti da je greska ipak, ali ga mrzi da se smara i tretira te kao ovcu za sisanje.
A mozda je i klasicno jajarenje, ali sam gazda to moze da provali za 5 minuta.
 
Čekaj, šta tebi ustvari treba? Novi garantni list?
Koliko sam shvatio, devojka je kupila računar negde, prodala ga, ti si dobio hard od te mašine (ako nije tako ispravi me), onda si na osnovu serijskog broja provalio ko je uvezao hard a ko ga je prodao, tj. ugradio u mašinu i sada tražiš novi garantni list za njega?
Kao prvo, za ostvarivanje eventualne reklamacije (za šta ti je garantni list, pretpostavljam, i potreban) moraš imati račun. Kao drugo, reklamacija se vrši u maloprodajnom objektu gde je nešto što se reklamira i kupljeno. Treće, ako u garantnom listu piše da se računar ne otvara i kupac je potpisao tu garanciju, nema priče...warranty void if seal removed i molim lepo...sve što treba da se menja u garantnom roku, lepo se odnese kod njih pa oni to urade besplatno.
E sad...ako ti se nešto, ne daj Bože desi sa diskom, onda lepo ako si siguran u svoje Šerlok Holms istraživanje, odeš tamo gde misliš da treba da odeš i kažeš ima pošteno...momci, devojka je kupila računar tad i tad, riknuo je hard, vi ste ga uvezli/prodali, nemam račun ni garantni list ali proverite po serijskom broju, da li bismo mogli da nekako rešimo to ovde, da ne jurim maloprodaje i da ne čekam sto godina...pa ako su voljni, pomoćiće ti.
Što se zakona tiče, možeš da ga duvaš, s oproštenjem.
A ove ideje o "bejzbolka" metodama da i ne komentarišem...
 
churla je napisao(la):
Uz duzno postovanje, nema tu previse logike da te potkrada serviser.
Mora da se napravi racun sa odgovarajucim S/N, onda se taj komad skida sa stocka i knjizi odgovarajuci iznos za uplatu. Tesko tu on moze da uzme razliku u ceni (lova ako je kes mora do 19h na racun) bez opste saglasnosti u firmi-smeni. Identicno knjigovodstvo bi trebalo ka kupcu, magacinu i racunovodstvu.
E sad, ako nije tako, (preprave se interno racuni, dostavnice-jedno ode kupcu a drugo u racunovodstvo i opet ne moze samo on to da izvede) onda finansijska ima pune ruke posla. Daju li fiskalne racune? Ne mislim samo na ovu firmu.
Pre ce biti da je greska ipak, ali ga mrzi da se smara i tretira te kao ovcu za sisanje.
A mozda je i klasicno jajarenje, ali sam gazda to moze da provali za 5 minuta.

pa ako je imala SN kartice bilo na racunu ili garanciji onda joj nije bilo tesko da dokaze koja je kartica ugradjena u racunar???? Ako nigde ne pise SN onda npr. serviser mogao da ugradi SE karticu a full u dzep. (kasnije plati SE a proda Full i eto mu zarade). Meni su uvek na garanciji pisali serijske brojeve komponenti koje kupujem (ako sam dobio pismenu garanciju :d )

Pazi to je veoma diskutabilno jer ako kupis firmirani racunar dobices garanciju na racunar, pa kad se pokvari ti nosis ceo racunar na popravku. Prema tome ako su oni prodali racunar sa garancijom na sve delove u njemu kao celini ne moraju uopste da ti priznaju garanciju za pojedinacne delove koje si ti vadio i koristio ko zna gde cak ni kad bi ga doneo uz garanciju od racunara. Nije isto garancija na racunar kao celinu i garancija na komponentu tj rezervni deo :smash: .

prema tome mislim da treba da se okanes corava posla :p NHF
 
Poslednja izmena:
Ma tema je potpuno fiju. Zašto bi uopšte PC Impuls izdavao garanciju (novu ili staru) ovom dečku? Garantni list se izdaje kupcu za kupljenu robu. PC Impuls, ukoliko dečko nije dobio garanti list od te devojke (od koje je kupio HDD) nema ama baš nikakvu obavezu prema njemu.

Ja prodao kumu kola, kum sestri, sestra komšiji, a on svom bratu od strica. Taj brat dao sinu da vozi i sin probuši gumu. Pa dođu kod mene da vide šta će oko bušne gume.

Bzvz
 
Poslednja izmena:
Pri svakom zavlačenju ruke u pazar (npr. povraćaj novca kupcu za neispravni uređaj) država uz popunjen formular sa opisom robe, matičnim brojem kupca iz lične karte, aktuelnom cenom... traži i priloženu kopiju ORIGINALNOG RAČUNA - jer se u toj sumi vraća i njen porez.

Bez toga se smatra manjkom u pazaru, pa ili mora prodavac da pokrije iz svog džepa ili mu inspekcija zatvori radnju pri prvom pregledu knjiga. To nije nešto što zavisi od dobre volje prodavca, inače bi radnje mogle da otkupljuju od fizičkih lica svakakvu robu bez porekla i plaćaju to iz pazara delom državnim parama.

Garanciju on može da napravi duplikat, ali bez računa opet nema načina za povraćaj para u slučaju potrebe, samo prijem na popravku pa da vrati isti taj disk, ali u većini servisa bez računa ne važi ni garantni list. Tako poreznici teraju kupce da uzimaju račune, pa time i oni prodavce da ih izdaju.

Rezime: važniji ti je račun nego garantni list.
 
Pre izvesnog vremena kupio sam MSI MegaCache USB Disk u firmi "Pro Talia".Pri kupovini sam dobio sve racune i garanciju.Disk se pokvario_Odem do te firme i imam sta da vidim.ZAVARENA im ulazna vrata.Pitam jednog dekicu pored da li oni uopste rade i on mi kaze da nisu placali kiriju pa se nisu pojavljivali i onda im je kucni savet te zgrade koji im je izdavao prostor zavario vrata.Pokusam na netu da pronadjem neki telefon.Od mnogih nadjenih vecinom "broj nije u funkciji", "pretplatnik je iskljucen zbog dugovanja" ili se niko ne javlja.Na kraju na neki mobilni dobijem nekog lika i pitam ga jel on radi u toj firmi.Kaze radio do pre nekoliko meseci, pa posto mu nisu davali platu napustio ih.Sad ni on nema pojma gde su i juri ih za svoje plate.Objasnim mu o cemu se radi i on mi kaze da koliko se seca MSI su uzimali od Pakoma.Odem u Pakom ispricam celu pricu i oni se zacude, shvate da im Pro Talia duguje novac vec dugo vremena,bla bla...Pogledaju moju garanciju, provere S/N i prihvate reklamaciju.Posle 15 dana dobio sam nov uredjaj jer ga tada nisu imali na stanju i izdaju mi novi garantni list sa novim S/N i a trajanje garancije kao kod prve kupovine.
Dakle otisao sm lepo na pravo mesto, znao sam da mogu da mi kazu i da oni nemaju veze sa tim, ali momci su bili sasvim korektni i zavrsili mi posao.Isto takva dobra iskustva sam imao i sa Imtelom, oni ti sta vise kad nemaju zamenu vrate novac.U Belu mi je popravljena jedna ploca koja nije kupljena kod njih, a bila je njihov uvoz.
Tako da bolje se drzati one "Lepa rec i gvozdena vrata otvara". Sa raznim palicama motornim testerama, kantama sa benzinom samo mozes da odes u zatvor (tj ne dobijes svoj deo,novac...),prisiju ti jos i ometanje lica na poslu. A u zatvoru nema OC i ne cuje se B92
Pozdrav
 
Poslednja izmena:
@ churla

Kao prvo, ovde se razglaba o PC Impuls_u nasiroko, kupovao sam mali milion puta kod njih, sto za mene sto za druge. Znaci sigurno nekih desetak konfiguracija. Kad god sam nesto donosio na reklamaciju doneo sam bez ikakvog papira jer oni imaju sve duplikate. Prema meni su bili uvek ekstremno ljubazni itd.
Prestao sam kod njih da kupujem kad su naduvali cene, i ne svidja mi se sto nece da zamene ocigledno pokvarenu robu dok ne dobiju zeleno svetlo od uvoznika. Takvu politiku firme je smislila njihova gazdarica koja je vise nego iritantna osoba.
Znaci churla zaboravi na bejzbolke i kako ti je Simpson rekao fino ih zamoli da pogledaju i potraze po serijskom broju tvoj hard. Realno oni tebi cine uslugu, imaju sve podatke o tvom hardu sigurno ali zamena harda je njihova dobra volja. Ako ti hard rikne u garantnom periodu javi mi se ja cu otici kod njih da zamenim ako ti ne budes imao uspeha.

@ Vectorman, @ Marvin Freestyl

To sto vi pricate jednostavno nije istina a evo zasto, svaki podavac hardvera vodi svoju dokumentaciju o prodatim komponentama, da ne vodi nego da se bazira na onome sto izda kupcu svako bi mogao da jednostavno falsifikuje - odstampa novi garantni list na osnovu originala i da potrazuje garanciju. Prema tom x puta sam video izdavanje novog garantnog lista od strane prodavaca na osnovu serijskog broja. Moj licni primer je F-Com za LG CDRW jer sam izgubio garanciju (firma poznata po ekstra neljubaznosti). Pitajte Simpona kako izdaje garanciju (stiker sa brojem) a nisam cuo da se iko zalio na njega kad dodje do reklamacije. Svi oni imaju kod sebe taj isti garantni list sto su odstampali, samo ih treba zamoliti lepo i svako ce ti izdati novi.
 
@Misko78:

Šta nije istina? Jesam li ja negde napisao da neka firma ne vodi evidenciju o prodatoj robi? Nisam. Svaka firma vodi svoje poslovanje onako kako im odgovara. F-Com (koji je inače jedan od mojih kupaca - Jegor i Boba), za koga se može reći da je mala firma, verovatno evidenciju vodi na osnovu "stikera" pa na osnovu toga može da utvrdi da li je roba stigla od njih ili ne. Drugi ljudi koji se bave malo većim količinama vode evidenciju prilikom ulaza i izlaza na osnovu serijskih brojeva. Što je i logično, jer zamisli da treba da lupam stikere na ceo kamion optike kada stigne. U svakom slučaju, ne dovodi se u pitanje da li prodavac/serviser/ko god, može da utvrdi poreklo diska i važenje garancije. Ja sam napisao da dečko jednostavno nije u pravu. Bejzbol palice ne rešavaju probleme. A on ima problem jer nije u pravu. Jer ukoliko ne obezbedi račun i garantni list, prodavac nije dužan da mu reklamaciju i razreši. Čak po zakonu i ne sme to da uradi bez ove dve stvari.

A njegov prodavac nije PC Impuls, nego devojka od koje je kupio disk. Da bi ostvario garantne uslove kod PCI od devojke je trebalo da dobije račun i g.l. Pošto to nije tako (ne može da obezbedi neophodno za pozivanje na garanciju) nije u pravu ni u jednoj varijanti.

Druga stvar je da li neko zaobiđe neke stvari, ne bi li izašao u susret kupcu itd. A izaći u susret njemu sa bejzbol palicom neće.

Pozdrav
 
Poslednja izmena:
Marvin Freestyl je napisao(la):
Jer ukoliko ne obezbedi račun i garantni list, prodavac nije dužan da mu reklamaciju i razreši. Čak po zakonu i ne sme to da uradi bez ove dve stvari.

A njegov prodavac nije PC Impuls, nego devojka od koje je kupio disk. Da bi ostvario garantne uslove kod PCI od devojke je trebalo da dobije račun i g.l. Pošto to nije tako (ne može da obezbedi neophodno za pozivanje na garanciju) nije u pravu ni u jednoj varijanti.

Druga stvar je da li neko zaobiđe neke stvari, ne bi li izašao u susret kupcu itd. A izaći u susret njemu sa bejzbol palicom neće.
Upravo je ovo bila i poenta mog posta. Zakon kaže da mora imati račun da bi ostvario reklamaciju. Ako to već nemaš, a (ne dao Bog) rikne ti hard, fer odnos i priča ti mogu pomoći a to sa palicom se može samo tebi obiti o glavu.
 
Poslednja izmena:
churla je napisao(la):
Ima li neko na forumu da mirovno posreduje u najavi.
Kupio sam polovan WD1200JB (disk je skroz OK) koji je po S/N traceovan do
navedene firme. Pakom je uvoznik. Garancija jos 2 godine.
Naravno da nemam garantni list koji je isao uz konf.

Hvala ljudi

JB serija Western Digital-a ima 36 meseci garancije. Ukoliko si vec usao u konfilkt sa PC Impulsom najbolje je da to zaboravis i odes direktno u Pakom. Ukoliko su voljni, resice ti reklamaciju i mislim da tu nema niceg sporno. Potpuno im je svejedno da li menjaju disk PC Impulsu ili tebi.

Pakom Service 3292-605
 
Dobro je ljudi, jos ih nisam ni zvao nakon kupovine diska, samo sam trazio da me neko preporuci, odem JEDNOM i zavrsim posao. A sve ovo jer sam cuo o njima da su apsolutno nekorektni. Ja razumem da se meni cini usluga u principu, jer nemam garantni list, ali prodavcu(bilo kom) je isto i zasto to onda ne bi uradio. Kao sto rekoh niko ne moze doneti jos jedan isti komad.
@marvin & vectorman:
OK je ako zakon kaze da moras imati racun da bi ostvario garanciju. Ali mi jos nemamo sertifikovane domace brandove.Retko ko drzi komponente duze od godinu dana.
Ne zbog snobizma ili neceg slicnog vec zbog odrzavanja neke realne vrednosti.
Ako drzis duze ode to u bescenje.
Toga i prodavci ovakve opreme moraju biti svesni. Tako da "stavim ti sticker na kuciste, pa sta god da hoces ti donesi kod nas" apsolutno je nekorektno.
(Ne znam da li ovo pise na njihovim garancijama, cini mi se da je izmislio u sekundi da bi me otresao. E tu sam popizdeo.) MNOGO ljudi nema(izgubili, nisu uzeli ...) racune na robu kupljenu ove godine. Kazu da ako treba otice ce u radnju i ...
Nisu svesni sta ih ceka kod nekih.
A narocito ako kod nekih moze a kod nekih ne. Sem toga MP ima garanciju od uvoznika. I njima je u interesu. Ko ima kinte udje u radnju i kupuje. Ali pre toga proda staro i tako u krug. Onda je obavezan, u garantnom periodu, prema novom vlasniku.
Pa ipak se sve svede na dobru volju. Ja sam i trazio nekoga da mi pomogne da bude dobre volje. Cak sam se nadao da na forumu ima nekoga ko tamo radi :) Nikako nije svideo ton kada sam kod njih prvi put proveravao da li je roba njihova. Zakljucio sam da je totalni *****, jer mu nije jasno kako sam sve to doznao. Kao da sam ne znam sta postigao.
 
Poslednja izmena:
vectorman je napisao(la):
fer odnos i priča ti mogu pomoći

O tome sam upravo i pricao. Zakon je jedno, fer odnos je drugo. Posto se racunarima bavim jako dugo, ne prodajom i preprodajom vec koriscenjem i pomaganjem prijateljima i raznim poznanicima u kompjuterskom "opismenjavanju" sretao sam razne prodavce i sve moze da se resi lepim recima. Kupci kod nas suvise cesto, odmah na silu ili prvu loptu traze resenje svog problema neshvatajuci da ce mirnim i argumentovanim tonom dobiti ono sto traze. Opet veruju suvise pricama kako u SAD_u ili EU kupac predstavlja prodavcu malo bozanstvo. U ovom slucaju je samo na dobroj volji prodavca da pregleda uredjaj i izda novi garantni papir.

Evo lepog primera kako prodavac moze da pomogne, tamo negde iz 94.-95. godine. Jedan (da bukvalno jedan) dan nakon isteka garancije mi je riknuo Quantum 1.7Gb odem do prodavca a on mi kaze zalim slucaj nisi imao srece. Posle par nedelja prica o tome u jednoj firmi koja je bila kod Sava Centra, nesecam se kao se zove. Kad meni tip (Aca ako me secanje ne vara) koji je dosao u posetu toj firmi kaze da on radi u nekoj velikoj firmi koja je tada uvozila Quantum i ponudi se iako me prvi put vidi u zivotu da mu donesem crknuti disk i doplatim neku simbolicnu sumu za novi 5.1Gb jer se 1.7Gb vise nije proizvodio a on ce mi zameniti direktno u Austriji jer je tamo nosio diskove na reklamiciju. Objasnjenje je bilo da fabrika daje 3 godine garancije na uredjaje a prodavci kasnije daju godinu dana zbog logicne isplativosti. I stvarno dobio sam potpuno novi 5.1Gb disk. Da li je on bio duzan da tako nesto uradi? Nije, jednostavno to bi trebao da bude modus medjuljudske komunikacije, ovim lepim gestom je mene ubedio da se i ja tako ponasam, a ne zavrnem ja tebe a ti posle nekog drugog, a onda ce mene neko da bije i tako u nedogled.
 
churla, pristup ti je totalno pogresan. Klinci koji lome ruke i noge za sitne pare?! Sta ce ako gazda firme plati istim takvim da tebe malo smire? Kupio si polovnu robu sa svim rizicima koju takva roba sa sobom nosi. Ako si hteo sigurnost mogao si prezaliti tih 10-15 evra razlike i kupiti nov disk. Ovako cuti ako je sve u redu, ako se pojave problemi pravac Pakom i nadaj se da ce ti priznati garanciju.
 
Ljudi ovde je churla pao u vatru za dzaba, nema potrebe za tim. Churli treba garancija na polovan disk za koji nema racun naravno da bi on posle taj disk skuplje prodao zato sto ima garanciju.
Ta garancija nista ne znaci i ne treba se opterecivati :)
bas kao i ovom coveku sto je zavarena firma tako sutra moze biti i PC impuls - da nece mozda drzava da preuzme garancije - ne nego uvoznici pa preko njih i sam proizvodjac jer je politika velikih firmi da garantuju za svoje proizvode.
Na svim garancijama koje se izdaju kod nasih firmi najcesce pise da je racun obavezan i cao nemas racun nema garancije...
Zakonski nema sta da razgovaramo svi su u pravu osim tebe koji trazis garanciju...
sve ostalo je dobra volja firme, uvoznika, proizvodjaca...
 
Nazad
Vrh Dno