Šta je novo?

PC Impuls-Pakom- HP LJ1010 problem

miodragz

Slavan
Učlanjen(a)
14.11.2004
Poruke
141
Poena
319
Moja prijateljica je u martu kupila HP1010 u PC Impulsu,
znam da su oni neljubazni i nekorektni, o cemu je vise puta pisano.

Svejedno stampac je dobro radio do sredine juna, kada je po recima moje prijateljice zadimio i zaglavio papir.
Posto je stampac pod garancijom, prijateljica spakuje lepo stampac i ponese ga u PCImpuls...

Uglavnom stampac se povlacio po servisima do skoro, i vracen je iz Pakoma i iz PcImpulsa uz objasnjenje da je stavljen neodgovarajuci papir pa je crkao teflonski valjak...
Covek to moze nekako da svari, ali sad dolazi biser: Za popravku traze 14000 dinara! A stampac je placen 12000 dinara!

Sta raditi?
Zvati im finansijsku policiju?

Mikeli
 
Ako je prijateljica svarila priču da je papirom s'ebala valjak zašto joj je problem da svari i 14000 din? Mislim ... jel je tera neko da plati tolliko za popravku? Mislim mogli su da traže i 83484.12 din. Ako već neće da se buni oko reklamacije, a očigledno je da su ljudi tamo, pa .. u najmanju ruku neprofesionalni, onda je možda najjednostavnije rešenje da potraži adekvatan servis ili da nabavi drugi štampač?

Ma da, da sam ja u pitanju priča sa papirom i valjkom ne bi prošla baš tako jednostavno ...

Pozdrav
 
Pa sta je ubacila karton od kutije za cipele. Pa zar nije stampac pod garancijom. Ako nece da poprave ili da daju novi neka ih prijavi.
 
Bunila se ona, razgovarala sa serviserom u PC Impulsu, pa cak i sa serviserom (Zeljko) iz Pakom-a u Nisu... nece niko da prihvati garanciju.
Navodno mozda je upala spajalica...

Pa sta je ubacila karton od kutije za cipele
Ma obican papir, koji svi mi koristimo, a oni *****ju, kao ono nije HP papir...


Mislim mogli su da traže i 83484.12 din
Ma ne poenta price je sto te neko pravi majmunom i trazi da za ono sto je pod garancijom, platis popravku skuplje nego sto sam uredjaj kosta...

I ne, ne odustaje ona od garancije... samo je zanima da li je ovo slucaj za trzisnu inspekciju...

Mikeli
 
Poslednja izmena:
Ako crkne teflonac nema tu sta da zadimi! Teflonac su verovatno sami izgrebali kad su rastavljali uredjaj. U svakom slucaju ocigledno je da je verzija:videli zensko i odlucili da je prevare.
 
A ha, pa i ja imam problem u najavi sa njima.
Naime uzeo polovan WD1200JB (disk je inace skroz OK) koji je traceovan po S/N
do njih. Ima garanciju jos 2 godine. Naravno nemam papire niti mogu bez njih mogu da doznam kome je originalno prodat.
Elem, ima li neko nekog poznanika tamo da zavrsim to bez problema
(napisu novi garantni list samo na WD) ili ce bejbolka da radi.
Ne bi se deranziao za 50-ak E , AKO NE MORAM.
A klinci cepaju ruke i noge za 10-20.
ps kako se zove gazda.
 
WD40 je napisao(la):
Ako crkne teflonac nema tu sta da zadimi! Teflonac su verovatno sami izgrebali kad su rastavljali uredjaj. U svakom slucaju ocigledno je da je verzija:videli zensko i odlucili da je prevare.


Svejedno, uredjaj i njegovo funkcionisanje spadaju pod garanciju! Uopste me ne zanima sto su oni ogrebali teflonac. Zvacemo trzisnu inspekciju definitivno, ako treba ja idem sa njima...

Mikeli
 
Poslednja izmena:
ako je takva stvar ja ne bi razmisljao ...

p.s. javi sta si uradio
 
Izgleda da pojedini HP 1010 imaju piromanske sklonosti
www.elitesecurity.org/tema/92734

Sto se zaglavljenog papira tice nisam bas siguran da moze da osteti mehanizam
koji ga vuce.
Nova toner kaseta sa sve valjkom kosta 65EUR.
Pitam se sta su imali da popravljaju za 14000 din.
Posto je stampac u garanciji cena radnog sata servisera se koliko mi je poznato ne zaracunava.

Stoga pravac INSPEKCIJA.
 
miodragz je napisao(la):
Svejedno, uredjaj i njegovo funkcionisanje spadaju pod garanciju! Uopste me ne zanima sto su oni ogrebali teflonac. Zvacemo trzisnu inspekciju definitivno, ako treba ja idem sa njima...

Mikeli

Samo ce mali problem biti sto servis za Hewlett-Packard ne radi Pakom vec BS i Comtrade tj. CT. Mislim da bi pametnije bilo da jos jednom sa printerom odete u ovlasceni service i vidite o cemu se tacno radi.
Iz iskustva znam da je sa HP-ovim servisom jako tesko izaci na kraj. Ako oni kazu mora da plati popravka, popravka mora da se plati ili ce stampac ostati kod njih. Ogradjeni su od inspekcije u svakom smislu, zato se tako i ponasaju.
Ja npr. imam novi HP iPaq 6550 za koji sam cetvrti dan ustanovio da baterija nije u redu jer sam ga tek tad upalio, novu bateriju nisam dobio mogu samo da je porucim i da platim. Na bateriju nema garancije ali kada uzmes nov uredjaj sa neispravnom baterijom....misim....
 
Pa judi, obratite se inspekciji, ne moze da nema garancije na baterije, a drugo, NE kupujte HP proizvode... Losi su a HP je izuzetno bezobrazan, to znam iz mnogo primera!
 
Samo ce mali problem biti sto servis za Hewlett-Packard ne radi Pakom vec BS i Comtrade tj. CT

Ja znam za
CT Computers
BS Procesor
Saga
S&T
Digit

Neko me je skoro ubedjivao da je i Pakom na ovoj listi...

Moze li to neko da potvrdi?
Mikeli
 
Poslednja izmena:
testthenext je napisao(la):
Pa judi, obratite se inspekciji, ne moze da nema garancije na baterije, a drugo, NE kupujte HP proizvode... Losi su a HP je izuzetno bezobrazan, to znam iz mnogo primera!

:laugh: Opet ovaj sa njegovim "Canon je keva, sve ostalo krš"...
 
Nazad
Vrh Dno