Šta je novo?

Path of Exile

najvise bi pomoglo da je jedan item jedna kocka u inventaru (max dve)
 
Sad tek videh, moj prethnodni post se odnosio na promene kod lightning warpa, a ne arc of lightning, permutovao sam.
 
Sad tek videh, moj prethnodni post se odnosio na promene kod lightning warpa, a ne arc of lightning, permutovao sam.

Da, mislim da je Lightning Warp nerfovan, kao i Leap Slam...svejedno, Flame Dash i Blink Arrow su superiorniji.

Ne tako prost filter (rarity filter) nego da kada uradi identify da skuplja na osnovu karakteristika od kojih je rarity samo jedna. Bacio sam hiljade sati na aRPG igre i stvar na koju sam najvise utrosio vremena je prebiranje po lootu, prodaja i odlaganje. Ako je nekome to zabavno onda super, meni nije nikada bilo. Volim da vidim unique medju gomilom krsa ali ne volim da prebiram, smestam u stash, popravljam, odlazem itd.

To je integralni deo ARPG-a...osim ako možeš da napraviš loot filter koji je dovo5no komplexan da odradi to, ali mislim da bi se to već graničilo sa komplexnim makrom što bi povlačilo ban za sobom...slaži i uživaj, bre, ako hoćeš beaucoup loot snosi posledice :)

Inače...jedan lik je analizirao neke stvari u PoE i napravio par dobrih prezentacija sa interesantnim infom:

Part 1
Part 2

Gde je sad onaj što je kukao da je Cyclone krš... :)
 
Ne vidim zasto bi zbog toga bio banovan u singlu. U multiplejeru iako bi trebalo da vazi lutrija pri dropu a tu skripta za skupljanje loota nema sta da trazi (osim ako ne petlja po kodu a to je vec cheat). Nije nista integralni deo aRPG nego se aRPG nije pomerio vec skoro pa 20 godina, od Diabla keca. To je problem. Zanr koji najmanje napreduje.

U Mount & Blade koji simulira mnogo toga sa 250 jedinica na bojnom polju, retko se desava da dodje do nekog laga ako je server dobar. Istovremeno igra u kojoj je sve fejkovano, u kojoj ne postoji fizika nicega, se desava desync kada igras sam i napadnes dva moba. Dovoljno da pokaze koliko je netcode bunar. Sve ostalo je na tom nivou.

Meni kao ljubitelju aRPG tesko pada da gledam trenutnu situaciju gde ne postoji dobar aRPG. Kao sto ne postoji dobra simulacija fudbala vec covek mora da se zadovolji sa FIFA ili PES. E tako isto i ovde, samo sto su u pitanju Diablo 3 i Path of Exile. Ne valja ni jedna ni druga.
 
To je bio neki bug za Warp

Kod:
Fixed a bug where Less Duration wasn't working when supporting Lightning Warp.
 
To je bio neki bug za Warp

Kod:
Fixed a bug where Less Duration wasn't working when supporting Lightning Warp.
Videh jutros da je sve radilo normalno, samo nisam znao sta je bio razlog, hvala na objasnjenju. Ponovo mogu da se krecem kao covek :D
 
Kod:
All rare and super-rare Unique items now drop four times as often as they previously did. Yes, this means that four times as many Mjölners or Shavronne's Wrappings will now drop.
 
GW2 predje u F2P i odmah 4x veci drop rare i super-rare... meh, not good enough. ( :
 
samo 4x... dzaba im to kad treba da igram godinu dana da bih mogao 6L jedan chest...

mislim da je pre zbog D3 patcha i nove sezone :)
 
pa naravno da je zbog toga.. skacemo kao kod mobilnih operatera, kada je bolja ponuda eto nas tamo :D sada peglamo malo D3 kada smori onda nazad na poe pa malo marvel heroji i tako
 
Jedini aRPG koji je pokusao da uvede preko potrebne novine je Torchlight. Skupljanje i prodaju loota treba automatizovati tako sto unajmis hencha za to. Ko hoce sam nek skuplja. Tuzno je koliko se aRPG igre nisu pomerile od 2000. na ovamo.

Da, skupljanje i prodaja loot-a je automatizovana a to sto je sve ostalo u doticnoj igri dno, nema veze..
 
torchlight je ok igra ali je najmanje inovativna od modernih aRPG

Za svakoga ko se malo udubio video bi da su i d3 i poe sada vec daleko odmakli zanr i to u razlicitim smerovima , poe prati prirodnu evoluciju d2 a d3 je otisao u neku svoju stranu koja se svidja nekim drugim ljudima to je sve legitimno.
Govoriti da se zanr nije pomerio 20 godine je lupetanje.
 
torchlight je ok igra ali je najmanje inovativna od modernih aRPG

Upravo ovo. Ako je inovacija to sto mozes peta da posaljes da ti proda iteme, onda se iskljucujem.
Samo ne bih se slozio da PoE prati evoluciju D2, sistem se je potpuno drugaciji - soketovani skilovi i veliko pasivno drvo nema veze sa D2.

Meni kao ljubitelju aRPG tesko pada da gledam trenutnu situaciju gde ne postoji dobar aRPG. Kao sto ne postoji dobra simulacija fudbala vec covek mora da se zadovolji sa FIFA ili PES. E tako isto i ovde, samo sto su u pitanju Diablo 3 i Path of Exile. Ne valja ni jedna ni druga.

Bas bih voleo da izadje taj tvoj 'dobar aRPG' pa da ga uporedimo sa PoE.
 
Poslednja izmena:
Trebali su samo da uvedu da se preko forum prodavnica mogu da kupuju b/o itemi. Relativno jednostavno resenje. Mada, meni je trade najmanji problem u igri. Problem je nedostatak sadrzaja, ceste prevelike promene mehanike bildova (gde se za uzor uzimaju 0,01% nolife igraca), preterana randomizacija svega sto postoji u igri i, naravno, skroz ukinuto casual igranje.
Resenje za sve probleme, 4x veci drop retkih uniqe item-a...
 
Mene u PoE nervira taj njihov strah od lvl 100 igraca, kao da cu da prestanem da igram igru ako sam izlevelovao do 100.
Kad dodjes na neki lvl 85+ pocinje da davi igra, ako nemas gomilu currency brojis svaku high level mapu kao da je od zlata.

Znaci hocu kao u D3 opusteno da jurim progress ka lvl 100, koji ce iskljucivo da zavisi od mog geara i skilla.
Meni je to najveca mana PoE, zajedno sa prenapumpanim rng-om item modova.
 
Nema tog straha uopšte, u Awakening levelovanje do 100 može da se izvede višestruko brže nego ikad ranije. Uostalom, jasno se vidi i po warbands/tempest ladderima - glatko je više ljudi stiglo do 100 u prvih mesec dana, nego u celoj prošloj ligi od 3 meseca.

U ovakvim igrama, nema nekog skilla (jedini skill koji sam ja video je onaj lik koji je ubio Atziri sa 1HP), niti treba neki poseban gear za 100. Jedino što jeste potrebno je da se sedne i igra.
 
Poslednja izmena:
Ja ne pricam o no-liferima kojih u PoE ima koliko hoces. Govorim o prosecnom igracu.
Ja prvi ne mogu da levelujem dalje od 90 jer nemam zivaca da jurim mape po trade, jer su presusile ovako
Ako igras novu sezonu, koji si level bas me interesuje?

I ne bih se bas slozio da nije potreban skill, daj nekome ko je igrao PoE par dana uber gear, pa nek ide da ubije obicnu Atziri.
 
Poslednja izmena:
Ne, ja igram samo na standard. Ako išta znači, kreirao sam novi karakter u 2.0, dogurao sam ga do 96.

Mislim da svako može da je ubije, ali pod uslovom da znaju borbu i šta treba da rade. Ako se ide potpuno na slepo, pretpostavljam da bi ih trio ubio.
 
Koliko shvatih ti bas dosta igras PoE, i verovatno imas "u steku" jos dosta 77 i 78 mapa, pa taj lvl 96 nije bio nikakav problem.

A po gornjem komentaru vidim da o igri sudis slicno kao developeri, na osnovu mozda 0,1% player base, u koju mozda (i verovatno) i sam spadas.
Mislim da je ogromnoj vecini nekih prosecnih igraca tesko da odrzavaju map pool, i da se bore sa crazy exp penalty na vecim levelima.

A ovo za Atziri - znaci ipak treba skill. =)
 
Poslednja izmena:
Levelovanje iznad 90. je previse naporno i dosadno. Vestacki ograniceno losim dropom mapa i 1 hit mehanikom. Igra tezinu bazira na verovatnoci za 1 hit. Skill je manje bitan, dok je oprema jako bitna i pravi veliku razliku. Pritom je sve ograniceno RNG-om.
 
Levelovanje iznad 90. je previse naporno i dosadno. Skill je manje bitan, dok je oprema jako bitna i pravi veliku razliku. Pritom je sve ograniceno RNG-om.

Znači...klasičan ARPG? :)
 
Klasicna smaracina. Kakve to ima veze sa zanrom igre?
 
Pa ima. Zato što je to navedeno kostur svake ARP igre. Dakle, ništa neobično...ako neko želi nešto drugačije, onda igra pogrešan žanr...
 
To je kostur svake aRPG igre? Dobro, odustajem. I onako sam prestao da igram i obrisao igru.
 
Pa ima. Zato što je to navedeno kostur svake ARP igre. Dakle, ništa neobično...ako neko želi nešto drugačije, onda igra pogrešan žanr...

Ne, to se zove grindovanje. Kada ti namerno otezaju dostizanje odredjenog nivoa do trenutka kada samo najuporniji ostaju. Nije ovo Super Meat Boy ili Dark Souls pa da je moguce napraviti nesto van statistika, jer mehanika igre to dozvoljava. Ovde sve zavisi od statistika, citav gejmplej je kliktanje po neprijateljima uz solidno pozicioniranje i izbor magija. Nije raketna nauka pa da postoje ljudi kojima je to tesko da dokuce. Bas zbog toga sto je mehanika boza, grind postaje zamoran kada je preteran.

Naravno, i to ima svoje fanove. Nekih 200 hiljada aktivnih igraca (od 12 miliona naloga). Korejanci bar imaju razlog za forsiranje grinda, tamo postoji in game shop koji prodaje boost za prave pare. Cemu ovde nasilni grind da mi je znati?

Vidi se da su igru pravili Diablo II moderi. Tamo u svakom modu koji caprka po statistikama imas mobove koji te ubiju iz prve i visi nivoi tezine su nekoliko puta tezi nego u vanilla igri. Da su bar promislili kako obogatiti osnovnu formulu a da se sva unapredjenja ne svedu na matematiku...

Naravno likovi kao DAS uopste ne kapiraju o cemu ja pricam niti imam iluzije da ce ikada ukapirati.
 
Poslednja izmena:
Ne, to se zove grindovanje. Kada ti namerno otezaju dostizanje odredjenog nivoa do trenutka kada samo najuporniji ostaju. Nije ovo Super Meat Boy ili Dark Souls pa da je moguce napraviti nesto van statistika, jer mehanika igre to dozvoljava. Ovde sve zavisi od statistika, citav gejmplej je kliktanje po neprijateljima uz solidno pozicioniranje i izbor magija. Nije raketna nauka pa da postoje ljudi kojima je to tesko da dokuce. Bas zbog toga sto je mehanika boza, grind postaje zamoran kada je preteran.

Naravno, i to ima svoje fanove. Nekih 200 hiljada aktivnih igraca (od 12 miliona naloga). Korejanci bar imaju razlog za forsiranje grinda, tamo postoji in game shop koji prodaje boost za prave pare. Cemu ovde nasilni grind da mi je znati?

Vidi se da su igru pravili Diablo II moderi. Tamo u svakom modu koji caprka po statistikama imas mobove koji te ubiju iz prve i visi nivoi tezine su nekoliko puta tezi nego u vanilla igri. Da su bar promislili kako obogatiti osnovnu formulu a da se sva unapredjenja ne svedu na matematiku...

Naravno likovi kao DAS uopste ne kapiraju o cemu ja pricam niti imam iluzije da ce ikada ukapirati.

Niko ne spori da je to grind, ono sto covek oce da kaze jeste da je grind sastavni i glavni deo svakog aRPG-a, sto i jeste tacno.

Fanovi zanra vole takvu vrstu gejmpleja i kao sto je jurodivi napisao:"ako neko želi nešto drugačije, onda igra pogrešan žanr".
 
Ne, to se zove grindovanje. Kada ti namerno otezaju dostizanje odredjenog nivoa do trenutka kada samo najuporniji ostaju. Nije ovo Super Meat Boy ili Dark Souls pa da je moguce napraviti nesto van statistika, jer mehanika igre to dozvoljava. Ovde sve zavisi od statistika, citav gejmplej je kliktanje po neprijateljima uz solidno pozicioniranje i izbor magija. Nije raketna nauka pa da postoje ljudi kojima je to tesko da dokuce. Bas zbog toga sto je mehanika boza, grind postaje zamoran kada je preteran.

Naravno, i to ima svoje fanove. Nekih 200 hiljada aktivnih igraca (od 12 miliona naloga). Korejanci bar imaju razlog za forsiranje grinda, tamo postoji in game shop koji prodaje boost za prave pare. Cemu ovde nasilni grind da mi je znati?

Vidi se da su igru pravili Diablo II moderi. Tamo u svakom modu koji caprka po statistikama imas mobove koji te ubiju iz prve i visi nivoi tezine su nekoliko puta tezi nego u vanilla igri. Da su bar promislili kako obogatiti osnovnu formulu a da se sva unapredjenja ne svedu na matematiku...

Naravno likovi kao DAS uopste ne kapiraju o cemu ja pricam niti imam iluzije da ce ikada ukapirati.

Iskreno ni ne trudim se, pogotovo posle ovakvih postova :)

PoE ima svojih nedostataka, ali treba ga posmatrati kao Hack&Slash RPG a ne kao nesto vise.

Na srecu, meni Hack&Slash RPG nije omlijeni zanr pa kad mi dosadi odem da igram PoE (Pillars of Eternity).
 
Grind nije u opisu nijednog zanra, grind je izmisljen da se vestacki i neintuitivno poveca sadrzaj online igara. U PoE je on doveden do novog nivoa, nije samo dosadan i jednolican, vec je sve tezi i tezi. Pritom tezina sadrzaja je najgluplja ikad vidjena u igrama.
 
Grind je nuspojava loseg dizajna igre, nista drugo. Nije napredovanje po nivoima samo po sebi grind, vec to postaje kada napredovanje postane toliko sporo da svakom sa klikerom u glavi bude jasno da gubi svoje vreme i ne zabavlja se vise. Mazohisti su druga prica.

PoE ima svojih nedostataka, ali treba ga posmatrati kao Hack&Slash RPG a ne kao nesto vise.

Diablo je H&S (osim trojke koja je shit), jer iako ima jednostavan gejmplej ima pricu, zanimljive karaktere, dobar sistem loota i sasvim korektan skill sistem gde imas dovoljno izbora da igras kako ti zelis. Jos jednom napominjem da ima pricu sto prvi prelazak cini jako interesantnim.

Igre kao sto su Path of Exile, Sacredi i ostali sljam ovog zanra kojih se nakupilo gomila tokom dve decenije su nista drugo do Cookie Clicker u malo drugacijem obliku. Tuzno je sto toliko vas kapira da je hack&slash samo i iskljucivo vrtenje random brojeva u nedogled i da je poenta nabiti sto vise RNG u igru i da je to cini boljom.
 
Poslednja izmena:
@toxicm: Vidi, ono sto grind u PoE izdvaja od drugih hack&slash RPG-ova (recimo od D3) je upravo to sto je igra bogatija pa tako grind-ovanje u PoE ukljucuje:

- standardno jurenje za dobrim rare/unique item-ima koje ima svaki aRPG
- prikupljanje losih rare/unique itema i njihova prodaja za alteraion - > jeweler - > fuse koje onda mozes relativno lako da zamenis za exaltede
- levelovanje gemova koje mozes da korisits/prodas/koraptujes
- jurenje divination karti
- jurenje delova za Atziri run-ove
- potraga za mapama koje mozes da prodas ili iskoristis i to samo za sebe ili za rotacije sa drugim igracima (sa jednom mapom recimo lvl 80 u punoj grupi odigraces 6 mapa level 80) ili da startujes public grupu pa da naplacujes mape

I tako dalje..ja bas mislim da ces u PoE lakse doci do kinte za opremu nego recimo u D3, jer u PoE, cak i da ti nista ne ispadne, samo skupljanjem i prodavanjem nebitnih itema ces doci do alterationa koje pretvaras u jewelere i fusove (preko mastera po povoljnijem kursu) koje lako trade-ujes u bilo sta drugo. Ne znam kako sad stoji D3 ali ranije dok sam ja igrao jedini nacin da dodjes do kinte i da kupis nesto bolje, bio je da ti ispadne neki dobar item sa dobrim rolom koji ces prodati.
Druga stvar je to sto vi gledate najskuplje predmete (kraftovane pa mirorovane) do kojih retko ko moze da dodje a koji ti realno nisu potrebni da bi napravio solidan build.

@G@W: Diablo 1 i 2..hehe..iako sam uz D2 proveo nezaboravne trenutke u LAN-u sa drustvom, kada bi sada startovao tu igru, doziveo bi neverovatan disbalans. Jednostavno nije joj bilo posveceno dovoljno vremena da se optimizuje i da se sve klase/skilovi itemi izbalansiraju, pa bi sada bila prakticno neigriva u stanju kakva je bila ranije. Zasto? Evo ti jedan primer: sa jedne strane imas Soceress koja ima brdo mas magija a sa druge strane Paladina kod koga su skoro svi udarci single target (sacrafice, zeal, vengence..) koje pri tom nemas mogucnost da upgrade-ujes da rade na masu (kao sto u PoE moze sa melee splash-om) Tako sam imao slucaj je mom zeal paladinu trebalo sat vremena da se probije pored onih buba koje su se nakotile a one velike su ih konstantno izbacivale..
 
Nazad
Vrh Dno