zokocx
Slavan
- Učlanjen(a)
- 17.02.2007
- Poruke
- 2,644
- Poena
- 445
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 5900X & Noctua NH-D15S chromax.black
- Matična ploča
- Gigabyte X570 AORUS Ultra
- RAM
- G.Skill Trident Z Neo DDR4 2x16GB 3600Mhz 16-16-16-36 1T
- GPU
- MSI RTX 4080 16GB Suprim X
- Storage
- Samsung 980 Pro 1TB, 970 Evo Plus 1TB, Intel 545s 512GB SSD, Seagate 2TB HDD
- Zvuk
- Creative Inspire 5.1 P580
- PSU
- Corsair RM1000x
- Kućište
- Fractal Design Torrent RGB (Black TG Light Tint)
- Monitor
- LG 38GN950-B
- Miš & tastatura
- Logitech G402, ASUS ROG Strix Flare II Animate | Glorious Model O
- Mobilni telefon
- Realme GT2
- Pametni uređaji
- Kindle Paperwhite 11th gen.
- Pristup internetu
- Optički internet
Majko mila, zbogom živote kad ovo izađe. Koja je ovo BOMBA od igre.
Sviđa mi se kako su redizajnirali skill gem sistem.
Ima Gold (kao u ostalim ARPG) pored standardnih PoE valuta.
Lik kod kretanja i animaciji skillova ima blagu inerciju pa ne možeš baš da oštro menjaš uglove, ovo je čudno ali radi kako treba i ne smeta.
Postoji dobar animation cancellation, jer neki skillovi su baš spori bez valjda faster cast rate.
Skillove lepo možeš da kombinuješ i baš je zanimljivo provaliti šta kako može da praviš komboe.
Vidi se da su odmah išli da omoguće neku sinergiju između skillova. Npr. Monk ima skill gde se baci nazad i ostavi komad leda koji širi chilled ground ako se razbije onda baci mnogo chill i može da zaledi a ne mora neprijatelj da ga razbije možeš i ti bilo kojim target napadom. Isti fazon je kod Druida (nije otključan) sa onim skillovaima gde se kao medved podigne i tu kad je gore ako castuješ ground slam onda pravi veći dmg.
Dizajn nivoa je prelep - rame uz rame sa D4 ako ne i bolji jer mislim da grafika nije do maks omogućena (inače zakucan FPS na 144 bez DLSS igra klizi na mašini iz potpisa).
I VELIKI plus su oni tooltips sa hiperlinkovima ka daljim objašnjenima šta je šta. To strašno pomaže. Npr. ne mora na netu da kopam šta power charges rade i čemu služe sve piše u interfejsu igre.
Passive skill standarno konfuzan, mada malo smisleniji jer se primeti da možeš da se račvaš i ispreplićeš između jedno 3, 4 ili 5 grana od starta (centra) pa ka spolja.
Naspram D4 kliktanje 1-5 za HP i Mana napitke je baš naporno, razmazi se čovek.
Napravili sui jebeni souls-like ARPG, nisam ovoliko ginuo od pokušaja igranja Dark Souls i Elden Ringa
Zato ima neograničeni dodge roll (space), moraš da izbegavaš napada jer bossove od jedno 3-4 napada uvek imaju jedan koji pravi masivan dmg.
Baš sam se pomučio da ubijem neke bosove (čak i rare (žute) monsteri su izazov) i ne bi otišao da spavam (u 4:00) da mi jedan boss nije zadao muke i kreno da me one shotuje sa jednim napadom.
Sad mi se ne igra D4. Realno nije D4 loš samo tamo su skoro krenulu da ubacuju neke legendary aspecte koji menjaju skillove i pojačavanje sa Tempering (aoe, duration).
I redizajnirani mythical unique konačno prave značajnu razliku kod builda.
Samo tamo ne vidim neke sinergije sve se uglavnom svodi na što brži resourse build up i brust dmg. sa spender skillovima.
Zato otvde udaraš po mana napicima samo tako, pozicioniraš se i stalno razmišljaš koji prvi skill da udariš pa drugi da sa trećim napraviš što veći dmg.
Sviđa mi se kako su redizajnirali skill gem sistem.
Ima Gold (kao u ostalim ARPG) pored standardnih PoE valuta.
Lik kod kretanja i animaciji skillova ima blagu inerciju pa ne možeš baš da oštro menjaš uglove, ovo je čudno ali radi kako treba i ne smeta.
Postoji dobar animation cancellation, jer neki skillovi su baš spori bez valjda faster cast rate.
Skillove lepo možeš da kombinuješ i baš je zanimljivo provaliti šta kako može da praviš komboe.
Vidi se da su odmah išli da omoguće neku sinergiju između skillova. Npr. Monk ima skill gde se baci nazad i ostavi komad leda koji širi chilled ground ako se razbije onda baci mnogo chill i može da zaledi a ne mora neprijatelj da ga razbije možeš i ti bilo kojim target napadom. Isti fazon je kod Druida (nije otključan) sa onim skillovaima gde se kao medved podigne i tu kad je gore ako castuješ ground slam onda pravi veći dmg.
Dizajn nivoa je prelep - rame uz rame sa D4 ako ne i bolji jer mislim da grafika nije do maks omogućena (inače zakucan FPS na 144 bez DLSS igra klizi na mašini iz potpisa).
I VELIKI plus su oni tooltips sa hiperlinkovima ka daljim objašnjenima šta je šta. To strašno pomaže. Npr. ne mora na netu da kopam šta power charges rade i čemu služe sve piše u interfejsu igre.
Passive skill standarno konfuzan, mada malo smisleniji jer se primeti da možeš da se račvaš i ispreplićeš između jedno 3, 4 ili 5 grana od starta (centra) pa ka spolja.
Naspram D4 kliktanje 1-5 za HP i Mana napitke je baš naporno, razmazi se čovek.
Napravili sui jebeni souls-like ARPG, nisam ovoliko ginuo od pokušaja igranja Dark Souls i Elden Ringa
Zato ima neograničeni dodge roll (space), moraš da izbegavaš napada jer bossove od jedno 3-4 napada uvek imaju jedan koji pravi masivan dmg.
Baš sam se pomučio da ubijem neke bosove (čak i rare (žute) monsteri su izazov) i ne bi otišao da spavam (u 4:00) da mi jedan boss nije zadao muke i kreno da me one shotuje sa jednim napadom.
Sad mi se ne igra D4. Realno nije D4 loš samo tamo su skoro krenulu da ubacuju neke legendary aspecte koji menjaju skillove i pojačavanje sa Tempering (aoe, duration).
I redizajnirani mythical unique konačno prave značajnu razliku kod builda.
Samo tamo ne vidim neke sinergije sve se uglavnom svodi na što brži resourse build up i brust dmg. sa spender skillovima.
Zato otvde udaraš po mana napicima samo tako, pozicioniraš se i stalno razmišljaš koji prvi skill da udariš pa drugi da sa trećim napraviš što veći dmg.