DAS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 12.10.2006
- Poruke
- 4,122
- Poena
- 450
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel Core i7-13700F / Arctic Liquid Freezer II 280
- Matična ploča
- ASRock Z790 PG Riptide
- RAM
- Kingston Fury Renegade RGB DDR5 32GB 6400MHz CL32
- GPU
- Palit GeForce RTX 4080 GameRock OC
- Storage
- Samsung 1TB 980 Pro
- PSU
- Seasonic Prime Snowsilent 750W Titanium
- Kućište
- Thermaltake Level 20 GT
- Monitor
- Dell Alienware AW3423DW
- Miš & tastatura
- Corsair K63 Wireless / Dark Core RGB Pro SE
Konacno sam stigao da izvrtim sve testove koje sam zamislio na default i overclockovanom GTX 570.
U pitanju je Palit GTX 570. Mislim da nema mnogo smisla da opisujem kartu jer se o njoj vec sve zna, tako da cu se skoncentrisati na moja iskustva sa overclockom.
Moj primerak radi na dosta niskom naponu - 0,963V. Na ovoj voltazi moze da radi stabilno na 800MHz. Blagim povecanjem napona do 1V, karta radi na 860MHz.
Karticu sam testirao na 900/1800/4500MHz za GPU, shadere i memoriju respektivno, sto predstavlja overclock od 22,9% i 18,4% za GPU i memoriju. Za ove klokove karti je dovoljan napon od 1,037V. Koliko sam gledao na stranim forumima, mnogi koji kartu drze na 900MHz stavljaju dosta vise napone, tako da mislim da je ovo dosta dobar primerak.
Hladjenje karte je odlicno ali tek na visem broju obrtaja kada vec postaje bucno. Ja sam prvo pokusao da nadjem granicu gde broj obrtaja ventilatora vec pocinje da se cuje glasno, i da testiram tako sa fiksnim brojem obrtaja. Prvo sam vent podesio na 60%, ali tada je Warhead na overclockovanoj karti dostizao 90C. Onda sam napravio malo agresivniji fan user profile (za sva tweakovanja koristen je MSI Afterburner), kada se povecava broj obrtaja kad GPU dostigne odredjenu temperaturu. Ovako karta vise nije bila tiha, medjutim temperatura u Warheadu je pala na 71C. Mogao sam da idem i na manje agresivan fan profil kako bih postigao bolji balans izmedju temperature GPU-a i buke koju pravi ventilator. Ostaje da se jos poigram na tome. Ovako, reci cu da ko misli da moze GTX 570 lako da nasvira na 900+MHz za svaki dan, vara se. Kompromis u vidu povecane buke je neminovan.
S druge strane, ova karta vapi za nekim vodenim hladjenjem kada bi mogla da radi i na vecim klokovima sa daleko manjom temperaturom.
Karta je testirana sa ForceWare 266.58 drajverima, procesor je Sandy Bridge 2500K overclockovan na 4,6GHz, ostatak konfiguracije mozete videti u Moja masina.
U prilogu imate tabelu, koja ne lici slucajno na onu koju je Pixell napravio u svom review-u 6950 karte
Malo komentara vezanih za testove:
Crysis i Warhead - standardno dobro skaliranje sa povecanjem kloka u ovim igrama. Warhead leti na fermiju, cak i na 1920x1080, Enthusiast, 4xAA, DX10 kada sam dobio ~46 FPS, sto mislim da je odlican rezultat.
Far Cry 2 - ovde je malo manje dobijeno overclockom ali i dalje ~130 FPS-a u najzahtevnijem mogu.
STALKER - gledajucu u Pixell-ovu tabelu, ova igra dosta bolje radi na ATI-ju, tek na SunShafts smo tu negde
Just Cause 2 - provrteo sam testove sa i bez GPU simulation i bokeh filter efekata posto isti ne mogu da se ukljuce na ATI kartama. Po meni ovu igru treba iskljuciti iz testova jer je FPS zakucan ili na 30 ili na 60FPS-a, ocigledno kao posledica porta sa konzole.
Metro 2033 - ova igra baca daleko najmanji FPS od svih testiranih, pa sam ukljucio malo vise testova sa razlicitim podesavanjima. U prvom testu je sve ukljuceno, u drugom je islkjucen DOF kada FPS skace za ~40%. Ako se pored DOF smanje detalji sa Very High na High FPS je dupliran. Preostala dva testa (DX10 i DX9) pokazuju da teselacija skoro i da ne utice na FPS (pitanje koliko je uopste ima), kao i to da je jedina razlika izmedju DX9, DX10 i DX11 modova u tome sto ne mogu da se ukljuce pojedine opcije.
Lost Planet 2 - Test A se sastoji iz 3 scene koje se uvek vrte drugacije zbog cega rezultati malo varijaju, pa nije 100% merodavan. Ja sam samo prikazao prosecan FPS iz sve tri scene kako bih smanjio te varijacije. Test B je merodavniji jer se uvek vrti isto.
Ostaju sinteticki testovi od kojih bih izdvojio Stone Giant gde tek u toku testa postoji opcija da se ukljuci Diffusion DOF kada FPS pada sa 87 na 51.
Ukupan skor od 23,56% povecanih performansi overclockom treba smanjiti za ~3% zbog Just Cause 2 igre, iz razloga koje sam gore naveo - ovde se desilo to da je, zbog oveclocka igra vise drzala FPS od 60 nego kad je na defaultu pa je zato vestacki dobijen toliko veci average FPS.
Toliko za sada :wave:
U pitanju je Palit GTX 570. Mislim da nema mnogo smisla da opisujem kartu jer se o njoj vec sve zna, tako da cu se skoncentrisati na moja iskustva sa overclockom.
Moj primerak radi na dosta niskom naponu - 0,963V. Na ovoj voltazi moze da radi stabilno na 800MHz. Blagim povecanjem napona do 1V, karta radi na 860MHz.
Karticu sam testirao na 900/1800/4500MHz za GPU, shadere i memoriju respektivno, sto predstavlja overclock od 22,9% i 18,4% za GPU i memoriju. Za ove klokove karti je dovoljan napon od 1,037V. Koliko sam gledao na stranim forumima, mnogi koji kartu drze na 900MHz stavljaju dosta vise napone, tako da mislim da je ovo dosta dobar primerak.
Hladjenje karte je odlicno ali tek na visem broju obrtaja kada vec postaje bucno. Ja sam prvo pokusao da nadjem granicu gde broj obrtaja ventilatora vec pocinje da se cuje glasno, i da testiram tako sa fiksnim brojem obrtaja. Prvo sam vent podesio na 60%, ali tada je Warhead na overclockovanoj karti dostizao 90C. Onda sam napravio malo agresivniji fan user profile (za sva tweakovanja koristen je MSI Afterburner), kada se povecava broj obrtaja kad GPU dostigne odredjenu temperaturu. Ovako karta vise nije bila tiha, medjutim temperatura u Warheadu je pala na 71C. Mogao sam da idem i na manje agresivan fan profil kako bih postigao bolji balans izmedju temperature GPU-a i buke koju pravi ventilator. Ostaje da se jos poigram na tome. Ovako, reci cu da ko misli da moze GTX 570 lako da nasvira na 900+MHz za svaki dan, vara se. Kompromis u vidu povecane buke je neminovan.
S druge strane, ova karta vapi za nekim vodenim hladjenjem kada bi mogla da radi i na vecim klokovima sa daleko manjom temperaturom.
Karta je testirana sa ForceWare 266.58 drajverima, procesor je Sandy Bridge 2500K overclockovan na 4,6GHz, ostatak konfiguracije mozete videti u Moja masina.
U prilogu imate tabelu, koja ne lici slucajno na onu koju je Pixell napravio u svom review-u 6950 karte
Malo komentara vezanih za testove:
Crysis i Warhead - standardno dobro skaliranje sa povecanjem kloka u ovim igrama. Warhead leti na fermiju, cak i na 1920x1080, Enthusiast, 4xAA, DX10 kada sam dobio ~46 FPS, sto mislim da je odlican rezultat.
Far Cry 2 - ovde je malo manje dobijeno overclockom ali i dalje ~130 FPS-a u najzahtevnijem mogu.
STALKER - gledajucu u Pixell-ovu tabelu, ova igra dosta bolje radi na ATI-ju, tek na SunShafts smo tu negde
Just Cause 2 - provrteo sam testove sa i bez GPU simulation i bokeh filter efekata posto isti ne mogu da se ukljuce na ATI kartama. Po meni ovu igru treba iskljuciti iz testova jer je FPS zakucan ili na 30 ili na 60FPS-a, ocigledno kao posledica porta sa konzole.
Metro 2033 - ova igra baca daleko najmanji FPS od svih testiranih, pa sam ukljucio malo vise testova sa razlicitim podesavanjima. U prvom testu je sve ukljuceno, u drugom je islkjucen DOF kada FPS skace za ~40%. Ako se pored DOF smanje detalji sa Very High na High FPS je dupliran. Preostala dva testa (DX10 i DX9) pokazuju da teselacija skoro i da ne utice na FPS (pitanje koliko je uopste ima), kao i to da je jedina razlika izmedju DX9, DX10 i DX11 modova u tome sto ne mogu da se ukljuce pojedine opcije.
Lost Planet 2 - Test A se sastoji iz 3 scene koje se uvek vrte drugacije zbog cega rezultati malo varijaju, pa nije 100% merodavan. Ja sam samo prikazao prosecan FPS iz sve tri scene kako bih smanjio te varijacije. Test B je merodavniji jer se uvek vrti isto.
Ostaju sinteticki testovi od kojih bih izdvojio Stone Giant gde tek u toku testa postoji opcija da se ukljuci Diffusion DOF kada FPS pada sa 87 na 51.
Ukupan skor od 23,56% povecanih performansi overclockom treba smanjiti za ~3% zbog Just Cause 2 igre, iz razloga koje sam gore naveo - ovde se desilo to da je, zbog oveclocka igra vise drzala FPS od 60 nego kad je na defaultu pa je zato vestacki dobijen toliko veci average FPS.
Toliko za sada :wave:
Prilozi
-
GTX 570.jpg469.5 KB · Pregleda: 203
-
Warhead GTX 570 900 1800 4500MHz DX10.jpg301.1 KB · Pregleda: 131
-
Far Cry 2 GTX 570 900 1800 4500MHz DX10.jpg174.1 KB · Pregleda: 98
-
Crysis GTX 570 900 1800 4500MHz DX9.jpg291.7 KB · Pregleda: 105
-
STALKER Call of Pripyat GTX 570 900 1800 4500MHz DX10.jpg280.1 KB · Pregleda: 91