Šta je novo?

p4 2.0

mitnick

Čuven
Učlanjen(a)
03.07.2003
Poena
619
Imam Asus p4b533 i Intel 2.0Ghz
mnozioc mi je zakljuchan na 20
voltaza mi ide do 1.7
Koje su vrednosti za njega optimalne?
Za ovu temu sam totalni laik, od skora je pochela da me interesuje, tako da molim za malo duzi odgovor :boom:

mitnick je napisao(la):
Imam Asus p4b533 i Intel 2.0Ghz
mnozioc mi je zakljuchan na 20
voltaza mi ide do 1.7
Koje su vrednosti za njega optimalne?
Za ovu temu sam totalni laik, od skora je pochela da me interesuje, tako da molim za malo duzi odgovor :boom:
One na kojima radi stabilno,simpsonov 2.0 radi na 4 ghz,probaj pa vidi napon slobodno dizi do 1.7v i javi rezultate.A to sto ti je mnozilac zakljucan je sasvim normalno,eh kad bi ovi nasi inteli mogli da se otkljucavaju. :wave;

A shta da radim sa fsb? Mogu da je dignem do 199 (D)

Kad podignem voltazu na 1.7 i magistralu procesora na 200 (moze do 400), mashina skroz stane, ne dize se sistem
Verovatno sam ja negde zeznuo
Molim te, reci mi shta tachno i na koliko da dizem u bios-u, totalni sam laik na ovu temu

Kokos je zaboravio da kaze da ima zamrzivac na procesoru i birani primerak procesora, otud toliki FSB. Za pocetak probaj nesto skromnije npr. 133FSB i postepeno dizi magistralu. Stabilnost mozes probati sa Prime95 ili 3DMark 2001 programima.

mitnick je napisao(la):
Kad podignem voltazu na 1.7 i magistralu procesora na 200 (moze do 400), mashina skroz stane, ne dize se sistem
Verovatno sam ja negde zeznuo
Molim te, reci mi shta tachno i na koliko da dizem u bios-u, totalni sam laik na ovu temu
Nisam ti rekao da krenes od 200,kreni ko sto ti Alexsandar rece od 133 pa dizi po jedan magistralu i avi dokle si stigo.

ma dodje do 129 i zbogom........vishe nece.
Da nije mozda do hladjenja?
Voltazu mi neda da dignem preko 1.575, javlja mi da je voltaza preko dozvoljene, a moguce je dici je do 1.7