Šta je novo?

Orion Telekom

Mene zvali juče opet nešto da nude, rekla mi gospođa da će biti akcija do kraja februara. Verovatno je tolika navala da ne mogu da postignu :-D :-D :-D
 
Kad sam ja raskidao ugovor i prelazio na telekom. Isto je bilo za raskid povuci potegni...

E sad...uslov da ti izdaju mik je da im se vrati oprema i da su svi racuni placeni...samo tako hoce da idaju mik.


Posle izdavanja mik su me nazvali i trazili da platim jos nesto i da vratim deo opreme na sta sam im ja jednostavno rekao da sam ja sve moje obaveze izvrsio jer mi u suprotnom ne bi izdali mik i tu se nasa prica zavrsila.
Pitao sam ih jos samo dal im nesto nije jasno i rekli su da je kao sve ok.

Reko fala i da vas moje oci vise ne vide smradovi jedni.fak off
 
Od jutros na svakih 5-10 minuta puca veza. Beograd, centar. Jos nekome?
edit:
Evo 20 minuta radi bez prekida, valjda se stabilizovalo ;(
 
Poslednja izmena:
Za dzabe sam se ponadao. Puca li puca. Naravno "nije" do njih !@#$%^&*(
 
Мени сада пуца, задњих пола сата сигурно.
 
Ugovor mi ističe za nekolko dana..Pazi koja je procedura..Moram da pošaljem teket mejl kosničkoj službi tj da tražmi nekkakav formular za prekid ugovrorene obaveze..Ja to juče pošaljem međutim ništa
mi nije stiglo. Sad sam kontaktirao operatera kaže biće mi poslat večeras..Evo čekam to njihovo večeras..Jel neko ima pojma o kakvom se famoznom formularu radi..
Kao fora posle to ide na razmatranje..Kakvo bre razmatranje..Oću da vas odkačim i ćao..To mora tako da mi se ugovor ne bi automatski produžio na sl mesec..Koji su carevi al baš..
 
Kreator, samo im reci da si ti ugovor zakljucio na ODREDJENO vreme, samim tim kad ih obavestis da ugovor ne zelis da produzis, a oni tebi pokusavaju da uvale jos jedan mesec krse zakon o obligacionim odnosima, krse zakon o zastiti potrosaca i samim tim mozes da im pretis tuzbom. Posalji jedan BESAN mail, gde ces navesti ovo o krsenju zakona (googluj, ne znam tacno napamet sad koji clanovi su u pitanju), dati im rok od "x" dana (ubaci broj koji hoces umesto x) da te razrese ugovorne obaveze i obavezno pomeni RATEL u toj pretnji. Ne znam sa koje planete su oni pali, ali ne moze mene neko da uhvati za ruku i natera me da platim nesto sto ne zelim da kupim.
 
Nece ti ni stici, ja kad sam raskidao ugovor, cekao sam isto tako. Na kraju sam u poslovnici posle sredio to.
 
To sa jos mesec dana im je standardna prevarantska fora i MAKSIMALNO bezobrazna/pokvarena.

Sreca sto sa tim polsovanjem "ukradem jos par stotina din na visu pretplatu u zadnjem mesecu bez ug obaveze" nece stici daleko.. Svadjajte se i ostalo. Ja sam odustao, prezreo, i platio im sa smeskom taj zadnji mesec sa sve komentarom - "necete me vise nikad videti na novoj pretplati"...
 
Da u pravu si sad sam dobio Zahtev za jednostrani raskid ugovora i tamo piše rok je 30 dana..Nravno pokušavaju da mi uvale još mesec dana..Maločas sam kuckao sa operaterkom..
Kaže da je to otkazni rok..Kakav bre rok pa ne radim ja u nekoj firmi..Kao to se prosleđuje njihovim šefovima pa će oni to da odrade za 30 dana..
Ja im lepo reko da mi ugovor ističe 18 feb i da mi ne pada napamet da se mlatim sa njima još mesec dana..Sutra im šaljem jedan mejl pa ćemo da vidimo za dalje..
Hvala na informacijama..
 
Meni je isticao 'za poneti' krajem januara. Polovinom me zovu iz prodaje.
- "Hocete?"
- "Necu!"
- "Otidjite licno da predate i potpisete zahtev"
- "Nisam se na to obavezao. Ugovor istice, imate mejl sa vaseg servera gde vas obavestavam da ne zelim produzetak"

Covek nije nista rekao, ja 31.1. otisao i vratio opremu. Neka seka to zagledala, okretala, obrtala. Gleda kontakte na USB konektoru, zakrece ih, izvlaci antenu i kao: "OK".

Zavrsio zauvek sa njima sa svim uslugama koje sam imao...
 
Meni ugovor sa njima istice 03.04.2014. U skladu sa obavezom iz ugovora da ih 30 dana pre isteka ugovora obavestis kako ne zelis da nastavljas saradnju sa njima, da ne bi doslo do automatskog produzenja ugovora na neodredjeno vreme, poslao sam im sa registrovanog naloga ticket sa svim podacima i jasno naglasenom namerom da ne nameravam da nastavim saradnju sa njima po isteku ugovorne obaveze. Da bih danas dobio dva maila, od dve razlicite osobe, iz korisnickog centra. Evo jedne poruke, posto su gotovo identicne:

"Poštovani,

Hvala Vam na izdvojenom vremenu i na mail-u koji ste nam uputili.

Pre svega možete li nam reći iz kog razloga želite da prekinete korišćenje naših usluga? U daljem tekstu ću Vam objasniti proceduru za otkazivanje usluga.

U skladu sa procedurom otkazivanja usluga potrebno je sledeće:

- Popuniti Zahtev za raskid korisničkog ugovora. Ukoliko niste u mogućnosti da to uradite u poslovnici Orion Telekoma, Zahtev možemo poslati na e-mail adresu registrovanu na korisničkom nalogu. Vlasnik naloga popunjava i svojeručno potpisuje obrazac i zajedno sa fotokopijom lične karte šalje sa registrovane mail adrese na nalogu na [email protected]
- Vratiti opremu koja je data na korišćenje. Oprema se može razdužiti u poslovnici Orion Telekoma ili poslati na adresu: ORION TELEKOM TIM D.O.O. Male Pruge BB, 11185 Zemun Polje
- Izmiriti dugovanja nastala na nalogu tokom pretplatničkog odnosa
- Uvidom u Vaš nalog evidentirano je da ugovorna obaveza ističe 03.04.2014.godine, kako je otkazni rok 30 dana, najbolje bi bilo da podnesete početkom marta zahtev za raskid kako se ne bi tarifirali troškovi za prevremen raskid.

U prilogu Vam dostavljam obrazac, koji je potrebno da popunite prema gore navedenom uputstvu.

Ukoliko imate dodatna pitanja, stojimo Vam na raspolaganju."


Obrazac koji su mi dostavili je "Zahtev za jednostrani raskid ugovora" sa sve napomenama, velikim slovima, o naknadama za prevremeni raskid ugovora i slicno. Morao sam da im odgovorim. Malo poduze ali ne zamerite:


"Postovani,
bilo bi prvo pozeljno da razjasnimo neke termine koje vi koristite, kao i ono sto se nalazi u obrascu koji ste mi dostavili - " Zahtev za jednostrani raskid korisnickog ugovora". Ja sa vama imam potpisan ugovor na odredjeno vreme ( 12 meseci) koji posto je poceo da vazi 03.04.2013 istice 03.04.2014 godine. Ne raskidam ja sa vama, jednostrano, nikakav potpisani ugovor vec jednostavno njegova vaznost istice 03.04.2014 godine i samim tim nikakav zahtev za raskid ugovora ja ne podnosim vec vas samo na vreme obavestavam, u skladu sa uslovima navedenim u ugovoru - clan 9, da ne zelim po isteku vaznosti ugovora dalje da koristim vase usluge i da ne zelim, i nikako nemate moju saglasnost za to, da se taj ugovor po nekom automatizmu produzava na neodredjeno vreme. Nadam se da smo se razumeli, ugovor istice, nema produzavanja, ni po automatizmu ni na bilo koji drugi nacin, i nema raskidanja ugovora jer se moje obavestenje koje sam vam dostavio odnosi na cinjenicu da posle isteka postojeceg ugovora ne zelim da produzavam saradnju sa vama.
"Molim Vas da mi kao korisniku Orion telekom usluga omogućite raskid ugovora broj....." Nisam bas razumeo citirani deo sa vaseg obrasca koji ste mi dostavili. Ja vas "molim" da mi omogucite raskid ugovora koji je potpisan na odredjeno vreme, na godinu dana, i koji istice a ja vas samo na vreme obavestavam o svojim namerama ("minimum 30 dana pre isteka ugovora"). I dalje sam u nedoumici da li ste razumeli pravu svrhu dostavljenog vam obavestenja sa moje strane kao i da li zaista mislite da je obrazac koji ste mi dostavili adekvatan onome o cemu se ovde zapravo radi: Obavestenju da po isteku ugovorne obaveze ne zelim nikakav novi ugovor sa vama - ni na odredjeno vreme ni na neodredjeno vreme. Obrazac u kome, velikim slovima, stoji ovo:
"USLUGE ZA TEKUĆI OBRAČUNSKI PERIOD DO STUPANJA NA SNAGU RASKIDA UGOVORA, NAKNADA ZA PREVREMENI RASKID UGOVORA I NAKNADA ZA OŠTEĆENU ILI NEBLAGOVREMENO VRAĆENU OPREMU BIĆE FAKTURISANE KORISNIKU PO VAŽEĆEM CENOVNIKU ORION TELEKOMA"
ne moze nikako biti odgovarajuci za ovakvu priliku. Ja bih, vama , trebao nesto ovako da potpisem i samim tim prihvatim sve sto tu pise iako nista od toga nema nikakve veze sa mojim ugovorom i mojim poslovnim vezama sa vama. Jednostavno, na vreme sam vas obavestio da ne zelim da produzavam ugovor koji istice a vi saljete obarzac za jednostrani raskid ugovora sa svim mogucim napomena o kaznenim penalima za raskid ugovora. Da li ste uopste procitali sta ste mi poslali? "Zahtev za jednostrani raskid ugovora" Obavestenje o neproduzavanju saradnje po isteku vazeceg ugovora i zahtev za jednostrani raskid ugovora nikako nemaju izmedju sebe znak jednakosti. Zasto bih ja popunjavao zahtev za jednostrani raskid ugovora? Da bih sebe doveo u situaciji da mi naplacujete nesto zasta nemate nikakvih osnova? Ugovor mi istice i ne zelim da ga produzavam. To je sve.
Razlog zasto ne zelim da produzim saradnju sa vama? Evo, bas ovakva situacija. Ja vas, u skladu sa potpisanim ugovorom, na vreme obavestavam o nepostajanju moje zelje da po isteku ugovorne obaveze produzavam saradnju sa vama a vi me upucujete da potpisem zahtev za jednostrani raskid ugovora. Kada moj ugovor sa vama istekne 03.04.2014 koji to ugovor sa vama onda mogu da raskinem? Zalosno neozbiljno.
Zasto dovodite korisnike u ovakvu situaciju? Potencijalno, priznacete, jako spornu. No, rascisticemo ovo, izdacete mi MIK i to ce biti kraj price. Moram da primetim da imate jako problematican i sumnjivo posten odnos prema korisnicima. "
 
Poslednja izmena:
Ja sam im poslao taj glupi zhtev danas iako mi za nekolko dana ističe ugovor..Izgleda da su tolko poslovni da ju napravili samo jedan jedini formular..
Postali su tolko bezobrazni i alavi da te uopšte ne slušaju šta im ti pričaš nego se drže njihovih pravila glupavih..Najače je taj famozni član 9 ugovor se automatski produžava na neodređeno vreme..
Šta može i kako da se produži ako korisnik nije saglasan da bude dalje njihov korisnik..I meni je bilo glupo da popunjavam taj obrazac o raskidu..A ugovor prestaje za neki dan..
Još traže i kopiju lične karte e baš da im ne pošaljem ..Imaju dosta mojih podataka još od ranije..Videću dalje šta će da bude..Al ovo je već komedija teška..
 
Hocu, javicu kako ide dalje prica. Nastavak ocekujem u utorak, posto vidim da banke sutra i u ponedeljak ne rade pretpostavljam da je tako i kod Oriona.
 
Kreator i Acim, ako vam treba pomoc, cimnite me preko inbox-a, pa da vidim da vam pomognem obojici ako je to moguce sa savetom.
 
Najnoviji lopovluk od Oriona:

Uplacujem net po godinu-dve unapred jos od prvih dana Sezama.

Ukratko, iako sam ja njima placao USLUGU godinu dana unapred, oni su resili da se svojevoljno igraju banke, te su zakljucili kako je taj novac na "cuvanju" a da oni imaju pravo da PODIGNU CENE u mdjv, te da mi kazu kako iako tih godinu dana nije isteklo, im ja zapravo vec dugujem pare!

Da rezimiram - ja sam uplatio 12 meseci, oni su isporucili 11, i tada konstatovali da im dugujem jos 940din. Naravno o poslednjem mesecu + kusur i da ne govorimo.

Pritom navodno tvrde da iako nisam pod ugovornom obavezom, sam duzan da pre nego sto dobijem MIK, im platim jos mesec dana preko toga!

Lopovluk nevidjenih razmera koji zaista zasluzuje advokata!!!!

Jos uvek cekam da mi jedan od direktora iz Oriona potvrdi da je ovo slucaj. Ako je jos neko iskusio isto, molim da se sto pre javi.

Ja sam tu situaciju imao 2012. godine. Platio sam kao i svih prethodnih godina za 3 meseca unapred ( za 7,8,9), kad u oktobru stiže meni obaveštenje da im dugujem nekih 750 dinara jer su oni krajem augusta podigli cene. I tu krenu moji telefonski razgovori sa njima, pa zatim prepiska na mail gde im ja uporno objašnjavam da sam ja uslugu platio unapred i da oni mogu da podignu cenu prema meni nakon što prodju ta 3 meseca, a ne za period koji sam ja avansno platio. I džabe, prave se blesavi i stalno spominju član ugovora po kojem imaju pravo promene cene, iako je i *****u jasno da se to nemože odnositi na avansno uplaćen period. I tako smo se dopisivali jedno 10-15 dana. I ja prijavim ceo slučaj udruženju za zaštitu potrošača ( moram da ih pohvalim, zvao sam ih zbog 3 različite situacije i svaki put su mi pomogli). Kad prc, 5 dana nakon moje prijave zove me neka njihova šefica i trt-mrt kao izvinjava se, problem je u kompijuterskom softveru i da ja ništa ne dugujem. Ostao sam još uvek kod njih zbog onog prokletog Targa sa kojim sam potpisao ugovor još pre 8 meseci, ali još ništa od priključenja, baš su mi juče to javili. I sad pošto nema ništa od Targa, nemoram više da ostajem uz Orion, do kraja meseca odlazim kod nekog drugog nakon 8 godina vernosti Sezamu i orionu. Nek crknu.
 
Cale mi je rekao da su zvali iz oriona, iako nismo njihovi klijenti.Zvali su na fiksni sa ponudama nekim, uglavnom moj net je trenutno ocajan,evo trenutnog stanja p6DgOL9.jpg a razlog ovako slabom netu je sto smo daleko jako od centrale i nemoguce je da se uvede bolji internet preko telefonije zbog tih tehnickih razloga, slali smo i zalbe i svasta ali je nemoguce.Pa cale kad je pricao sa tim sto su zvali rekao im je i rekli su da oni kao imaju wifi ,tj postavi se antena.. bacio sam malo oko preko interneta na te njihove wifi+ pakete pa me zanimaju kakva su iskustva ? da li vredi da uzimam , sta i kako ...

P.S trenutno sam na Telekomovom ADSL-u
Click 1 (stare brzine) Brzina 1536/256 Kb/s Cena 1.558,80
http://open.telekom.rs/home/Content.aspx?temp=0&sid=176&id=1450
 
Poslednja izmena:
Meni su to ponudili u stanu gde samm sad, ne garantuju ti brzinu ugovorom.
 
Chala. Pogledaj u parametrima rutera vrednosti snr margine..Nemoguće da može samo ta brzina..Možda bi mogao bar do 5 mbps da imaš..
 
Video sam po mnogim forumima da je korisnicima potrebna admin šifra AudioCodes MP252 rutera koji se dobija od Oriona, pa čisto da je okačim da se nađe. Osnovna orion/orion1234 ne dozvoljaa baš mnogo podešavanja, a sa ovom imate pristup svim opcijama.
Username: admin
Pass: 0R10nA2c4

Pozdrav,
Tasić
 
Inace, meni su (nakon sto sam raskinuo ugovor sa njima) slali poruke da treba da platim ~1100 dinara da bih izbegao privremeno iskljucenje. A kada sam dva meseca ranije bio da uzmem MIK, lepo me je snajka u poslovnici pitala da li cu da im platim sve sto sam duzan tada, ili preko uplatnice i ona meni kaze da imam toliko i toliko i ja platim tada (to je bio iznos jedne mesecne pretplate). Kakva tuga od provajdera, majko mila...
 
Ovo već postaje smešno..Ugovor ističe danas ..Oni i dalje traže da im pošaljem zahtev o raskidu ugovora i to da bude ručno popunjen i potpisan..
A procedura je sledeća..

Kada nadležna služba evidentira prijem zahteva pokrenuće otkazni rok od mesec dana.
U 30. danu će biti stopirana usluga.
I onda imate dodatnih 8 dana da pošaljete opremu na gore navedenu adresu.

Znači oće po svaku cenu da me zamlaćuju još jedan mesec..
Stvarno su jadni i bedni..
 
Odnesi im direktno u posslovnicu opremu i raskini ugovor. Ako hoce da ti naplate tekuci mesec, posalji mejl da bolje da im platis tih par dana (izracunaj pp danu koliko kosta) ako uletis u sl mesec nego da im uopste nista ne platis. Tako sam ja uradio.
 
mesec dana pre nego sto mi istekne ugovor obavesticu ih da necu da ga produzim i to pismeno jedan primerak za njih, jedan za mene sa potvrdom da su primili moje obavestenje. kada mi istekne ugovor vracam im opremu. nikakve obrasce o raskidu niti popunjavam niti potpisujem. nakon sto istekne ugovor videce me samo kada im budem vracao opremu i to je to. sledeci put ako budu hteli da me vide to ce biti na sudu.
 
mesec dana pre nego sto mi istekne ugovor obavesticu ih da necu da ga produzim i to pismeno jedan primerak za njih, jedan za mene sa potvrdom da su primili moje obavestenje. kada mi istekne ugovor vracam im opremu. nikakve obrasce o raskidu niti popunjavam niti potpisujem. nakon sto istekne ugovor videce me samo kada im budem vracao opremu i to je to. sledeci put ako budu hteli da me vide to ce biti na sudu.
Opa.... V**o, šta si i ti rešio da ih se rešiš;).... Prelaziš na kabl ili....mada i buđavi Telekom je pojam poslovnosti za Orion.....
 
kabl. nemam ja nesto losa iskustva sa njima ali sa ovim "razlozima za raskid" me nerviraju.
 
Pa u tvojoj zgradi imaš dva kablovska provajdera i telefon..... Potpišeš na dve godine sa jednim ( i dobiješ ono tri mesca za dinar i slično ), pa onda sa drugim ( opet sa beneficijama kao novi korisnik ) onda okreneš nekoliko adsl/vdsl provajdera........ i tako do penzije :D
 
Nazad
Vrh Dno