Šta je novo?

Orion Telekom

Moj slucaj, pa cu javiti kako je proslo:
Naravno da na njihovom sajtu (kao i 99%ljudi) nisam video obavestenje. Danas zovem za novu stavku njihov call centar i nude nesto simbolicno zamenski kao da izadju u susret zbog poskupljenja.
Odem na ovaj forum i onda jos izvalim da novi korisnici imaju 50% na pretplatu tokom cele ugovorene obaveze a mi, ostali plebs, dobijamo uvecanje za 10%
Fina teta iz Oriona kaze nazvace vas neko u narednim danima da vidimo sta mozemo da uradimo.
Bukvalno sam u fazonu da raskinem ugovor ako bude moglo pa da kao novi korisnik zakljucim sa 50% popusta.
Javljam sta je bilo
 
Ima li nekog kome je iskočilo ažuriranje YT na Lakiju i sada uz vidno unapređen interfejs nema reklama ali zakucava između klipova. Ne baš svaki put, ali u 15 min kratkih klipova mora da stane. Ili stane, pa mora ponovo da se pusti, ili se zakuca pa vrti kružić...
Pitam, jer trenutno samo mi tome služi taj box, da pušta pesmice za bebirona...
 
Starim korisnicima dizu cene, a novim nude upola cene dual pakete. Tako da im sam inernet skuplji od dual paketa. Kad ih zoves telefonom, to je igranka bez prestanka i slusanje zaglusujucih reklama do besvesti, prebacivanja veze drugim lokalima i 10 puta moras da im ponavljas jedno te isto. A sa druge strane mi zvone na vrata svakih 10 dana i nude usluge. Ne znam sta da kazem vise, ali imaju neuravnotezeno ponasanje. Da zele da daju normalnu podrsku, kako nude uslugu i telefonije, mogu otvoriti i nove pozivne brojeve u zavisnosti od problema, ali oni ocigledno zele da se korisnici stalno njima bave, dok korisnici zele da se njima ne bave nego da dobiju ono sto im je ponudjeno kad su sklapali ugovor, sa ili bez uo sve jedno. Dokle misle da se ne pridrzavaju ugovora videcemo, ali mislim da ovakav haos na trzistu nadlezni treba da zaustave.
E pa ne dolaze ti na vrata radnici Oriona već random agenti koji rade na procenat.
Ako ceniš svoje vreme, ti ćeš platiti održavanje 350. Ako ne ceniš, imaš opciju da se dopisuješ sa njima.
Nadležni treba ovo da zaustave ali neće.
Ajd da vidimo ko će sad biti karakter i ipak pisati Ratel-u (bez obzira što ste dobili korekciju računa) da im se makar skrene pažnja na Orion poslovnu praksu.

Meni ako povećaju cenu prepaid paketa nakon što su pismeno tvrdili da to nije u planu za prepaid momentalno idem na sajt Ratel. Jer već 2, 3, 4 puta sam im oprostio i nisam se žalio Ratel-u što non stop daju netačne informacije.
Ja te podržavam u potpunosti. Meni je stigao isti iznos na računu - bez uvećanja. U račun je integrisano održavanje ali je ukupan iznos za plaćanje ostao nepromenjen. Magija :D
Hey sad gledam DUO paket ( i to bolji) 2050 din

Upravo tako, znači mene zovu 7 dana pre kraja oktobra, nude mi da ostane cena od 1750 din ako potpišem novi ugovor, sad mi dolazi račun od 2200 din, a da sam raskinuo i sačekao par dana mogao bih da potpišem novi (ili moja supruga) za 1250 din (uračunato održavanje).

Ovo je čist primer poslovanja naših firmi - pa se pitaj zašto nam je ovako.

Lojalnost treba nagraditi većim računom.
btw, stigla mi je sms poruka da će moju žalbu razmotriti u roku od 8 dana
Kakva lojalnost? Ti da si lojalan tebi bi bilo svejedno da li plaćaš 2200 ili 3300. Sad da Orion digne cene za 1000 dinara, videli bi svi ko je lojalan a ko nije!
Ne nagrađuje se "lojalnost" većim računom nego se navlače novi korisnici da potpišu ugovor koje će nakon 2 godine mrzeti da menjaju provajdera.
Ta cena sa popustom za nove korisnike nije realna.
Logicno bi bilo da u ugovoru navedu da imaju pravo na godisnju korekciju cene za stopu inflacije, sve ostalo nije u redu, to sto rade su obmana i prevara klijenata. Generalni cenovnik mora da postoji i da bude jasno svima sta je posto.
I uopste na trzistu se rasirio taj hostapleraj, po samouslugama vrlo cesto da na robi jedna cena a na kasi druga. Sta rade te inspekcije nemam pojma, ali bi trebalo i njima neko da se bavi, ocigledno, jer to traje godinama.
Ako je na robi jedna cena a na kasi druga, to je žestok prekršaj i ako tražiš umanjenje na kasi, kasirka ti uvek to odradi. Više puta probao - više puta uspelo.
Moj post od pre mesec dana se ipak obistinio. Stvarno su neverovatni. Izgleda da im je ovo neka taktika da, cak i ako su korisnicima napisali na mail da su izuzeti od poskupljenja, oni ipak posalju uvecan racun, pa tek u tom slucaju ako se korisnik opet zali, da tek tada salju korigovane racune. Klasicno j**arenje. Zapita se covek dal’ je realno da se jedna ‘ozbiljna’ firma bavi time, gde je druga strana obican korisnik, a ne neki potencijalni partner za saradnju gde se ugovara milionski posao.
Hoćeš ozbiljnu firmu? Pređi u SBB. Oni svoju "ozbiljnost" naplate lepo.

A niko nije primetio da je Orion ubacio na račun QR kod za plaćanje?
Screenshot_3349.png
 
Poslednja izmena:
Sad videh da su đubrad i noćas / jutros imali j*beni prekid neta od 3 do 9h!! 🤬🤬🤬🤬

Ovaj put i bez SMS obaveštenja.
 
simon-cowell-two-thumbs-up.gif


😁
 
Na call centru Oriona 45 poziva ispred mene :D
Ovo što rade je presedan neviđenih razmera, haos će sebi napraviti bez ikakve potrebe. Još za nove korisnike imaju 1gbps pakete za 1275 RSD svih 24 meseci, a isti taj paket za postojeće košta između 1800 i 2100 RSD.
 
Na call centru Oriona 45 poziva ispred mene :D
Ovo što rade je presedan neviđenih razmera, haos će sebi napraviti bez ikakve potrebe. Još za nove korisnike imaju 1gbps pakete za 1275 RSD svih 24 meseci, a isti taj paket za postojeće košta između 1800 i 2100 RSD.
1275 će koštati do prvog poskupljenja, a onda ode cena :(
 
Meni stigao račun na 240din, za uslugu Naknada za aktivaciju narednog ugovornog perioda. Inače imam i dalje besplatne mesec, skoro potpisan ugovor.
Zvali me sinoć da mi kažu šta su mi naplatili. Navodno, nisam im dostavio potpisan ugovor :D Kada istekne ugovorna obaveza, to se naplaćuje svakog meseca (znam za to). A ja ih pitam, pa na osnovu čega ste mi pustili signal? Nešto promrmljala gospođa sa druge strane. U ponedeljak ih zovem da im kažem da neću da nastavim da koristim njihove usluge, da prestanu da šalju račune i da prelazim kod drugog provajdera :D Baš da vidim koliko će im sekundi trebati da nađu ugovor.
 
Zvali me sinoć da mi kažu šta su mi naplatili. Navodno, nisam im dostavio potpisan ugovor :D Kada istekne ugovorna obaveza, to se naplaćuje svakog meseca (znam za to). A ja ih pitam, pa na osnovu čega ste mi pustili signal? Nešto promrmljala gospođa sa druge strane. U ponedeljak ih zovem da im kažem da neću da nastavim da koristim njihove usluge, da prestanu da šalju račune i da prelazim kod drugog provajdera :D Baš da vidim koliko će im sekundi trebati da nađu ugovor.
A oni kao nemaju ugovor. Tesko da su oni ozbiljna firma kada se bave ovakvim stvarima,pravi pilicari.
 
Ista go*na koja su radila u SezamPro su sada u Orion, tako da sve ovo sto vam se desava se vec desavalo samo po drugim imenom firme. Tako da ona poslovica vuk dlaku menja ali cud nikada.

Te pilicarske fore su radili jos za vreme ADSL-a i prolazilo im je pa sto ne bi ponovili istoriju. Klosari najobicniji koji su dosli sa pancevackog buvljaka i novosadskog najlona i oni vode firmu.
 
Te pilicarske fore su radili jos za vreme ADSL-a i prolazilo im je pa sto ne bi ponovili istoriju. Klosari najobicniji koji su dosli sa pancevackog buvljaka i novosadskog najlona i oni vode firmu.
Tu sa njima je i bivsi neobee. Na svom sajtu su imali neki baner za download nekog softvera i kad kliknes na njega, automatski im se posalje iz tvog kompjutera mail sa podacima o tvom hardveru. I ja im bio napisao mail i pitao ih sta im treba iz mog PC da im posaljem i zasto to rade 😊
 
uh, taj neobee je bio stalker firma, nisi mogao da se otkačiš od njih, kao sajentolozi su bili...i orion bogami ima taj virus...
 
Meni nisu uvećali račun, ispoštovali su dogovor iz oktobra.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-12-04-10-54-36-616-edit_org.mozilla.firefox.jpg
    Screenshot_2022-12-04-10-54-36-616-edit_org.mozilla.firefox.jpg
    45.2 KB · Pregleda: 71
Zna li ko kad će optika u starom gradu.Vidio sam MTS telekom je raširio optiku ali još nije pustio mrežu u radu.
 
Jel stuca nekom na nbg optika ovih dana net, pogotovo danas dva puta po pola sata i malo malo na sekund...
 
1850.

Sad vidim da su mi ipak poslali mail sa uplatnicom sa dodatnih 350 RSD za održavanje (ukupno 2200 RSD). U samom mail-u su napisali da je ukupan račun 1850 RSD.

JLZ :D :D
I meni su poslali mejl sa uplatnicom u koju je uračunato tih 350 din. Međutim u samom mejlu piše da treba da uplatim niži iznos, bez tih 350 dinara, a i u aplikaciji je sada niža cena. Pretpostavljam da su već bili odštampali uplatnice pre nego što smo se žalili. Meni inače stiže i uplatnica poštom.
 
Još uvek na najnovijim Lg televizorima sa webOS nema Orion aplikacija.

Ima li neki načina da se instalira preko flash-a jer je nema u LG Content Store?
 
Ne znam sta je najnoviji televizor, ja imam app na C1 i sve radi super :)
U zavisnosti od regiona i podesavanja app ne izlazi u prodavnici
 
I meni su poslali mejl sa uplatnicom u koju je uračunato tih 350 din. Međutim u samom mejlu piše da treba da uplatim niži iznos, bez tih 350 dinara, a i u aplikaciji je sada niža cena. Pretpostavljam da su već bili odštampali uplatnice pre nego što smo se žalili. Meni inače stiže i uplatnica poštom.
Bukvalno su svima uveli održavanje mreže ali onima koji su se bunili smanjili su cenu ostalih stavki u računu tako da ukupan iznos ostane isti.
 
Poslednja izmena:
Evo da prenesem i moje iskustvo, dobio sam poziv iz Oriona.
Rekli su mi da imam pravo na oslobadjanje od te pretplate, ali posto je ugovor potpisan 1.11.2022 (ne znam kako se to desilo jer sam ga potpisao 31.10, secam se tad je Dexpress doneo paket),
nude mi Orion tv paket, naredne 2 godine za ovu cenu od 2200 din ili (2025 din - nisam siguran).

Imam vec EON, ali sam zbog Arena prihvatio ovu ponudu, tako da sam u principu zadovljan krajnjim ishodom
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno