Šta je novo?

Orion Telekom

SjBB ne dozvoljava ni to nego je u fazonu: uzmi ili ostavi ruter pod našom kontrolom sa UniFi mrežom pride
Moze se ugasiti unifi putem portala ali onda ne mozes koristiti uslugu na drugim ruterima.
 
Ja sam njih zvao povodom iste takve situacije i meni je rečeno kako takvi povremeni reseti su neminovni prilikom unapredjenja mreže i digitalizacije korisnika LOL
Elem, jedino rešenje koje su meni ponudili jeste da ja njima izdiktiram sva moja željena podešavanja i da oni svakim resetom pushuju na ONT ta podešavanja.
ONT je njihovo vlasništvo i oni mogu da rade sa njim šta hoće po zakonu. Tebi ako to ne odgovara, imaš bridge mode i to je sreća, jer SjBB ne dozvoljava ni to nego je u fazonu: uzmi ili ostavi ruter pod našom kontrolom sa UniFi mrežom pride.
Mislim da ti Ratel tu ništa ne može pomoći. Zakon je na njihovoj strani.
Ja sam pisao Ratelu pre mesec i po dana zbog Supernove i čekam i dalje odgovor. I oni moraju za rukav da se cimaju, čak i kad je zakon na tvojoj strani.
Ma ja sam i napisao u prethodnom postu da uopšte ni ne znam da li smeju ili ne smeju to da rade i da li bi se RATEL zauzeo za ovo, ali ću da ih pingujem u svakom slučaju. Van svake pameti je uraditi tako nešto, za 4 godine koliko sam bio kod SBB, nije mi niko nikad s*bo ruter i napravio nepotrebnih ~sat posla.
Za sada sam im samo kulturno napisao sta se desilo i tražio da mi potvrde da li su odgovorni za to
Ovo što su tebi izašli u susret, meni isto radi posao i da imaju malo mozga uradili bi to sami, ako već moraju da ga resetuju na fabrički. Nisam nikad flesovao modem, pa ni ne znam, ali flesovao sam brate x IP Snom telefona, podešavanja im ostanu. Nadam se samo da im nisi konfiguraciju modema dostavio istim kanalom kojim oni dostavljaju passwords, ne bi me ni to kod njih čudilo :D
 
Ma ja sam i napisao u prethodnom postu da uopšte ni ne znam da li smeju ili ne smeju to da rade i da li bi se RATEL zauzeo za ovo, ali ću da ih pingujem u svakom slučaju. Van svake pameti je uraditi tako nešto, za 4 godine koliko sam bio kod SBB, nije mi niko nikad s*bo ruter i napravio nepotrebnih ~sat posla.
Za sada sam im samo kulturno napisao sta se desilo i tražio da mi potvrde da li su odgovorni za to
Ovo što su tebi izašli u susret, meni isto radi posao i da imaju malo mozga uradili bi to sami, ako već moraju da ga resetuju na fabrički. Nisam nikad flesovao modem, pa ni ne znam, ali flesovao sam brate x IP Snom telefona, podešavanja im ostanu. Nadam se samo da im nisi konfiguraciju modema dostavio istim kanalom kojim oni dostavljaju passwords, ne bi me ni to kod njih čudilo :D
Pošto ja nemam neka fancy podešavanja na ONTu, mislim da je njihova ideja bila da im izdiktiram telefonom željene nazive za SSID-e i lozinke i da oni nakon svakog reseta to ručno podešavaju.
Ja sam to naravno odbio. Ne želim da moju WiFi šifru imaju random ljudi.
Moze se ugasiti unifi putem portala ali onda ne mozes koristiti uslugu na drugim ruterima.
Pa može, al da li daju Bridge mode?
Da li ima Orion optika u Krusevcu?
Popuni zahtev na njihovom sajtu i ako ima javiće ti se:
 
Poslednja izmena:
Cao ljudi.
Dali su mi odgovor:

Poštovani,

U vezi sa Vašom primedbom želimo da Vam se izvinimo ukoliko ste imali neprijatnost ili problema prilikom korišćenja naših usluga.

Takođe, želimo da Vam dostavimo sledeće objašnjenje:

Na osnovu informacija koje ste nam dostavili izvršili smo proveru stanja Vašeg naloga i ustanovili da je postojao prekid ali da nije postojao problem na lokaciji.

Ukoliko je postojao neki strujni prekid ka ruteru, može se desiti da se ruter nakon toga vrati na defaultne vrednosti.

Ukoliko želite, možete nam dostaviti predhodne parametre za pristup wifi mreži, naziv mreže i lozinku ili kontaktirati našu tehhničku podršku.

Tehničku podršku možete kontaktirati putem broja 011/4100-100 biranjem opcije 4 na automatu.

Ja sam nakon toga postavio potpitanje:

Hvala na odgovoru.
Samo da budem siguran: Kažete mi da niste Vi odradili reset na default podešavanja na modemu?

Hvala

Jel moze neko ko se razume da mi pomogne sa tumacenjem loga. Ja nisam bas neki bog networkinga i dosta toga jos ne razumem, ali meni deluje da pocevsi od 13. linije, gde pocinje Terminal:ACS, ukazuje na remote management. E sad, zbog svega pre 13. linije, nisam siguran da li je (auto-)remote management bio prouzrokovan stvarno nekim problemom na modemu ili je ovo neko odradio jer "je trebao" da odradi. Nisam kopirao ceo log jer mislim da je sve posle mesta gde pocinje realan datum irelevantno, jer to su moje akcije od juce koje prepoznajem.

Log je attach, predugacko za forumski post, hvala puno unapred ako neko zna da pomogne.
 

Prilozi

  • log.txt
    9.8 KB · Pregleda: 29
Jel Huawei bolji sto se tice wifi signala u odnosu na Eltex?

Uzeo smart tv u drugoj sobi, ne moze da se nakaci na wi fi...
 
@stiw47

I ako znam da obično lažu na ovu temu, prvi unos u logu ti je ovo:

"The system in the active area is damaged and has rolled back to the standby area"

Vidi da li imaš iznad toga nešto nalik "Device reset. Cause: ONU reset due to kernel panic"

Jeste izvršena autokonfiguracija, ali ta autokonfiguracija je previše detaljna da bi to bio neki update konfiguracije jer kad su zaključavali ONT-ove samo su menjali InternetGatewayDevice.UserInterface.X_HW_CLIUserInfo:1 i InternetGatewayDevice.UserInterface.X_HW_WebUserInfo:1, a kad menjaju WiFi podatke menjaju InternetGatewayDevice.LANDevice.WLANConfiguration:1.1 i InternetGatewayDevice.LANDevice.WLANConfiguration:1.5 (2.4GHz i 5GHz mreže).

Ovo je full provisioning, podešen ti je PPPoE login, podešen je TR069, podešen je interni bridging na konekcije za management, podešen je firewall za daljinski pristup sa Orionovog ACS servera, i podešeni su ti SIP parametri i naravno user i pass za web admin i user, kao i CLI admin, SSID i password za obe mreže, itd.

Pre mi deluje da ti je ONT neispravan i da se resetovao i koruptovao konfiguraciju što izaziva formatiranje rw particije gde se čuva konfiguracija, i kad se takav ONT pojavi na mreži, a identifikovan je i nije rogue, OLT mu šalje provisioning odmah, i ONT se restartuje sa basic konfiguracijom i onda ACS server pravi ConnectionRequest, ONT se povezuje na ACS i ACS izvršava provisioning po konfiguraciji za tvoj uređaj.

Mislim da u ovom slučaju ne lažu. Make of that what you will, ja sam samo interpretirao deo loga koji je dostavljen.
 
Milane (legendo), hvala kao i obično! Nažalost, nema pre, copy/paste sam log od pocetka. Videcu večeras ima li šta zanimljivo u drugim logovima, ali juče kad sam brzinski gledao, učinilo mi se da nema. Ovo je bio User log od početka koliko ga ima, pa do trenutka kad sam primetio default konfiguraciju.
 
@stiw47

Ako je ovo ceo Log onda ti je ONT neispravan, jer kad ti resetuješ ONT na fabrička podešavanja, Log ostaje netaknut. Bukvalno se vidi ako je bio kod korisnika pre, ili kad su ga testirali, čak se vidi ako je bio test uzorak u kineskoj fabrici jer se spominju datumi iz 2016. npr. Log se ne može očistiti nikako, ostaje tu večno. Čim ti Log počinje sa tim incidentom, i čim prva linija loga kaže da je corrupted particija, onda je jasno da se ONT resetovao na fabrička zbog neispravne flash memorije ili čegaveć, i krenuo je "život" ispočetka, sa amnezijom na prethodno stanje.

Ako nastavi da se dešava to resetovanje, zovi ih da promene ONT. Ako ne - onda ništa :)
 
@stiw47

Ako je ovo ceo Log onda ti je ONT neispravan, jer kad ti resetuješ ONT na fabrička podešavanja, Log ostaje netaknut. Bukvalno se vidi ako je bio kod korisnika pre, ili kad su ga testirali, čak se vidi ako je bio test uzorak u kineskoj fabrici jer se spominju datumi iz 2016. npr. Log se ne može očistiti nikako, ostaje tu večno. Čim ti Log počinje sa tim incidentom, i čim prva linija loga kaže da je corrupted particija, onda je jasno da se ONT resetovao na fabrička zbog neispravne flash memorije ili čegaveć, i krenuo je "život" ispočetka, sa amnezijom na prethodno stanje.

Ako nastavi da se dešava to resetovanje, zovi ih da promene ONT. Ako ne - onda ništa :)
Pričamo o User Logu, jel tako?
Evo i meni stoji:
Kod:
Manufacturer:Huawei Technologies Co., Ltd;
ProductClass:HG8245Q2;
SerialNumber:4857*******;
IP:10.55.100.0;
HWVer:1029.A;
SWVer:V3R0******;

1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [2], Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:12 [Alert][Alarm-Log] AlarmID:104514,AlarmLevel:Alert,The system in the active area is damaged and has rolled back to the standby area
1981-01-01 00:02:06 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:ACS
1981-01-01 01:11:32 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104507,AlarmLevel:Error,Configuration file is being restored.Terminal:ACS
1981-01-01 01:11:38 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104508,AlarmLevel:Error,Configuration file successfully restored.Terminal:ACS
1981-01-01 01:11:39 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:OTHER
1981-01-01 00:01:57 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:ACS
1981-01-03 19:32:08 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
1981-01-03 19:32:13 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
1981-01-03 19:32:22 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
1981-01-03 19:32:22 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104032,AlarmLevel:Error,Administrator exceeded maximum number of attempted logins.Terminal:WEB
1981-01-03 19:33:22 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104519,AlarmLevel:Error,[WEB]unlocked!
1981-01-03 19:33:29 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
1981-01-03 19:35:58 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
1981-01-03 20:25:14 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
1981-01-03 20:25:25 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
1981-01-03 20:25:54 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104501,AlarmLevel:Error,Backing up configuration file.Terminal:WEB
1981-01-03 20:25:54 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104502,AlarmLevel:Error,Configuration file backup successful.Terminal:WEB
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
2021-04-26 15:48:31 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-26 18:23:26 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-26 18:23:34 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-26 18:23:46 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-26 18:23:46 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104032,AlarmLevel:Error,Administrator exceeded maximum number of attempted logins.Terminal:WEB
2021-04-26 18:24:46 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104519,AlarmLevel:Error,[WEB]unlocked!
... itd. ...

Znači, nijedan unos pre 26.04.2021 nemam a trebalo bi da ih bude dosta.
A tog 26.04 sam pokušao da udjem u podešavanja prvi put posle dužeg vremena i zvao njih jer su mi bili "uništili" WiFi podešavanja par dana pre toga, kao i user šifru.
Ispada da:
1. Ili se i meni ONT resetovao na fabrička zbog neispravne flash memorije ili nekog poremećaja na mreži
2. Ili su oni uspeli nekako na daljinu da ga resetuju na fabrička

Nešto mi govori da kada bi i drugi korisnici zavirili u svoj User log da bi videli sličnu situaciju...
 
Mala mogućnost da je ovo prvo :)
Meni je u međuvremenu druga osoba, sa malo višom pozicijom od prve osobe, odgovorila na tiket sa suma sumarum istim statement-om

Proverom nalofa vidimo da nije bilo vraćanja Vaše opreme na fabrička podešavanja. Ukoliko želite, možete nam dostaviti predhodne parametre za pristup wifi mreži, naziv mreže i lozinku, ili kontaktirati našu tehhničku podršku putem broja

Sad me mrzi ima mnogo sati. Imam neko svoje vreme rano ujutru kad ustanem pre svih da drndam kompjuter, igram Cyberpunk i sl. (da, da, znam, čudno malo :) ), pa ću im tad nesto i odgovoriti.
 
I kod mene ima to u user logu slicno kao kod @CAMOPEJB ali nije mi resetovano ime mreze i wifi pass obrisali su samo sifru za ruter koju sam menjao ako ti nesto pomaze evo moj log

Manufacturer:Huawei Technologies Co., Ltd;
ProductClass:HG8245Q2;
SerialNumber:4857........;
IP:10.55.70.232;
HWVer:1029.A;
SWVer:V3R0.....;

1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [2], Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:12 [Alert][Alarm-Log] AlarmID:104514,AlarmLevel:Alert,The system in the active area is damaged and has rolled back to the standby area
1981-01-01 00:02:13 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:ACS
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:11 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: ONU reset after being powered on, Terminal:OTHER
2021-04-27 00:16:21 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 00:16:26 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 00:16:32 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 00:16:32 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104032,AlarmLevel:Error,Administrator exceeded maximum number of attempted logins.Terminal:WEB
2021-04-27 00:17:32 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104519,AlarmLevel:Error,[WEB]unlocked!
2021-04-27 02:08:34 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 02:08:39 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 02:08:44 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 02:08:44 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104032,AlarmLevel:Error,Administrator exceeded maximum number of attempted logins.Terminal:WEB
2021-04-27 02:09:44 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104519,AlarmLevel:Error,[WEB]unlocked!
2021-04-27 02:10:27 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 02:17:55 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 02:18:24 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 13:48:35 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-04-27 13:49:55 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Login,Username:user
2021-04-27 13:51:21 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Login,Username:user
2021-04-27 13:56:23 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Logout,Username:user
2021-04-28 04:31:20 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Login,Username:user
2021-04-28 04:40:24 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Logout,Username:user
2021-04-29 01:06:40 [Alert][Alarm-Log] AlarmID:104106,AlarmLevel:Alert,Voice Register Fail Alarm, No response:Start
2021-04-29 01:08:40 [Alert][Alarm-Log] AlarmID:104106,AlarmLevel:Alert,Voice Register Fail Alarm, No response:Resume
2021-04-29 01:14:12 [Alert][Alarm-Log] AlarmID:104106,AlarmLevel:Alert,Voice Register Fail Alarm, No response:Start
2021-04-29 01:16:16 [Alert][Alarm-Log] AlarmID:104106,AlarmLevel:Alert,Voice Register Fail Alarm, No response:Resume
2021-05-01 12:44:39 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:ACS
2021-05-10 14:31:28 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(127.0.0.1),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-05-13 14:44:50 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(127.0.0.1),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-05-13 15:49:08 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Fail,Type:Login,Username:-
2021-05-13 15:52:21 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Login,Username:user
2021-05-13 16:04:21 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Logout,Username:user
2021-05-13 16:04:57 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Login,Username:user
2021-05-13 16:10:08 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Logout,Username:user
2021-05-17 01:00:23 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.36),Result:Success,Type:Login,Username:user
 
Meni isto tako počinje log, tako da je to očigledno normalno
 
U tom slučaju se izvinjavam na pogrešnoj interpretaciji, izgleda da i ovaj put lažu korisnike.
 
Stigla mi sms poruka da preuzmem novu unapređenu aplikaciju za android tv. Kad ja tamo a ono ništa, i dalje stoji verzija iz novembra
 
Stigla mi sms poruka da preuzmem novu unapređenu aplikaciju za android tv. Kad ja tamo a ono ništa, i dalje stoji verzija iz novembra
Stigao apdejt, sada je aplikacija za Android tv ista kao i ona na Laki smart boxu, tj sa dosta više podešavanja i sa boljom slikom.
 
Stigao apdejt, sada je aplikacija za Android tv ista kao i ona na Laki smart boxu, tj sa dosta više podešavanja i sa boljom slikom.
Mnogo je bolja aplikacija, sada može da se podesi i visok kvalitet slike, odnosno dobije se mnogo više HD kanala, lakše se kreće kroz aplikaciju. Pošto imam i EON aplikaciju razlika je očigledna, dosta je kvalitetnija slika na eon-u, video klub na Orionu je očajan, samo pickbox naslovi. I ono što me najviše iznenadilo - nema više porno kanala a bilo ih je u staroj aplikaciji 🤭.
 
Mnogo je bolja aplikacija, sada može da se podesi i visok kvalitet slike, odnosno dobije se mnogo više HD kanala, lakše se kreće kroz aplikaciju. Pošto imam i EON aplikaciju razlika je očigledna, dosta je kvalitetnija slika na eon-u, video klub na Orionu je očajan, samo pickbox naslovi. I ono što me najviše iznenadilo - nema više porno kanala a bilo ih je u staroj aplikaciji 🤭.
Pa jel to update ili downgrade??
 
Upgrade definitivno. Daleko je to od savršenog ali je mnogo bolje nego što je bilo (prethodna verzija je bila katastrofa).
Eon kao aplikacija i nije nešto posebno ali je slika na Eonu definitivno mnogo bolja.
Što se tiče porno kanala izbačeni su jer je to politika Google - a. Ne mogu u PS biti aplikacije koje sadrže pornografski sadržaj. Čudi me kako je uopšte i bilo na prethodnoj verziji.
 
Ima, još uvek stoji ali ne radi 🤣... Čekam da istekne pa da proveravam da li će ispoštovati ugovorenu brzinu 😁 ili da im sedam na leđa...
 
OrionTV aplikacija za Android Smart TV. Poboljšanje u odnosu na prethodnu verziju. Lepo radi na slabom hardware-u. Imam utisak da je vraćanje unazad za HD kanale u slabijoj rezoluciji.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210519-205422.png
    Screenshot_20210519-205422.png
    684.3 KB · Pregleda: 45
  • Screenshot_20210519-205458.png
    Screenshot_20210519-205458.png
    903 KB · Pregleda: 36
  • Screenshot_20210519-205654.png
    Screenshot_20210519-205654.png
    607 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20210519-205720.png
    Screenshot_20210519-205720.png
    697.8 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20210519-205846.png
    Screenshot_20210519-205846.png
    381.2 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20210519-210003.png
    Screenshot_20210519-210003.png
    164.5 KB · Pregleda: 33
  • Screenshot_20210519-210212.png
    Screenshot_20210519-210212.png
    673.6 KB · Pregleda: 40
Dobar ti je utisak, jeste u slabijoj rezoluciji i slika i ton.
Kod mene slika na smart tv aplikaciji u odnosu na laki box kasni nekih 12 sekundi.
 
Dobar ti je utisak, jeste u slabijoj rezoluciji i slika i ton.
Kod mene slika na smart tv aplikaciji u odnosu na laki box kasni nekih 12 sekundi.
Aj na stranu to kašnjenje, al slika im je na brzim scenama propast. Ne znam kako gledate vi koji pratite sport.
Ja pokušao danas da pustim snimak sa prvog polufinala evrovizije (RTS1 HD) na brzim scenama je potpuno negledljivo. Pikselizacija slike užasna.
Jel to tako kod svih ili mi je možda laki box "u kvaru"?
Jesu li menjali laki box od kada je prvi izašao?
Postoji li razlika izmedju starih i novih boxeva?
Uživo TV skoro i da ne gledam a ovo što je u snimku je razočaravajućeg kvaliteta.
Pogotovo što znam kako na EONu izgleda slika.
 
Ima, još uvek stoji ali ne radi 🤣... Čekam da istekne pa da proveravam da li će ispoštovati ugovorenu brzinu 😁 ili da im sedam na leđa...
Mora da se zove korisnički centar - meni su u toku razgovora povećali, verovatno su promenili traffic shaping na portu na switch-u.
Čekao sam strpljivo pola meseca, ali se nisu setili.
 
Znam zvao sam jednom ali kratko traje radost...
 
Nazad
Vrh Dno