Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Saznao sam sasvim slučajno da konačno imam uslova da uvedu u moju kuću Ikom kablovski. Ako sve bude u redu, ćao-zdravo Orionu od naredne nedelje (ostavljam ga burazeru u susednoj kući do isteka ugovora)
 
Je l' zna neko, da li Orion blokira portove, ili je ovaj Zyxel P-660R-T1 ruter koji sam dobio krs, jer ne mogu da forwardujem portove kako treba.

Ne blokira, moguce da je krs, mada sigurno nije gori od mog prastarog TP-Linka koji su mi uvalili cim su poceli sa radom u Beogradu maltene. :)
Kakvi su utisci sa njihovim "premium fiber" internetom?
 
Mrtvo puvalo ponovo ne radi...
 
Razumi ih, prevelika je navala novih korisnika :D
 
Znam ja da ni kod Ikom-a situacija neće biti bajna - i kod njih svaki drugi dan nestane net na par minuta, s' tim što ima dve OGROMNE razlike: ja kod njih dobijem za 1800 din (dobro, od jula za 1850 din) paket od 7mb sa KABLOVSKOM, što je realan trošak od 850 din za net, jer već plaćam kablovsku 1000din. Znači fina brzina za baš male pare.

S' druge strane, za skoro 1400din. ja imam samo 3mb kod Oriona. Tu se nema više šta dodati...
 
My point exactly zasto predjoh sa Sezama/Oriona.
 
Takođe :)

Ali neka neka, sutra mi stiže monter iz Ikoma da postavi opremu za cable net :guitar:

Ou yeah... :smoke::smoke::smoke:
 
Da podelim svoja iskustva sa Orion-om, pošto sam do ~februara bio njihov korisnik.
Bio sam njihov korisnik od 2006 (maltene od kad su otvorili filijalu u BG i kad su još bili NeoBee). Bio je sve ok, do nekog februara prošle godine. Već neko vreme nisu imali nikakvo povećanje brzine, i prošetao sam se do filijale, da pitam da li će biti ikakvog povećanja. Rekli su mi da mogu da uzmem neki "duplo brže" paket (4Mbps/512kbps), ja rekoh: "može", i potpišem ugovor na dve godine. To je bila sredina februara, ako se dobro sećam. Nepunih 2 nedelje kasnije, povećali su brzine (bez ikakvog obaveštenja unapred, nove cene i brzine su se bukvalno samo pojavile na sajtu).
Prošetam se ja ponovo do filijale, da pitam da li mogu da pređem na neki od tih novih paketa, pošto za paket koji trenutno plaćam mogu da uzmem veću brzinu. Rekoše mi: "ne može, već si pod ugovorom, uvek će biti većih brzina". Tu se iznerviram, ali nije strašno. Imam net, funkcioniše ok, neću da budem pohlepan. I prvih 2-3 meseca je radio super. Onda je krenuo da usporava sa svakim povezivanjem, sve dok nije pao na ispod 200KB/s negde u avgustu-septembru (ako se dobro sećam). Bio sam u nekoj gužvi na faksu, ali mi u jednom trenutku dozlogrdilo, i krenuo sam da zovem tehničku podršku.
Bilo je tu raznih bisera sa njihove strane. Počev od "vama je internet isključen" (a ja u tom trenutku surfujem i kažem da nije), do "probajte da promenite parice koje koristite", neću da dužim sa tim.
Završi se na tome da mi se download brzina koliko-toliko vratila na ono što sam se pretplatio, ali upload mi prepolovljen (ne kao da je varirao oko 256, nego je bio tačno toliko).
Meni tu to dozlogrdi, rešim da probam da raskinem ugovor, iako mi je ostalo još godinu dana do isteka. Problem je što kada neko želi da raskine ugovor sa Orionom, ne može to da uradi lice u lice, nego mora da im napiše mail na adresu, i da se nada da će im odgovoriti. Napisao sam tri različita mail-a i ni na jedan nisu odgovorili. Kada sam zvao podršku da pitam šta se dešava, rekli su mi da na mom računu nisu registrovani nijedan pokušaj da se raskine ugovor, i da moram da nastavim da plaćam račune.
Ja kažem OK i napišem prigovor RATEL-u (http://portal.ratel.rs/) sa svim skrinšotovima mojih mail-ova i sve komunikacije koje sam imao sa tehničkom podrškom putem mail-a.
Prođe jednom mesec dana, vidim ne stiže mi račun od Oriona. Kad ono, pismo od Ratela, kažu: problem je rešen, vaš ugovor je raskinut bez naknadnih penala, samo vratite opremu. Sutradan odem, razdužim opremu, i okrenem dupe Orionu jednom zauvek.
Ali, što je najbolje od svega, čak i pošto su mi raskinuli ugovor, nisu skinuli ADSL priključak. Tako da, tehnički ako hoću i imam ADSL ruter, mogu i dalje da se povežem na internet.
Pa eto, ako je neko pročitao sve, svaka mu čast, ali možda će nekome pomoći. Ko reši da raskine ugovor, ima načina, držte se :D
 
Ako ti je los net a pod ugovorom si, jedino resenje je da pises RATEL-u, jer ti provajder nece dati da raskines ugovor bez penala, tako je uspeo da se izvuce @volimsir
 
Jel može neko da mi kaže koliko dana se čeka migracioni kod kod Oriona? Nekako bih da naciljam da koristim internet do kraja meseca pa da se onda prebacim kod drugog proovajdera. Da li treba nešto ranije da im se javim ili samo odem zadnjeg dana u mesecu, ugasim nalog i dobijem kod?
 
Jel može neko da mi kaže koliko dana se čeka migracioni kod kod Oriona? Nekako bih da naciljam da koristim internet do kraja meseca pa da se onda prebacim kod drugog proovajdera. Da li treba nešto ranije da im se javim ili samo odem zadnjeg dana u mesecu, ugasim nalog i dobijem kod?

Ja sam ga dobio isti dan. Otišao oko 9 u poslovnicu na Obilićevom vencu i oko 15h sam dobio kod. Mada oni kažu da to može da potraje i par dana.
 
Ne moras nista da ciljas. Imas ga dokle si platio...

Meni jos nisu poslali kod. Najavio sam pre 2 meseca. Napisao mejl proslog mececa. Bio u poslovnici u petak. Juce mi kazu u fazonu 24-48 sati radnih dana. I ja ga pitam jel to 3-6 dana, a on napisa u fazonu da sam bio u petak, a ponedeljak je prvi radni dan i prekinu onaj chat sesiju. Profesionalci...
Kao razlog raskida su napisali: nezadovoljan cenom. Oni sami sebe lazu...

Koliko sam mogao da zakljucim iz kontakata ovih poslednjih meseci - oni su puni sebe. Njima uopste nije bitno sto ih napustaju ljudi koji su 5-10 godina bili kod njih.
 
Ne moras nista da ciljas. Imas ga dokle si platio...

Pa orion je postpaid, tako da oni meni ne gase internet, a ja platim posle.

Svejedno, bio sam danas tamo da platim račun za drugi adsl koji koristim i rekli su mi da migracioni kod dobijem najčešće isti dan, mada oni garantuju da će biti u roku od 48 sati...
 
Posle 4 neuspesne sesije, evo 5-te. Mislim da je komentar suvisan
orion.gif

Posle toga sam uspeo da dobijem normalnu osobu tamo. Moram sutra da zovem da vidim u cemu je problem. Eto...
 
Posle 4 neuspesne sesije, evo 5-te. Mislim da je komentar suvisan
orion.gif

Posle toga sam uspeo da dobijem normalnu osobu tamo. Moram sutra da zovem da vidim u cemu je problem. Eto...

Samo bih mu reko nista ti ne brini evo mene u poslovnici sa puskom pa da vidim ko nece da mi izda MIK, sreca njihova a najvise moja sto sam na vreme pobegao za budjavog sezama i resio se svih problema jer da sam ostao verujte mi dospeo bih u crnu hroniku jer ako ista mrzim to je da m neko pravi budalom za moje pare.
 
Au, razumem te, mrzim te botove na korisničkim servisima, nažalost svuda su tako neki...
 
Niko mi ne moze pomoci da se stornira nalog za demontazu porta. Zvao sam Verat, Telekom...

Ostaje mi jos da se cujem sutra sa ovom ljubaznom zenom sto se poslednja javila. Inace, demontaza porta, pa kod novog provajdera da podnesem zahtev da se ispitaju teh. mogucnosti itd. Oko 7 dana bez ADSLa.

Nema sanse da je nesporazum. Pitao sam 3x da potvrdi mi tamo opcije za izdavanje MIKa. I eto ti sad...

Za ostale: Spavac je u pravu. Kad potpisete zahtev za raskid ugovora, vi ste sa vasim ISPom zavrsili. Ne postoji ono sto sam ja mislio da sam dogovorio: do kraja meseca, a ja sa MIKom sredinom meseca zavrsim sa novim ISPom njihovu uslugu pocetkom meseca. Dakle: raskid --> MIK --> novi ISP odmah, istog momenta :)
 
ja sam za taj mik isao 4x dok mi lik nije dao, konstantno je trazio opremu odmah i demontiranje porta dok mu napismeno nisam odneo cemu mik sluzi, da bi mi na kraju rekao da se nismo razumeli i nekako mi dao (***** je mislio da cu da ga zavrnem za modem). I onda sam ja uzeo taj MIK i neckao se, u medjuvremenu samo se prebacio na brzi net (tj. presao sa starih paketa na novi) i uspostavilo se da to nisam slucajno uradio i da mi je MIK istekao ostao bi bez porta jer nisam iskoristio MIK.
 
Poslednja izmena:
I tako meni danas demontirase ADSL port u centrali...

To samo moze da se desi nekome ko je naivan i ne ce da cita i da slusa tudje komentare koji su ovde milion puta napisani.

MIK se izdaje onog trenutka kada ti njima vracas opremu i to ne da razduzis opremu pa da cekas MIK nego lepo odes u poslovnicu i kazes dobra dan dobar dan ja doso da raskinem ugovor spremite mi MIK dok oni spremem MIK ti lepo sedis i cekas kada dobijes MIK ne putem SMS ne putem EMAIL-a nego u stampanoj formi podpisano od SEFA ili nadzornog organa koji vodi tu smenu onda lepo ti njima opremu i istog trenutka sa tim MIK-om ides kod provajdera kojeg si hteo a celokupan posao zapoceinjes ne u petak nego u ponedeljak da nemaju izgovora te vikend te trte mrte i druge satro fore.

*** na greskama se uci ako ne na tudjim onda na svojim.

Da sam ja bio u pitanju ja bih taj MIK dobio milom ili silom ne bih birao sredstva, jer u ovoj nasoj drzavi ljudi te ne shvataju za ozbiljno kada lepo i kulturno pricas jer odmah misle a ovo je neki sonja micemo sa njime kako hocemo taj nece uraditi nista, zato sledeci put kada udjes u poslvnicu odma nekome se napozdravljas mile majke i odmah te gledaju kao seljacinu i budalu ali isto tako razmisljaju sta si sve spreman da uradis ako ne bude po tvome i za 10 mn resis sve svoje probleme. Kada ovo budes shvatio sta sam hteo da kazem onda ces videti da drugacije se ne moze sa nasim ljudima komunicirati jer sto si ti bolji oni su sve gori. Ovamo sve lepo sa tombom da da bice kako vi kazete i na kraju oni urade kako oni hoce a ti opet ispadnes naivcina i jos jedan u nizu kojeg su oni preveli zednog preko vode.

Ja da sam sada na tvome mestu bih se zalio RATLU na njihovu odluku i zahtevao da ti se izda MIK po bilo kojoj ceni a oni kada dobiju poziv od RATELA onda nema vise vrdanja. Lepo nazoves Ratel i objasinis im ko si sta si i sta ti se desilo ili ako ne moze putem telefona ti lepo napisi jedan poduzi email i lepo zadji u sitna crvevca sa objasnjenjima i kazi kako si prevaren od strane doticnog provajdera. I da vidis kako ce za par dana da dobijes poziv na telefon uz izvinjenje i molbu da dodjes u poslovnicu po MIK.
 
Poslednja izmena:
Nestade pre 10-ak minuta..
 
pozdrav ljudi, ovo pitanje nije u duhu ranijih diskusija gde ljudi imaju problema sa orionom. ja sam njihov korisnik 7 godina i više manje dobijam ono što piše da treba ( uz skorije malo češće ispade i ono kur..nsko povećanje cena). elem, pošto mene mrzi da se bakćem prelascima kod drugih provajdera koji isto nisu bajni a možda se nešto dobije malo više za malo manje pare a nemam pristupa targu niti dobrom kablovskom verovatno ću ostati kod oriona pa me zanima sledeće: da li neko zna kako radi ovaj orion tvit ruter pošto ima akcija do kraja juna kod njih da se uzme dualplaytv sa brzinom do 20mb na 24meseca za 2350 din što je prilično povoljno. mislim, tv mi ne treba ali bi svu brzinu koristio za net pa me zanima da li je to moguće ili oni nekako razdvoje brzine za net i tv.evo i linka za to http://www.oriontelekom.rs/privatni_korisnici/televizija/tv_+_net.557.html pa ako neko ima neku informaciju osim što sam čitao da im tv ne radi baš nešto ali to mi nije primarno nego net,wifi i tako to..
 
Heh, stari dobri APP fazoni: stigao mi je racun za jun, iako sam MIK dobio 29.05. Zvao sam korisnicku sluzbu i kaze mi Nenad da zanemarim racun, "posto je sistem unapred generisao racun". A u 7 godina koliko sam bio kod njih, ni jednom mi nije stigao racun unapred.
 
iptv ima poseban queue tako da ne utice na brzinu interneta (u idealnim uslovima :))

edit: racuni se generisu 25-6 u mesecu i salju na stampu.
 
edit: racuni se generisu 25-6 u mesecu i salju na stampu.

Nikada mi unapred nije stigao racun. Uvek je bila postpaid fora. U maju mi stigao racun za april. U junu mi stigao racun za maj (sto je OK), ali i za jun.
 
Kod oriona IPTV smanjuje protok na netu. Dakle imas do 20Mbit, al kad pustis IPTV njihov, onda bude manje.
 
Nazad
Vrh Dno