Šta je novo?

Optimalna podesavanja u Colin McRae 2?

lendak

Čuven
Učlanjen(a)
02.02.2002
Poruke
27
Poena
604
Da li neko zna kako doci do optimalnih podesavanja automobila u Colin McRae 2? Bez njih se tesko pobeduje na najtezem nivou...
 
lendak je napisao(la):
Da li neko zna kako doci do optimalnih podesavanja automobila u Colin McRae 2? Bez njih se tesko pobeduje na najtezem nivou...
Savbetujem ti da ipak malo bolje naucis staze i lako ces pobedjivati na najtezem nivou, mnogo manje treba vremena za ucenje staze nego za pronalazenje optimalnog setupa.
 
Idi na ovaj link, pa gore imas linkove za sve relije pojedinacno:

http://www.sportplanet.com/cmr2/servarea/index.shtm

Istina,meni se cini da su to podesavanja iz CMR1, ali mogu da posluze kao polazna tacka.

Naravno, kao sto je mozda vec poznato mnogima koji prate ovaj forum a bave se voznjom, ja sam uvek u kontri u odnosu na vecinu drivera na forumu :D
Istina slazem se da je manje vremena potrebno za ucenje staza nego za pronalazenje setup-a.
Medjutim to vam je razlika kao izmedju bubanja i ucenja.Lako je nabubati stazu...a naterati auto da se na njoj optimalno ponasa i na TAJ nacin postici rezultat je nesto sasvim drugo.
Po meni je to sustina i draz igre, jer je mnogo teze od same voznje, posto su podesavanja medjusobno interaktivna i postoje hiljade kombinacija. A igra je toliko dobro napravljena da razlike znaju da budu dramaticne...ko nije probao ne zna sta gubi, po meni barem 50% igre. Nema veceg zadovoljstva nego kad nakon pedesetog pokusaja potrefis pravi setup i vidis da su kola odjednom krenula kao luda ! :) :) :)
To je ONO sto predstavlja razliku izmedju dobre simulacije i obicne arkade !
 
drapin je napisao(la):
Idi na ovaj link, pa gore imas linkove za sve relije pojedinacno:

http://www.sportplanet.com/cmr2/servarea/index.shtm

Istina,meni se cini da su to podesavanja iz CMR1, ali mogu da posluze kao polazna tacka.

Naravno, kao sto je mozda vec poznato mnogima koji prate ovaj forum a bave se voznjom, ja sam uvek u kontri u odnosu na vecinu drivera na forumu :D
Istina slazem se da je manje vremena potrebno za ucenje staza nego za pronalazenje setup-a.
Medjutim to vam je razlika kao izmedju bubanja i ucenja.Lako je nabubati stazu...a naterati auto da se na njoj optimalno ponasa i na TAJ nacin postici rezultat je nesto sasvim drugo.
Po meni je to sustina i draz igre, jer je mnogo teze od same voznje, posto su podesavanja medjusobno interaktivna i postoje hiljade kombinacija. A igra je toliko dobro napravljena da razlike znaju da budu dramaticne...ko nije probao ne zna sta gubi, po meni barem 50% igre. Nema veceg zadovoljstva nego kad nakon pedesetog pokusaja potrefis pravi setup i vidis da su kola odjednom krenula kao luda ! :) :) :)
To je ONO sto predstavlja razliku izmedju dobre simulacije i obicne arkade !

Cak i sa pribliznim podesavanjima auto se mnogo bolje ponasa na putu. Kada otprilike potrefim prava podesavanja, i krenem na stazu, imam osecaj kao da je auto prilepljen na stazu. Ne kazem da sam mnogo brzi, mozda 1-2 s. Po meni je podesavanje auta, narocito u sampionatu, bitan element igre.
 
Apsolutno se slazem sa vama. Podesavanja automobila su najbitnija za samo ponasanje automobila na stazi. Bez toga je nemogu postici vrhunske rezultate. Ako neko nije bio neka pogleda www.cmr20.com pa pogledajte sta ljudi rade. Npr. Italy 1. Turcin je lud, kao da je vozio avion.
Probajte pa cete videti.
 
niggor je napisao(la):
Apsolutno se slazem sa vama. Podesavanja automobila su najbitnija za samo ponasanje automobila na stazi. Bez toga je nemogu postici vrhunske rezultate. Ako neko nije bio neka pogleda www.cmr20.com pa pogledajte sta ljudi rade. Npr. Italy 1. Turcin je lud, kao da je vozio avion.
Probajte pa cete videti.

Pa, sad. nisam bas sigura. OK, treba podesiti, a podesavanja su logicna, zavisno od podloge i vremenskih uslova. Primer.
Ja sam na Francuska 9 napravio 1:04:36, a moj drugar 1:04:08, i to su najbolji rezultati sa automatskim menjacem. Na sajtu postoje 3 rezultata koja su bolja, najbolji je 1:01:xx, ali sve sa manuelnim menjacem.
 
Svejedno, sa manuelnim menjachem se i postizu rekordi, ali stvarno treba biti uporan.
 
Zavisi za koju stazu...
Otprilike treba da pazis na gume a opsta pravila su otprilike da na asfaltu sto vise spustis prijanjanje (suspension) a steering da ide maksimalno nazad (ka zadnjem pogonu) a na gruboterenskim stazama tipa makadam sto visa suspenzija od tla i balans da ide malo vise ka prednjim tockovima.
e sad eksplicitno ako hoces ti navedi reli.
Sa ovakvim podesavanjima lagano moze da se osvoji 96 poena na expert nivou...tj. pobedi se u svih 8 relija :D
P.S. voleo bih kada bi u CMR3 ubacili i Kanarska ostrva na kraju sezone...(D)
 
filipenko je napisao(la):
Otprilike treba da pazis na gume a opsta pravila su otprilike da na asfaltu sto vise spustis prijanjanje (suspension) a steering da ide maksimalno nazad (ka zadnjem pogonu) a na gruboterenskim stazama tipa makadam sto visa suspenzija od tla i balans da ide malo vise ka prednjim tockovima.
Nesto si pobrkao u vezi steering-a, on se ne podesava u zavisnosti napred-nazad nego brza-sporija reakcija.Verovatno si mislio na brake bias ili power ratio...
Gume se biraju naravno u zavisnosti od podloge, ali dobar trik je pokusati voziti po kisi sa pneumaticima za suvo, jer time mnogo dobijas na brzini, ali zahteva stvarno veliko umece slajdovanja.
Nikad ne zaboraviti da su podesavanja medjusobno zavisna, to jest ne moze da se podesava jedno, pa kad ste zadovoljni predjete na sledece...cim pomerite nesto drugo ono prvo mozda vise nije optimalno kao sto ste mislili...
 
drapin je napisao(la):
Nesto si pobrkao u vezi steering-a, on se ne podesava u zavisnosti napred-nazad nego brza-sporija reakcija.Verovatno si mislio na brake bias ili power ratio...
Gume se biraju naravno u zavisnosti od podloge, ali dobar trik je pokusati voziti po kisi sa pneumaticima za suvo, jer time mnogo dobijas na brzini, ali zahteva stvarno veliko umece slajdovanja.
Nikad ne zaboraviti da su podesavanja medjusobno zavisna, to jest ne moze da se podesava jedno, pa kad ste zadovoljni predjete na sledece...cim pomerite nesto drugo ono prvo mozda vise nije optimalno kao sto ste mislili...

Nisam se obrukao vec sam zaboravio kako je to definisano u igri tj. da postoji posebna stavka steering.
Naime ta podesavanja front-rear brake bias i sl. u stvari sluze da bi se auto zaneo zadnjim ili prednjim delom kako za koji reli.
Inace u pravu si za ta podesavanja.
P.S. niggore nije turcin lood nego je verovatno ukljucio ona turbo varanja...
pozdrav svim mekreovcima !
 
Nazad
Vrh Dno