- Učlanjen(a)
- 01.07.2000
- Poruke
- 911
- Poena
- 619
Opis igre: Space Pirates And Zombies
Ako imate malo više staža u igranju PC igara, verovatno ćete se setiti naslova kao što su Star Control 2, Master of Orion i Space Rangers. Upravo te igre su bile inspiracija timu od dva programera entuzijasta, koji zajedno čine celokupni MinMax Games razvojni studio. Njihov prvenac, igra pod imenom Space Pirates And Zombies (ili skraćeno S.P.A.Z.), počela je kao projekat koji je nastao kada su njih dvojica u međusobnom razgovoru shvatili da igre koje se njima igraju više niko ne pravi, a kako se na kraju ispostavilo, daleko od toga da su jedini kojima ovaj žanr nedostaje. Uostalom... ko još ne želi da bude svemirski pirat... i tamani zombije!
Trenutno je među PC igračkom populacijom vrlo popularno lamentovanje nad sudbinom njihove omiljene platforme. Konzole su navodno progutale veliki broj žanrova i uvele u interfejs i mehaniku igara neke konvencije od kojih se PC puritancima diže kosa na glavi. Naravno, ima u tome istine, ali autor ovog teksta smatra da je situacija trenutno daleko od loše za PC platformu.
Igre su u poslednjih 30-ak godina doživele drastičnu tranziciju. Od par mrdajućih piksela i pratećih bip-bip zvukova, do trenutnih interaktivnih filmova, očigledan je pomak od razvojnog tima koji se sastojao od jednog programera sa dobrom idejom (setimo se Elite), do cele armije programera, scenarista, glumaca koji daju glasove, umetnika... koji su potrebni da bi se moderan naslov doneo na tržište.
http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_space_pirates_and_zombies
Ako imate malo više staža u igranju PC igara, verovatno ćete se setiti naslova kao što su Star Control 2, Master of Orion i Space Rangers. Upravo te igre su bile inspiracija timu od dva programera entuzijasta, koji zajedno čine celokupni MinMax Games razvojni studio. Njihov prvenac, igra pod imenom Space Pirates And Zombies (ili skraćeno S.P.A.Z.), počela je kao projekat koji je nastao kada su njih dvojica u međusobnom razgovoru shvatili da igre koje se njima igraju više niko ne pravi, a kako se na kraju ispostavilo, daleko od toga da su jedini kojima ovaj žanr nedostaje. Uostalom... ko još ne želi da bude svemirski pirat... i tamani zombije!

Trenutno je među PC igračkom populacijom vrlo popularno lamentovanje nad sudbinom njihove omiljene platforme. Konzole su navodno progutale veliki broj žanrova i uvele u interfejs i mehaniku igara neke konvencije od kojih se PC puritancima diže kosa na glavi. Naravno, ima u tome istine, ali autor ovog teksta smatra da je situacija trenutno daleko od loše za PC platformu.
Igre su u poslednjih 30-ak godina doživele drastičnu tranziciju. Od par mrdajućih piksela i pratećih bip-bip zvukova, do trenutnih interaktivnih filmova, očigledan je pomak od razvojnog tima koji se sastojao od jednog programera sa dobrom idejom (setimo se Elite), do cele armije programera, scenarista, glumaca koji daju glasove, umetnika... koji su potrebni da bi se moderan naslov doneo na tržište.
http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_space_pirates_and_zombies