Šta je novo?

Opis igre: Crysis 2

Bench admin

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
01.07.2000
Poruke
911
Poena
619
Opis igre: Crysis 2

Prošle su četiri godine od kako se pojavio Crysis, igra koja do danas drži titulu ubedljivo najlepšeg i tehnički najnaprednijeg parčeta zabavnog softvera. 2008. godine usledio je ništa manje impresivan Warhead, nakon koga smo ubrzo saznali da se Crytek okreće multiplatform biznisu i da će se punokrvni Crysis 2 nastavak pojaviti i na konzolama. U pitanju su iste one konzole za koje je Crytek još 2007. tvrdio da nemaju dovoljno snage da poteraju ovu igru. Međutim, taj dan je ipak stigao, ali pitanje koje mnoge plaši je da li je novi Crysis dostojan naslednik, naročito po pitanju grafike, ali i zbog nekih neizbežnih kompromisa koje diktira “slabašan” hardver aktuelnih konzola?

Crysis2%202011-03-25%2011-35-05-72.jpg

Verovatno već znate da su tropski predeli sada zamenjeni urbanom, betonskom džunglom, odnosno Njujorkom u kome ćete provesti svaki minut pozamašno duge avanture natrpane akcijom, a koja će vas koštati 8 do 15 sati slobodnog vremen (u zavinsoti od težine i načina igranja). Igru počinjete kao običan marinac po imenu Alcatraz, u podmornici nedaleko od obale grada, misleći da ste na zadatku da pomognete stanovništvu od nepoznate infekcije koja je zadesila Veliku Jabuku. Koji trenutak kasnije, uslediće haos, a Alcatraz će završiti u Nanosuit odelu koje mu je podario niko drugi do vođa tima iz prve igre – Prophet, nakon čega je sebi smestio metak u glavu. Ovo je trenutak kada će vaš zbunjeni, nemi protagonista u stilu Gordona iz Half-Life igara, polako krenuti u ćišćenje grada od nepoznate infekcije, koja pored vazemaljskih spora podrazumeva i uklanjanje prozirnih želatinastih mekušaca smeštenih u kibernetička odela koja im (na vašu nesreću) daju neke opake sposobnosti.

http://games.benchmark.rs/opisi_igara/opis_igre_crysis_2
 
Odlican review, realno stanje stvari. :)
 
Ne svidja mi se review uopste. Obican konzolni port ?! WTF ?
 
Review je totalno objektivan i odlican, a to sto kaze console port, mislio je na to da je kompromis konzola ucinio da pc verzija ne izgleda napredno koliko je trebalo.
 
Igra je cist port sa konzole al kao i takva je prva sto se tice grafike na PC-u.Do 2015 necemo videti nista puno bolje ni lepse al dal moze lepse pokazace vreme posle cuvene 2015 godine kad izadju nove konzole :D
 
To je to konzole su dostigle svoj max i a takodje i pc.Prema tome;krivo mi je samo koliko je baceno para na graficke kartice,dok parce hardvera od pre par godina tj.xbox tera nove naslove u ovom slucaju krizu 2.Sto se tice dal ce da vidimo veliku razliku 2015 godine,hocemo sigurno.Tada ce da bude sigurno directx 15 sto je jos malo polovina od directx 9.Ako pogledamo realno jos nije vreme za nove konzole.Mislim da ce sacekaju jos neko vreme za daleko napredniji hardver,gde ce stvarno postojati daleko vece razlike u grafici.Ovo do sad je po meni presipanje iz supljeg u prazno samo da bi se uzele pare,naravno takticki.Mozda gresim ali verujem da je tako.
 
Nikola danas je snaga jednog PS3 pakuje u mobilni telefon, uostalom pogledaj specifikacije novog PSP-a, malo je slabiji od PS3.
Drugi su razlozi zasto ne izlaze nove konzole. Ja bi prvi voleo da izadje nova generacija sutra vec, ali nema od toga nista dok god ljudi kupuju Move i Kinetec, i skakucu ko retardi uz jos gluplje igre.

Crysis 2 nema veze sa konzolnim portom, igra je za klasu bolja od svega sto je do sad bilo od FPS-a na konzolama. Tako da ce pre biti da je ovo odlican PC port na konzole.
Jel gledate vi ista osim grafike i broj poligona ?
Voleo vi da igra 2 puta gore izgleda, ali da ima isto toliko puta bolji AI i npr vecu upotrebu vozila.
 
Bilo bi extra kada biste se rešili beskorisnog procentnog sistema ocenjivanja.
 
Tacno sam znao da ce Marley naci da kuka o review-u.

Ipak, njegovo misljenje=cinjenice
 
Vidi ga ovaj trol, samo ne prati po forumu. :d
 
Sa najvećim delom teksta se slažem ali...

1) Tekst sadrži dosta pravopisnih i gramatičkih grešaka da ne pominjem pogrešno napisane strane reči tipa "Cloack" (treba "Cloak"), "Streinght" (treba "Strength") itd.

2) Nisam fanatistički orijentisani jezički puritanac ali kad naletim na samoinicijativno sklepane skarabudženice tipa "invadori" istog trenutka počinjem da razmišljam o prekidu čitanja teksta.

3) Da igra i nije baš toliko linearna postaje jasno tek njenim naknadnim prelaženjem kada je veoma lako uočiti dodatne taktičke opcije i alternativne rute koje u prvom prelazu promiču igraču zbog nepoznatog terena ili možda jednostavne činjenice da mu je jedini cilj da preživi deonicu.

4) Neosporno je da Crysis 2 ima fantastičan soundtrack dostojan Hansa Cimera ali nije fer čisto zbog korišćenja netačnih (ili bar nepotpunih) informacija preuzetih sa Wikipedije kompletnu zaslugu pripisati čoveku čije je učešće na kompletnom soundtracku oko 2%. Od ukupno 42 numere koliko sadrži zvanični Crysis 2 game soundtrack samo 3 je komponovao Hans Zimmer a za ostalo su bili zaduženi Borislav Slavov i Tilman Sillescu. Spisak numera i autora originalnog soundtracka (nije isto što i game soundtrack) može se naći na zvaničnoj iTunes stranici (http://itunes.apple.com/us/album/crysis-2-original-videogame/id424480906)
 
Da nije malo puno ocena 87 za "klasičan konzolni port od koga smo očekivali više u tehničkom smislu" + povremeno katastrofalan AI... ?
 
haha
Makar klasican konzolni port sije BlackOps za 1 poen:d Dok je naravno KZ3 nedostizan:d
 
Cekaj Karton Ops je dobio vecu ocenu od Crysis 2 ? :)
 
Ne. Crysis 2 pobedio u fotofinisu
 
Karton ops nije igra, to je samoo los film gde moras par puta da pritisnes i zadrzis ''F''. :d
 
Ma extra je Karton Ops, sa zadovoljstvom sam prodao 2kom ! :D

Sto ti nex999 nisi napisao review za Crysis 2 ? Znam da je Joy vise fan konzola.
 
Vama ovo "Karton Ops" stvarno zvuci duhovito ?!?
 
Sa najvećim delom teksta se slažem ali...

1) Tekst sadrži dosta pravopisnih i gramatičkih grešaka da ne pominjem pogrešno napisane strane reči tipa "Cloack" (treba "Cloak"), "Streinght" (treba "Strength") itd.

2) Nisam fanatistički orijentisani jezički puritanac ali kad naletim na samoinicijativno sklepane skarabudženice tipa "invadori" istog trenutka počinjem da razmišljam o prekidu čitanja teksta.

3) Da igra i nije baš toliko linearna postaje jasno tek njenim naknadnim prelaženjem kada je veoma lako uočiti dodatne taktičke opcije i alternativne rute koje u prvom prelazu promiču igraču zbog nepoznatog terena ili možda jednostavne činjenice da mu je jedini cilj da preživi deonicu.

4) Neosporno je da Crysis 2 ima fantastičan soundtrack dostojan Hansa Cimera ali nije fer čisto zbog korišćenja netačnih (ili bar nepotpunih) informacija preuzetih sa Wikipedije kompletnu zaslugu pripisati čoveku čije je učešće na kompletnom soundtracku oko 2%. Od ukupno 42 numere koliko sadrži zvanični Crysis 2 game soundtrack samo 3 je komponovao Hans Zimmer a za ostalo su bili zaduženi Borislav Slavov i Tilman Sillescu. Spisak numera i autora originalnog soundtracka (nije isto što i game soundtrack) može se naći na zvaničnoj iTunes stranici (http://itunes.apple.com/us/album/crysis-2-original-videogame/id424480906)


Pa dobro, covek je tek poceo da pise recenzije pa ce vremenom da ispravi greske, a ovo invadori je klasican internet sleng engleskog, kao sto niko nece da ti kaze "nalepi" umesto paste, tako da i moze da se prodje sa malo humora u recenziji.
Sto se tice soundtracka, tj. muzike u igri, osnovna numera koja se provlaci je delo Hans Zimmera kome je pripisan credits, a takodje je pri tome i najupecatljivija, tako da bi i vecina rekla da je muzika njegovo delo jer su ostale numere ove dvojice ostale u senci.

HSVstoned je napisao(la):
Karton ops nije igra, to je samoo los film gde moras par puta da pritisnes i zadrzis ''F''.

Meni je sasvim odlicno legao, a to sta je film, pa u poslednjih par godina vecina igara i zeli da bude filmski experience, tako da to nikako ne moze da bude prozivka. :)

shin-bojan je napisao(la):
Vama ovo "Karton Ops" stvarno zvuci duhovito ?!?

Sad but true.
 
Poslednja izmena:
Ma extra je Karton Ops, sa zadovoljstvom sam prodao 2kom ! :D

Sto ti nex999 nisi napisao review za Crysis 2 ? Znam da je Joy vise fan konzola.

Zato što:

1) nex999 se ne bavi pisanjem opisa za Benchmark
2) traži se doza objetivnosti a taj uslov pomenuti ne ispunjava s obzirom da godinama isčekuje C2 i nije spreman da prihvati činjenicu da igra nije ispala ono što je trebala biti (ista priča kao driver i GT5)
3) Joy nije fan konzola, ne znam otkud ti to

Visoka ocena je tu iz razloga što sam broj sam po sebi ništa ne znači i onaj ko opisuje može sebi dozvoliti taj luksuz da ocena nema velike veze sa samim opisom, sve iz razloga da bi se zadovoljio hajp i masa koja se loži na to. Primer:

- Jesi li ti čoveče normalan, pa ovo je Call of Duty, fuckin Kodina a ti dao ocenu bednih 80/100. Ti si lood!

Zato nalepiš 95, zadovoljiš masu a igru objektivno opišeš i obe strane zadovoljne ;)
 
Pa dobro, covek je tek poceo da pise recenzije pa ce vremenom da ispravi greske, a ovo invadori je klasican internet sleng engleskog, kao sto niko nece da ti kaze "nalepi" umesto paste, tako da i moze da se prodje sa malo humora u recenziji.
Postoji velika razlika između slenga i izmišljene reči jer dok "invejderi" nekako i mogu da se provuku na račun zvučne sličnosti sa originalom na engleskom jeziku "invadori" ne može nikako. Slažem se i da ne treba po svaku cenu prevoditi strane reči ali ne i da se komunikacija nepotrebno zagađuje rečima za koje su potrebne pretpostavke da bi se došlo do zaključka šta zapravo znače.
Sto se tice soundtracka, tj. muzike u igri, osnovna numera koja se provlaci je delo Hans Zimmera kome je pripisan credits, a takodje je pri tome i najupecatljivija, tako da bi i vecina rekla da je muzika njegovo delo jer su ostale numere ove dvojice ostale u senci.
Osnovna numera i potpis na soundtracku danas ne znače apsolutno ništa jer je javna tajna da većina razvojnih studija svoje troškove smanjuje unajmljivanjem zvučnih imena da odrade udarne teme a ostatak rade kompozitori kojima se na kraju ni ne pomenu imena u odjavnim špicama.

Takođe, većina soundtrack ljubitelja, među kojima sam i ja, se slaže da Crysis 2 game soundtrack (to je prošireno izdanje soundtracka koje sadrži 42 numere iz igre) ima znatno upečatljivije numere od Cimerove teme pošto se "Insertion" i "Epilogue" generalno sastoje od čiste varijancije jedne te iste teme.

SOS New York - Borislav Slavov
[YOUTUBE]yCEBLjJ-2l0[/YOUTUBE]

Sličan primer je bio pre par godina kada su ljudi uporno pripisivali soundtrack Inonu Zuru koji nije imao maltene nikakve veze sa Crysis Warhead soundtrackom koji je kompletno komponovao Peter Antovszki.

Airfield 2 - Peter Antovszki
[YOUTUBE]3fBjTuHseOA[/YOUTUBE]

Malo detaljnih i tačnih informacija nije nikad na odmet ;)
 
Poslednja izmena:
Što ti nisi uradio opis pre Jovy-ja i dogovorio se sa Pecom oko objavljivanja opisa igre Crysis 2?
 
Što ti nisi uradio opis pre Jovy-ja i dogovorio se sa Pecom oko objavljivanja opisa igre Crysis 2?
Verovatno zato što slabo poznajem ljude ovde i zato što na Benchmark forum navratim tek ponekad kad mi nešto privuče pažnju kao što je to bio slučaj sada sa linkom ka recenziji Crysis 2 (newsletter).

Da ne bude zabune pisanje raznih recenzija i članka mi nije strano i znam koliko to ume da bude mukotrpan posao ali isto tako znam da dobronamernu kritiku ne treba shvatiti kao napad na samog autora već podstrek da piše bolje i kvalitetnije tekstove. Internet je danas postao toliko relativan po pitanju verodostojnosti i tačnosti (a i kompetentnosti kad smo već kod toga) tako da polako ali sigurno jedini faktor koji može da utiče na to da se članak izdvoji jesu tačne i precizne informacije zavijene u jezičko-gramatički ispravnu formu koja je laka za čitanje i shvatanje.
 
Nazad
Vrh Dno