Šta je novo?

OC athlon x4 620 [ pomoc ]

djolenzi

Slavan
Učlanjen(a)
10.06.2009
Poena
390
Pozdrav svima,totalno sam nov u oc-u a hteo bih da poteram procesor sto vise mogu.Nigde nisam nasao konkretan step-by-step tutorial za oc pa resih da probam ovde za pomoc ili savete.Naime radi se o konfi iz potpisa s'tim sto je juce zamenjen box kuler sa CM Hyper 212+ i dva venta na njemu.Ono sto me tacno zanima jesu stavke u bios-u koje treba da menjam,kojim redosledom i u kolikim koracima i naravno koji je ocekivan maximum a da pritom bude stabilno za 24/7 koriscenje.Nikad nisam radio oc tako da sam totalni amater sto se toga ticem,najlepse hvala unapred 🙂

Podignes fsb na 250, mnozilac je koliko znam 12, smanjis HT i NB mnozioce da budu na oko ~2000MHz(NB moze i preko, HT ne preko 2000) i smanjis mnozilac memorije(da bude u granici 1333MHz, ne znam koliko ti je memara raspolozena za OC, ako jeste mozes malo i nju da overklokujes) i to je to... Testiras LinX-om, ako bude nestabilan dodaj mu malo napona.

jel bolje raditi oc iz biosa ili uz pomoc amd overdrive-a?

Najbolji nacin oc je iz biosa i glavni oc se radi tamo, dok u win-u ja ne koristim AOD , dobar tool je Gigabytski software Easy tune(vidim da imas GB plocu).

uradio sam to sto si mi rekao i trenutno mi se core speed vrti oko 2617 mhz [?!] a prethodno je bio 2600 okruglo.HT nece preko 2ghz a mnozilac za memoriju sam spustio na 5.33.Kad stavim FSB na 250 nakon save-ovanja u biosu izbaci mi onaj post error kao da ne valja config ... Jel treba da dizhem napon ili da ga ostavim na auto ?

Koliki je def napon tvom procesoru? U principu za tu frekvenciju nije potrebno podizati napon...
I bitna stvar, ne drzi Vcore na auto, podesi manuelno, recimo na 1.25V bi trebao da bude stabilan na 3GHz.

cpu-z kaze 1.312v .

Uploaded with ImageShack.us

uspeo sam zasad ovo,kad povecam fsb dobijem post error,shta bi trebalo dalje menjati da dobijem josh veci clock,inache temp je max 31 a to je valjda normalno...