Skillovi imaju governing atribute, prilikom levelovanja gleda se koje si skillove uvecao i ako si nekoliko strength skillova povecao (znaci moze i kombinovano, recimo long blade i blunt) za 8, onda imas mogucnost da strenght povecas za 4 prilikom levelovanja. Kad si 10 puta povecao major skillove dobijas level i to sto ne spavas nista ne pomaze. Inace, na bonus za povecanje atributa uticu i minor skillovi. Ako zelis da igras na hardu, pa cak i na normal, treba tempirati +5 za atribute da se ne bi kasnije mucio. I ne treba prebrzo levelovati, jer time nista ne dobijas.
Racunaj razliku u jacini lika koji je posle 10 nivoa dobijao +5 na atributima i na mlitavom heroju koji je dobijao +2 :d, jedan je povecao 5*3*10 = 150, dok je drugi 2*3*10 = 60. E sad, i to isto treba da se gleda kako ce se rasporediti na atribute. Generalno, endurance je najvazniji atribut, jer utice na HP i to ne retroaktivno, vec svaki level dobijas extra hp baziran na trenutnom endurancu i to se zakljuca, pa sledeci lvl opet itd. Drugi najvazniji atribut je onaj od tvog glavnog skilla. Ako ne mozes da napravis 3* +5, nego recimo 2* +5, onda mozes da das +1 na luck jer drukcije i ne moze.
E sad kako je ovo relativno lako uraditi. Prilikom kreiranja lika treba ostaviti bar ko jedan skill od svakog atributa u minor skillove, i onda odes i istreniras kod trainera minor skillove da bi nabudzio atribute kasnije kad levelujes, naravno ne treba preterivati, a i ne mora bas egzaktno, recimo ako mislis da ces neki major skill povecati za lupam 5, onda mozes i minor istog atributa da povecas za 5 da bi kasnije dobio +5 prilikom levela. Moze to i detaljnije da se radi ali onda igra moze da postane smor

ako se previse opteretis time.
Eto

, btw imam igricu od kad se pojavila a nikako da stignem da je odigram nema se vremena
