Pošto je tamo diskusija zaključana, jer je do krajnosti zatrovana prepucavanjem, evo da dodam svoj komentar na konkretnu temu.
Onaj koji je započeo prethodnu (mislim da je bio Gizmor) je verovatno prevideo neke detalje, ili se nije ni potrudio da pročita dokument (od 44 strane) u kome se konkretna slika nalazi (među desetinama drugih slika). Da ga je pročitao (pod uslovom da razume nemački, naravno), saznao bi da je ta čuvena problematična slika direktno preuzeta iz Samsungovog reklamnog materijala.
Dakle, sliku Samsung Tab-a koja se pojavila u Apple-ovoj tužbi u Nemačkoj nije deformisao Apple, već sam Samsung. E sada, recite mi, učesnici foruma, zašto je Samsung imao potrebu da promeni proporcije Tab-a u svom marketinškom materijalu? Da li je to čista slučajnost da ta slika promenjenih proporcija sada više liči na iPad nego pre?
U Apple-ovoj tužbi govori se o mnogim drugim aspektima gde je izgled ("look and feel" i "trade dress") gotovo identičan.
Bez obzira na čijoj je ko strani u diskusiji, čini mi se da je Apple upotrebom Samsungove fotografije ovde pred sudom postigao prilično jasan efekat. Holandski sajt koji je prekjuče senzacionalistički objavio vest o "budženoj" slici se očigledno nije potrudio da pročita tekst tužbe. Naravno, Holanđane su citirali brojni drugi tehno sajtovi, tako da sada po internetu kruži pikantna vest kako je Apple perfidno deformisao sliku, ne bi li ubedio sudiju da Samsungov tablet liči na iPad 2. Naravno, gotovo niko ko pročita tu priču neće u nju ni za trenutak posumnjati, niti će se potruditi da pročita 44 strane nemačkog teksta, gde će saznati da je slika preuzeta direktno od Samsunga. Ko li je ovde perfidan, pitam se...?
Onaj koji je započeo prethodnu (mislim da je bio Gizmor) je verovatno prevideo neke detalje, ili se nije ni potrudio da pročita dokument (od 44 strane) u kome se konkretna slika nalazi (među desetinama drugih slika). Da ga je pročitao (pod uslovom da razume nemački, naravno), saznao bi da je ta čuvena problematična slika direktno preuzeta iz Samsungovog reklamnog materijala.
Dakle, sliku Samsung Tab-a koja se pojavila u Apple-ovoj tužbi u Nemačkoj nije deformisao Apple, već sam Samsung. E sada, recite mi, učesnici foruma, zašto je Samsung imao potrebu da promeni proporcije Tab-a u svom marketinškom materijalu? Da li je to čista slučajnost da ta slika promenjenih proporcija sada više liči na iPad nego pre?
U Apple-ovoj tužbi govori se o mnogim drugim aspektima gde je izgled ("look and feel" i "trade dress") gotovo identičan.
Bez obzira na čijoj je ko strani u diskusiji, čini mi se da je Apple upotrebom Samsungove fotografije ovde pred sudom postigao prilično jasan efekat. Holandski sajt koji je prekjuče senzacionalistički objavio vest o "budženoj" slici se očigledno nije potrudio da pročita tekst tužbe. Naravno, Holanđane su citirali brojni drugi tehno sajtovi, tako da sada po internetu kruži pikantna vest kako je Apple perfidno deformisao sliku, ne bi li ubedio sudiju da Samsungov tablet liči na iPad 2. Naravno, gotovo niko ko pročita tu priču neće u nju ni za trenutak posumnjati, niti će se potruditi da pročita 44 strane nemačkog teksta, gde će saznati da je slika preuzeta direktno od Samsunga. Ko li je ovde perfidan, pitam se...?
Poslednja izmena: