Der Schnitter
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.07.2021
- Poruke
- 1,447
- Poena
- 255
Desilo se ono (neminovno) od čega mnogi roditelji strahuju od momenta kad su te sprave predate đacima u ruke.
Kao što se vidi u prilogu, tablet ima neko naprsnuće na ekranu i prikazuje samo to što se na slikama vidi. Malo mi je čudno da je staklo ostalo čitavo a displej da se polomi... Kako god, meni je uvaljena zabava povodom rešavanja ovog problema.
Za opravku vidim da je zadužen servis BG Elektronik na Vilinim vodama (ne rade vikendom) a ima i pošta u Piramidi (radi subotom) koja posle šalje servisu pa je čekanje verovatno još veće.
Mene zanima može li ko da mi nagovesti šta da očekujem?
Među papirima stoji garancija od 3 godine ali pokriva li to lom ekrana? Ima i neki papir od Dunav osiguranja koji pokriva lom displeja ali pitanje je... A posebno je naznačeno u koje svrhe se tablet koristi... U krajnjem slučaju, koliko otprilike mogu da očekujem iznos opravke ukoliko odbiju reklamaciju, odnosno je li bolje u tom slučaju odneti tablet u neki drugi servis ili nabaviti displej pa samostalno zameniti?
Glavna stvar koja me interesuje je da li ja uopšte mogu tablet odneti u servis pošto je dat mojoj sestri odnosno sestričini na korišćenje?
Treba popuniti papir od Dunav osiguranja i potvrdu o prijemu tableta (koji su dobili od škole i gde je upisan samo broj tableta i broj SIM-a) gde treba upisati lične podatke osobe koja je primila uređaj i osobe koja je koristi. Znači li to da ja ne mogu ni u njeno ime predati dokumentaciju? Stoji još da treba dati i ličnu kartu na uvid:
Znam da je najbolje njih pitati ali vikend se potrefio tako da bi bilo kakav savet ili ideja bila dobrodošla.
Kao što se vidi u prilogu, tablet ima neko naprsnuće na ekranu i prikazuje samo to što se na slikama vidi. Malo mi je čudno da je staklo ostalo čitavo a displej da se polomi... Kako god, meni je uvaljena zabava povodom rešavanja ovog problema.
Za opravku vidim da je zadužen servis BG Elektronik na Vilinim vodama (ne rade vikendom) a ima i pošta u Piramidi (radi subotom) koja posle šalje servisu pa je čekanje verovatno još veće.
Mene zanima može li ko da mi nagovesti šta da očekujem?
Među papirima stoji garancija od 3 godine ali pokriva li to lom ekrana? Ima i neki papir od Dunav osiguranja koji pokriva lom displeja ali pitanje je... A posebno je naznačeno u koje svrhe se tablet koristi... U krajnjem slučaju, koliko otprilike mogu da očekujem iznos opravke ukoliko odbiju reklamaciju, odnosno je li bolje u tom slučaju odneti tablet u neki drugi servis ili nabaviti displej pa samostalno zameniti?
Glavna stvar koja me interesuje je da li ja uopšte mogu tablet odneti u servis pošto je dat mojoj sestri odnosno sestričini na korišćenje?
Treba popuniti papir od Dunav osiguranja i potvrdu o prijemu tableta (koji su dobili od škole i gde je upisan samo broj tableta i broj SIM-a) gde treba upisati lične podatke osobe koja je primila uređaj i osobe koja je koristi. Znači li to da ja ne mogu ni u njeno ime predati dokumentaciju? Stoji još da treba dati i ličnu kartu na uvid:
Znam da je najbolje njih pitati ali vikend se potrefio tako da bi bilo kakav savet ili ideja bila dobrodošla.