Šta je novo?

Nvidia PhysX

ima mnogo tekstova na temu PhysX on ATI /samo 3800 serija /,
ali linka za dwnload ni od korova.

Sta mislite zasto ?
 
Zato sto je Physx uradjen na CUDA biblioteci koja ne postoji za ATI.
Svi ti naslovi Physx na ATI-u se mogu porediti sa DX10 na XP-u... klasicna navlakusa.
 
Ako igra podrzava physX onda ima efekat da imas vise specijalnih efekata u igri, a ako imas slabiji CPU onda ga PhysX rasterecuje (ako igra podrzava PhysX) pa ti i takva igra bolje radi (i pri tom bolje izgleda)

pa ja jedinu igru koju sam do sad igrao i video da podrzava PhysX je mirrors edge, nijednu vise. ne znam koje jos igre to podrzavaju? igrao sam gta, cod, crysis, itd itd...
 
Pa i Crysis podržava PhysX :eyebrows:
 
Crysis ne podrzava Physx.Imate u ovoj temi vec nekoliko puta ponovljenu listu igara, kao i utiske o onima koje smo isprobavali.
 
Samo što Mirror's Edge ima probleme sa zakucavanjem kada je uključen PhysX, meni je par puta zakucalo i onda sam vidio da je to poznat problem koji rješava oficijelni patch koji sam stavio ali i nakon toga mi je zakucala.
 
Ni meni nije nijednom stucnuo a kamoli zakucao.
 
a jel sa physx treba neka posebno jaka masina da bude ili ne tj da li moraju igrice kad se igraju da im rezolucija i detalji budu na max da bi se to videlo sa pshysx i docaralo ili ne?
*** to pitam jel imam asus 8600gt 512mb, a nije nesto sad preterano jaka grafulja koliko znam.
 
Ako imas racunar samo sa jednom graf. kartom Physx se izvrsava zajedno sa renderovanjem grafke. U tom slucaju da bi se primetilo neko poboljsanje potreban je min. 8800GT ili 9800.
U slucaju da pravis racunar sa dve NV graficke mozes jednu da dodelis za Physx, a druga da renderuje. Zgodna karta samo za Physx je GF9600, dok bi druga karta za rendering treblo da bude bolja od 9600. Netreba ni preterivati sa razlikom izmedju 2 karte. Lako se moze desiti da jedna mnogo brza karta bolje radi rendering + fiziku nego ista ta karta u saradnji sa nekom sporijom.

Navedene karte su neki minimum za normalan rad Physx-a.

U svakom slucaju 8600 nije dovoljan za rendering i fiziku iako moze to da radi.
 
sheet.
moracu sad da skupljam pare za novu grafulju.
a jel dovoljna jedna graficka za to ili moraju dve? i kako se ukljuce i iskljucuje to renderovanje grafike, tj kako se to namesta?
 
Real Time 3D Fluid and Particle Simulation and Rendering

This application uses a GPU based 3D fluid solver to simulate the turbulent wake behind a car. The simulation based on CUDA / APEX (Adaptive Physics EXtensions) allows to move hundreds of thousands of particles (500,000 in the video). After simulation, the particles are sorted using a GPU-accelerated sort, and then rendered as alpha blended sprites with motion blur and volumetric shadows.

http://www.youtube.com/watch?v=RuZQpWo9Qhs&feature

Ludo izgleda:)
 
Poslednja izmena:
Graphics Plus™ Power Pack #3

Izmedju ostalog, i nesto na fazon Nuriena :

Star Tales – Benchmark Demo

Star Tales is a highly ambitious social networking game from the acclaimed Chinese developer QWD1. Think of Star Tales as The Sims online with Unreal Tournament 3 level graphics and GPU-accelerated physics.

Characters are modeled with incredible detail. Dancers in the game employ intricate motion captured animation. Because dancing is a central aspect of the game, clothing animation was designed for the highest level of realism and interactivity. In the Star Tales benchmark which features a main dancer wearing a long shirt and four supporting dancers, more than 14,000 clothing vertices are simulated in total. Because this is such an overwhelming workload for the CPU, Star Tales leverages the GPU to achieve scalable performance. For example, the modestly priced GeForce GTS 250 is able to render the game at 1920 x 1200 with advanced graphical effects such as HDR and depth of field, and at the same time, simulate collision between 14,000 clothing vertices against dynamic geometry, all at 35 frames per second.

This is the first game of its kind to achieve this level of physical and graphical realism on consumer hardware.
 
to je smesno. Kineski social game. I sad treba taj shit da skidam zato sto ima physX? Kad je nvidia rekla "svaki mesec novi naslov" nisam ovo ocekivao :wall:
 
Pa i ja bih voleo da se izbacuju igre na mesecnoj bazi...
Ne treba biti tako strog, PhysX naslova je zaista sve vise, mesecno se najavi bar jedan, tako da nije lose...a ovo je samo demo, ne moras da skidas:)
 
Jel' probao neko ovaj vReveal za video obradu, po slikama sa sajta dosta obećava...
 
pa mislim, opipljivije je od dx 10.1 slazes se? :D Teselaciju djoke da ne pominjem :d
 
Poslednja izmena:
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/673/1051673/ati-physics-argument

ako je tako nvidia moze da zaboravi na gomilu para bacenih na cuda/physx ;)

Naravno da je tako. The Inq, isto kao i kurir, samo istinu prica, sve im je iz "pouzdanih izvora koji zele da ostanu anonimni" i tako te sigurice ;)

Ne kazem da nije tako, ali slabo verujem kuririma isl. :type:

edit:

Nvidia is considering porting PhysX over to OpenCL; the API that’s also being used by AMD to accelerate Havok physics.

ok, stop! Ovo je neozbiljno. AMD nista nije ubrzao preko graficke. Nista korisno. Ni jednu igru koja to koristi nismo videli. Obe strane sve i svasta ubrzavaju u medijima, ali ja gledam samo ono opipljivo i korisno/upotrebljivo. ATI tech demoi nit su korisni nit uportrebljivi, a bogami nisu ni impresivni!
 
Poslednja izmena:
AMD ni ne planira da kompletnu fiziku baci na GPU.Ono sto su "demonstrirali" na GPU je bio Havok cloth, a jos od ranije su iz AMD-a izjavljivali kako im nije cilj da GPU preuzme sve, vec "samo ponesto"...

A s obzirom da ce i nV podrzavati Havok preko OpenCL, ne vidim nesto posebno na pomolu...imacemo i PhysX, bio on takodje preko OpenCL ili ostao na Cuda...
 
bitno je da bude jedan open standard, dosta je sto nas drndave konzule ogranicavaju kamenim dobom ne treba nam za to jos i zeleno/crveno prepucavanje :)
 
AMD ni ne planira da kompletnu fiziku baci na GPU.Ono sto su "demonstrirali" na GPU je bio Havok cloth, a jos od ranije su iz AMD-a izjavljivali kako im nije cilj da GPU preuzme sve, vec "samo ponesto"...

A s obzirom da ce i nV podrzavati Havok preko OpenCL, ne vidim nesto posebno na pomolu...imacemo i PhysX, bio on takodje preko OpenCL ili ostao na Cuda...

Kapiram ja sta AMD hoce, ali su im CPU inferiorni (osim P2) naspram intelovih sto se min FPS tice, ako jos na te CPU prebace i neku ozbiljniju fiziku stvarno ne znam kako ce ljudi na AMD based masinama moci da igraju takve igre sa FPS iznad 30...

Cela poenta fizike na GPU i jeste ta sto GPU to "bezbolnije sazvace". Ne verujem da AMD misli na nesto poput PhysX mapa za UT3 da prebacuje na CPU (posto to vec radi na CPU, a kad radi na CPU radi u 4fps na bilo kojem) posto to ne moze lepo da radi. A ako misle da samo neki deo od sadasnjeg "normlanog" havoka (onog koji dobro radi i na cpu, tj koji nema naprednih efekata) prebacuju na GPU - to nema smisla posto tu nema napretka.
Nije im valjda cilj da izbacuju samo sto jeftiniji GPU koji baca sto veci FPS za sto manje para, a da ne implementiraju ozbiljniju podrsku za fiziku samo zato da bi stitili CPU trziste? Ne verujem da je tako ali sada tako izgleda. GPU na 1GHz!? Ja sam pre za vise shadera i manji takt.
 
Poslednja izmena:
Vec sam negde napisao... U trenutku kada je NVidia prebacila PhysX na GPU nije postojao OpenCL. Jedino sto su mogli je da:
- Naprave OpenGL implementaciju PhysX koriscenjem fp texura, pixel shadera i dosta dodatnog programiranja
- Naprave Direct3D implementaciju PhysX koriscenjem fp texura, pixel shadera i dosta dodatnog programiranja
- Naprave CUDA implementaciju PhysX. Posto je CUDA njihovo vlasnistvo mogli su da je menjaju i doradjuju kako bi PhysX sto bolje radio, a i CUDa kao biblioteka dogura do verzije 2.2

Obzirom da je OpenCL slican CUDA, sta mislite koliko ce NVidiji trebati vremena da napravi OpenCL driver?
Istorija se ponavlja...
Prvo je NVidia napravila Cg, pa je MS izbacio HLSL, a OpenGL GLSL. Od ova 3 shading jezika, jedino je CG multiplatformski i multiAPI.
Danas CUDA postoji par godina, pa je tek nedavno donesen OpenCL standard. NVidia vec razvila brdo aplikacija na CUDA biblioteci, dok ostali nisu ni prstom mrdnuli.. cekali su standard.
 
Nazad
Vrh Dno