asacchi011
Slavan
- Učlanjen(a)
- 02.07.2006
- Poruke
- 43
- Poena
- 304
Bavim se dizajnom, bitan mi je kvalitetan prikaz slike, sad sta je prava stvar?
PeraNS je napisao(la):Za kvalitetan prikaz slike (2D) nije potrebna nikakva high-end karta. Mozes kupiti bilo koju low-end ATI jer one vaze za bolje od nVidie sto se kvaliteta prikaza slike tice. Sve u svemu, najjeftinija ATI ce ti odraditi posao.
ne bi se reklo...genuine je napisao(la):nvidia kvalitetnije odradjuje stvari od ati-a.. posebno opengl... ako ti trebaju zahtevne stvari onda bolje nvidia....
dizajn cega?
ja inace imam doticni asus 9600xt ...
LowRadiation je napisao(la):
LowRadiation je napisao(la):ne bi se reklo...
dakle, ako je za neki ozbiljan 3d dizajn, zaboravi na nvidia kartice, a ako je u pitanju 2d i flash itd, onda se ati podrazumeva![]()
znaci, to tek treba pokazati. sa jedne strane rec faruda, sa druge strane rec nekoga sa foruma, pri cemu je ovaj drugi objasnio manje od prvog, a ja treba da mu verujem?Typhoon.X je napisao(la):Znaci, vecu glupost nisi mogao da izvalish... A eno ti u tom threadu ti je objasnio neke stvari chovek koji se bavi 3d Dizajnom i programiranjem...
testirao sam 0 (nula) kartica u zivotu. a zasto bih, kada postoje placeni za to.gx-x je napisao(la):ti imas ozbiljnih problema sa tumacenjem tekstova...reci mi, koliko si kartica u zivotu testirao, promenuo, imao, ugradio ? posto mislim, za 3D dizajn je ATI pokusao, ali samo pokusao da napravi fireGL koji se istopio sam u sebi od silne vrucine neuspeha koje su quadro boardovi jos samo pogorsali. kako mozes da kazes za karte koje je poznato da su bolje za OGL i da imaju kompletnije setove instrukcija, i da to i vrpaci vec pevaju, da je losija za 3D "dizajn" kako ti to nazivas, od ATI-ja ? :wall: :trust:
LowRadiation je napisao(la):znaci, to tek treba pokazati. sa jedne strane rec faruda, sa druge strane rec nekoga sa foruma, pri cemu je ovaj drugi objasnio manje od prvog, a ja treba da mu verujem?
If you want to do normal mapping, parallax mapping and water reflection/refraction, your Shader requires 32 bit precision.
LowRadiation je napisao(la):testirao sam 0 (nula) kartica u zivotu. a zasto bih, kada postoje placeni za to.
pa kazi mi, kome bi trebalo da verujem - tebi koji si testirao tri ili trideset kartica, ili fuadu koji je testirao ipak 'malo vise' od tebe, kada smo vec kod broja test voznji? ja i ne kazem da tvrdim iz sopstvenog iskustva, ali ako je fuadova prica istinita, tvrdim da se radi o teskom bezobrazluku. ko dizajnira bilo sta - razumece.
sta si uopste hteo da postignes firegl-pricom: posto se firegl pokazao kao kanta, takav glas ga i prati. problem je to sto se nvidia izdaje za nesto sto nije, a ne to sto firegl nije uspeo da postigne ono sto je zeleo. dakle, ako nvidia interno svodi 32-bitni spektar na 16 bita u sejderima da bi se pokazala kao brza, to treba i reci jer, npr. asacchiju bi moglo predstavljati problem da 32bitne teksture prilikom dizajniranja vidi kao 16bitne, a da toga nije ni svestan, jer ne ocekuje da ga proizvodjac graficke karte laze u specifikacijama.
prvo cu da shvatim kao komplimentgx-x je napisao(la):ti si nevorovatan
PRVO: vec sam ti rekao u onom drugom postu : u pitanju je floatin point precission koji je bio forsovan na 16-bit (ne boja, vec 16-bit FPP) i to samo u nekim segmentima gde su smatrali da je nepotrebno imati 24bit, kolko je ATI tada imao
to vazi za sve gde se pixel shading primenjuje, pa i za aplikacije iz 'domace radinosti'. ne osporavam da su igre najveci rabioci p-shadera, medjutim, ako je fuad u pravu, to ne menja sustinu, tj. da je nvidia svesno lagala (potencijalne) kupce.DRUGO: To vazi ISKLJUCIVO za 3D IGRE, nema veze sa desktop aplikacijama, photoshopom, corel draw-om, ilistratorom, LightWave-om, 3DS MAX-om itd itd.
ali ga vizuelno reprodukuje graficka kartica, a to je ono sto dizajnera jedino i zanima.TRECE: 3D RENDER output radi PROCESOR, a ne graficka karta (pricamo o kliktanju na dugme render u lightwave-u ili 3dsmax-u)
znas sta, ovo je verovatno najtvrdji dokaz protiv fauda, tj. zar je trebalo toliko dugo da se otkrije ova prevara (ako je uopste prica o tome istina). sa druge strane, vizuelno primetiti razliku izmedju 16 i 32 bitne palete uopste nije lako, narocito ne u igricama. uopste, nije u tome problem, nego je problem u tome sto nvidia prodaje muda za bubrege -> sve pod uslovom da je fuadova prica istinita.cetvrto: veruj kome oces, kako oces. Ali da je cela stvar prepumpana od strane nekih ljudi koji favorizuju ATI i iz samog ATI-ja pokazuje cinjenica da nVidija nije ostala praznih dzepova, i veliki broj slika sa poredjenjem kvaaliteta gde je nvidia sa FPP 16 imala istu ili za nijansu losiji prikaz od ATI-ja, a beneficiju veceg framerate-a, sto je na kraju gamerima bilo i najbitnije. Oni koji nisu hteli 16bit FPP mogli su lako u recimo rivatuneru da forsuju 24bit i mirna Backa, dakle to je bilo na nivou DRAJVERA, a ne samog hardwera, zato ti je yoyo i rekao da se manis raznoraznih naklapanja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari