Šta je novo?

NVIDIA ForceWare - diskusija, pitanja, linkovi

Da, kroz nekoliko prethodnih (desetina?) strana se baš vidi kvalitet drajvera u zadnje vreme..! :d
 
LoL prvi zavidni atijevci, posle dokaza da je mantle u stvari peglanje drajvera, kakvi ste vi kraljevi, prodajete praznu slamu narodu :D
 
To što imam trenutno ATI, ne vezuj sa pretpostavkom da sam atijevac ili šta već.. Pljuvao sam ja i ATI drajverima, i to poodavno! ;)
Ali, već neko vreme je Nvidia podbacila, i ima gore drajvere od ATI-ja. A ne razumem šta je loše u peglanju drajvera, zar ne beše upravo to i svrha izbacivanja novih, ili sam nešto propustio? :d Tek komentar u vezi Mantle, pa upravo je obratno... ;)
 
lol nvidia ima lose drajvere :banana::banana::banana:
 
Znam, ovo će baš biti udarac - kreiranje posebnog API-a u principu obesmišljeno jedinim drajverom...
 
Ja sam komentarisao Drajvere, a ne još ne dokazani (ako ikad, baš zbog novog DX) Mantle ili koju drugu marketinšku izmišljotinu.. :p
uostalom neće samo Nvidia imati korist od novog DX ;)
 
Poenta je da je nVidia zaobišla kreiranje novog APIa, i uspela da dostigne Mantle optimizacijom određenih DirectX funkcija. Ako se pokaže da je bar 70% tačno, to je kao dobra šamarčina u lice. Da ne govorimo o tome da će DX12 potpuno obesmisliti Mantle. Mislim da je AMD pogrešno procenio situaciju sa kreiranjem novog API-a. Trebalo je te resurse uložiti u dalji razvoj Catalysta.
Što se tiče kvaliteta drajvera, Catalysti jesu bolji nego što su bili, daleko, i kvalitet nije sporan, ali još nisu na nivou GeForce drajvera i to je jednostavno činjenično stanje. Dovoljno je da malo iščitaš postove ljudi koji se bave razvojem aplikacija koje imaju direktnu komunikaciju sa drajverima (MSI Afterburner, Lav Filters) pa da vidiš kakvo mišljenje developeri imaju o tome.
 
Poslednja izmena:
Opet vi o Mantle i DX koje nisam ni pominjao, a tu još niko ni ne zna stanje i kako će ispasti. Uostalom dali ste čitali da će možda i mantle sarađivati sa DX i time biti opet još brži...? No to su samo glasnine i dok to ne vidimo crno na belo mačku o rep (ko se seća veličanstvenosti haskija, kad ono *** :smash:) :)

Upravo, evo u vezi LAV, ovde kukaju na Nvidia samo tako... pa onda i madshi u vezi sa madVR itd. ;)
A to da da nisu na nivou Catalysta, samo pogledaj novije naslove i stanje sa drajverima tj. u kojoj temi više kukaju na iste. :smoke:

Samo malo budite realni, i ponavljam ja odavno pljujem i jedne i druge, ali je činjenica da se jeda popravio a drugi pogoršao.
 
Poslednja izmena:
Ako performanse budu skocile za preko 20% za sve kartice ovo ce boto zaosta lepo :)
 
Daj bože da je istina, ja prvi uzimam onda Nvidia (ako se srede sa drajverima...! :p) :D
 
Kad se ocekuju ovi novi Nv driveri?
Dok oni ovo izbace AMD ce ubrzat kroz mantle pa ce opet ovi kasniti i ajmo jovo nanovo ;)
 
Opet vi o Mantle i DX koje nisam ni pominjao, a tu još niko ni ne zna stanje i kako će ispasti. Uostalom dali ste čitali da će možda i mantle sarađivati sa DX i time biti opet još brži...? No to su samo glasnine i dok to ne vidimo crno na belo mačku o rep (ko se seća veličanstvenosti haskija, kad ono *** :smash:) :)

Upravo, evo u vezi LAV, ovde kukaju na Nvidia samo tako... pa onda i madshi u vezi sa madVR itd. ;)
A to da da nisu na nivou Catalysta, samo pogledaj novije naslove i stanje sa drajverima tj. u kojoj temi više kukaju na iste. :smoke:

Samo malo budite realni, i ponavljam ja odavno pljujem i jedne i druge, ali je činjenica da se jeda popravio a drugi pogoršao.
Trenutno, u madVR OpenCL image doubling ne radi kako treba - ali nVidia će to rešiti updateom drajvera. AMD većinu problema ostavi da stoje, i to je nažalost tako. Recimo, changelog iz Afterburnera
• Added low-level I2C access driver for AMD Bonaire, Curacao and Hawaii graphics processors. Low-level I2C access driver provides much faster access to I2C bus than ineffective native AMD ADL I2C access interface and addresses issues with GPU clock throttling when enabling voltage monitoring on AMD RADEON R9 290 series graphics cards
- čovek je uredno prijavio problem, videćemo kad će ga AMD rešiti. Znam da postoje problemi sa drajverom vezani i za Lav, i da ih nikad nisu rešili, iako su uredno prijavljeni. O OpenGL podršci ne treba ni govoriti.
Jedini veći problem sa nVidia drajverima ovde se može videti kod 560Ti - i to je veliki fail. Opet, mislim da nazvati GeForce nesređenim nije osnovano, kao što ta kvalifikacija ne važi više ni za Catalyst.
Mantle je napravljen da se zaobiđe DirectX pristup, ne zvuči mi nimalo logično da se Mantle oslanja na DirectX, to bi bilo dodavanje samo još jednog sloja na ionako već dosta slojeva APIja. Ako nVidia uspe optimizacijom DirectX poziva da dostigne Mantle - a čini mi se da su poprilično sigurni u svojoj najavi - AMD će imati ogroman problem.
I da ubrzaju Mantle - problem sa njim je zastupljenost. Zašto bi neko programirao za Mantle, kad se isto može postići optimizacijom DirectX-a? Najava DX12 je još samo jedan od dosta problema...
 
Poslednja izmena:
http://www.geforce.com/drivers/results/74735

GeForce GTX 700 Series (Single GPU):

Up to 64% in Total War: Rome II
Up to 25% in The Elder Scrolls V: Skyrim
Up to 23% in Sleeping Dogs
Up to 21% in Star Swarm
Up to 15% in Batman: Arkham Origins
Up to 10% in Metro: Last Light
Up to 8% in Hitman Absolution
Up to 7% in Sniper Elite V2
Up to 6% in Tomb Raider
Up to 6% in F1 2013

Kontam da i serija 6 ima ovaj napredak (jer je to isto) :D u ponedeljak izlazi :D
 
Rome 2 sli profil... napokon
 
geforce-337-50-beta-geforce-gtx-780-ti-1920-1080-directx-11-game-performance.png

Totalno bre rasturanje, zurka, zurka :D:D:D
 
Poslednja izmena:
Nemojte se zaletati, performanse su bolje samo u odredjenim naslovima. Cak sam procitao da je u nekim igrama fps malo losiji.
 
Za moj sistem neverovatno dobri drajveri, najbolji posle 314.22. Hooah for Nvidia !
 
Listam sada guru3d forum i vidim da je boost dobilo dosta igara koje nisu ni navedene na ovoj "zaničnoj" listi, stvarno su odradili ozbiljan posao :)
 
Ovaj drajver je fantastican, upravo ga testiram. :)
 
I meni se cini da jedno 10% vise fps imam u bf4 I min fps se povecao prilicno,bas bih voleo sto vise ljudi da daju utiske...
 
Odlicni drajveri za sada. Najavili su jos jedan whql vrlo brzo sa dodatnim poboljsanjima i na pravom su putu da napokon urade nesto pametno. Dodali su novu opciju Shader Cache ( Reduce CPU usage by saving complied shaders to a disk cache ) u ncp, interesantno... Sinteticki testovi mi nisu pokazali boljitak ali igre... :)
 
Nazad
Vrh Dno