Šta je novo?

Nvidia - DirectX 11.1

Ja ne vidim ni jedan problem ako ne fale dx11.1 komponente koje su vezane za igranje, a lape kažu da ne fale.

GF je gaming chip i zato se uzima, a ne zbog nečega drugoga. Nvidia je odavno podelila gaming i computing segment.
 
Poslednja izmena:
Hebi ga.Ja to stalno pricam ali izgleda da je problem do percepcije kod odredjenih ljudi.
Kako god okrenes mi ispadosmo nerealni i ostrasceni.

Razumeo bih bar da je temu generalno postavio razocarani nVidia korisnik.
Ovako su namere sasvim jasne pored toga sto opet nema veze sa vezom,da je bar
udeo u Gamingu "osakacen" ,razumeo bih koliko toliko pa nek se pljuje na siroko.
 
Isto tako je bilo i sa dx 10 na dx 10.1 NVIDIA je odbijala da implementira dx10.1 u cipove gt 200b. Tada sam imao gtx 295 i ja mislim da u hawx-u u samom podesavanju igre je imalo da se podesi i dx10.1 ali kod mene je to bilo zatamnjeno , nedostupno.
 
Meni samo nije jasno zasto za svaki, pa i najmanji update DirectX-a mora da se kupuje nova graficka svaki put a za odgovarajucu OpenGL verziju koja nudi te iste mogucnosti podrsku pruzaju kroz novi drajver, i to za nekoliko proslis generacija grafickih?
 
@g@w:
nije bas tako... hardware ima neke mogucnosti kojima pristupas kroz opengl ili directx. Stvar je u operativnom sistemu. OpenGL na najnovijoj kartici sa win xp driverima moze da koristi sve mogucnosti kartice. Kada kazes verzija 4.2 to samo znaci da koristis dodatne extenzije opengl-a kojima pristupas tim novim mogucnostima.
Directx je ogranicen operativnim sistemom. Najnovija graf. karta u winxp ima max dx9. Ako zelis dx10 ili dx11 moras da predjes na vistu/win7.

Opengl sa druge strane ima probleme sa driverima. Postoji specifikacija koja kaze, kada uradis to i to rezultat je ovo i ono. Driver treba da obezbedi tu funkcionalnos. Medjutim u praksi, proizvodjaci gpu-ova ne posvecuju dovoljno paznje opengl driverima, tako da sa jedne strane imamo nvidiju koja redovno updejtuje gl drivere u okviru svojih os drivera, AMD/ati koji kasne sa opengl driverima i obicno imaju neke leve probleme i Intel ciji opengl driveri su blagi uzas pa se cesto pitam kako to uopste radi.

Posto se veliki broj igara pravi u unreal engine-u, dovoljno je samo da epic odradi opengl backend za svoj engine i prakticno sve te igre bi se mogle lagano portovati na druge platforme.
 
Nazad
Vrh Dno